1303...2...1...GO!
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Аз съм на момента на правенето на нова изпускателна система. Дайте предложение за диаметър и шумозаглушители. Ако някъде ви се намират снимки на конфигурация, ще ми е много по-лесно. Това с еднаквите дължини задлжително ли е?
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Задължително е , синхронизира до грам всички цилиндри на изпускателния тракт .По спомен стоковите пътища на 2,1 воден боксер
бяха на 55мм.
бяха на 55мм.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
А? 55 милиметра са много
тръбите излизащи от цилиндрите мисла не са по голями от 40мм в никакъв случай...дали и толкова има.
Гърнето може да е на 50мм но не повече.
Аз мойте ги направих да тръгват на 40мм след около 30см преминават на 43мм
Събирането по двойки го направих на 48мм а двойките сабирам в 50мм крайна тръба и гърне (това имах налично)което е малко но ще го сменя по натам с 63мм.Поне последната тръба се сменя лесно
Тръбите съм ги направил нарочно с различни дължини 1и3 са по 70см а 2и4 са по 80см.
Така направен с различни дължини не изважда 100% максималната мощност на двигателя но я има в по голям диапазон от обороти,което при нашите 4 скоростни кутии мисла е по-важно
stingray
по-важно е при 4-2-1 изпускател да събереш 1 със 3 и 2 със 4(както е оригинално) а не 1+2 и 3+4 което е по-лесно и много хора правят тази грешка!
ако имаш оригиналния изпускател сложи му един шублер да видим как седят нещата за да се види има ли смисъл от прераборка или нов.
Единствения проблем е голямата разлика в дължината на тръбите,там може да се поиграе и ако е нужно с по 5мм по дебели тръби.
За да си зглобиш правилния изпускател първо трябва да си поставиш крайна цел на двигателя (мощност/обороти) и чак след това започваш да зглабяш за да си доволен от резултата.
Премери го с шублера и ше го мислиме
тръбите излизащи от цилиндрите мисла не са по голями от 40мм в никакъв случай...дали и толкова има.
Гърнето може да е на 50мм но не повече.
Аз мойте ги направих да тръгват на 40мм след около 30см преминават на 43мм
Събирането по двойки го направих на 48мм а двойките сабирам в 50мм крайна тръба и гърне (това имах налично)което е малко но ще го сменя по натам с 63мм.Поне последната тръба се сменя лесно
Тръбите съм ги направил нарочно с различни дължини 1и3 са по 70см а 2и4 са по 80см.
Така направен с различни дължини не изважда 100% максималната мощност на двигателя но я има в по голям диапазон от обороти,което при нашите 4 скоростни кутии мисла е по-важно
stingray
по-важно е при 4-2-1 изпускател да събереш 1 със 3 и 2 със 4(както е оригинално) а не 1+2 и 3+4 което е по-лесно и много хора правят тази грешка!
ако имаш оригиналния изпускател сложи му един шублер да видим как седят нещата за да се види има ли смисъл от прераборка или нов.
Единствения проблем е голямата разлика в дължината на тръбите,там може да се поиграе и ако е нужно с по 5мм по дебели тръби.
За да си зглобиш правилния изпускател първо трябва да си поставиш крайна цел на двигателя (мощност/обороти) и чак след това започваш да зглабяш за да си доволен от резултата.
Премери го с шублера и ше го мислиме
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Яснооо , при 781 шкодов мотор двуцевката при даунпайпа идва на 40мм , аз използувах съгласуване 2 по 40 на 55мм - стандартен вход и изход за много
голяма гама резонаторни и крайни гърнета.
При съединяване на 1 и 2 ри , респ. 3 и 4 ти цилиндър се получава връщане на енергия от съответния изпускателен тракт до 30-40% , абе
мазало си е жаргонно казано
голяма гама резонаторни и крайни гърнета.
При съединяване на 1 и 2 ри , респ. 3 и 4 ти цилиндър се получава връщане на енергия от съответния изпускателен тракт до 30-40% , абе
мазало си е жаргонно казано
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: 1303...2...1...GO!
Здравей колега, ако мога да помогна с тази картинка където показват че втората тръба е с 10 мм по-дебела от диаметъра на изходящите от цилиндрите тръби, тоест ако твоите са 40, след събирането им продължаваш с 50 и тогава заглушителя ( говорим за външен размер, нали )
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Toчно така е при мене на шкодата , мерси ! . Но с 10мм нагоре всичко.
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Ооооо, аз искам тих мотор, щото имам намерение да минавам по 150 км без д ми се надува главата... Не търся кой знае каква мощност от самия изпускателен тракт.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Днес намерих в купчината железа част от изпускател на воден боксер и се оказа че излиза на 38мм от главите даже като се саберат двойка тръби пак на толкова си остава и eдната тръба е поне два пъти по дълга от другата
Сигурен съм че ако се направи нов колектор ще се извадят минимум 5% над оригиналната мощност само от това ако не и отгоре щото тоя си е ебати тапата.
Ако правиш 4-2-1 тръгваш на 40мм. събираш ги по двойки на 45мм. и завършваш на 50-55мм. като първите тръби поне 55-60см вторите поне 30-35см (аз така бих направил)
А може и направо 4-1 тръгваш 40мм. и сабираш директно в 50-55мм.
Остава само да измислиш какво гърне да сложиш за по-тихо и си готов.
Сигурен съм че ако се направи нов колектор ще се извадят минимум 5% над оригиналната мощност само от това ако не и отгоре щото тоя си е ебати тапата.
Ако правиш 4-2-1 тръгваш на 40мм. събираш ги по двойки на 45мм. и завършваш на 50-55мм. като първите тръби поне 55-60см вторите поне 30-35см (аз така бих направил)
А може и направо 4-1 тръгваш 40мм. и сабираш директно в 50-55мм.
Остава само да измислиш какво гърне да сложиш за по-тихо и си готов.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Дами и господа,представям ви новия ни гост в двигателния отсег...EATON M90.
Изглежда доста поочукан и с подрязано самочувствие но всички знаем че под капака няма много място за развинтване на фантазията.
Надявам се скоро да го видим настанен удобно върху двигателя
Мисла да го накарам да заработи с един двоен карбуратор делорто 40 като за начало .
Изглежда доста поочукан и с подрязано самочувствие но всички знаем че под капака няма много място за развинтване на фантазията.
Надявам се скоро да го видим настанен удобно върху двигателя
Мисла да го накарам да заработи с един двоен карбуратор делорто 40 като за начало .
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Честито , Жоро!
Звънни /пиши за Dellorto , но тук не е ли вертикален карба - като Weber IDF например? Тогава търси от боксерна АлфаРомео.
Звънни /пиши за Dellorto , но тук не е ли вертикален карба - като Weber IDF например? Тогава търси от боксерна АлфаРомео.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Вертикален ще е,имам ги точно 5 броя
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Oт какъв материал е корпуса на компресора?
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Халумин.
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Ахам , ясно.
Да не си заварил директно фланците от алфовите колектори или си правил нови?
Да не си заварил директно фланците от алфовите колектори или си правил нови?
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
fulcrum написа:
Да не си заварил директно фланците от алфовите колектори
Само ме притеснява дали ще е достатъчен въздуха от един карбуратор за тая схема но на първо време така ще е
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта