1303...2...1...GO!

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Съб 19 мар 2016 9:02


Ако на Класиккардей 2016 си готов с компресора , Влади е оформил клас турбо , не го питах дали има предвид всички учстници
с принудително пълнене. :smile




Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Съб 19 мар 2016 20:36


Някой има ли опит с 1.9 или 2.1 воден боксер? Сглобих всичко качих мотора и въртя...и кво се случва половината повдигачи пренапомпани, другата половина меки, колата поработи малко и я изгасих и видях това нещо. За колко време трябва да качи маслената помпа масло в главите? Нещо ненормално се случва и не мога да разбера къде бъркам... Естествено компресия няма, защото половината клапани са отворени.....регулирах, правих струвах и нищо. Пък не е като да не съм отварял мотори, ама тази инженерна идея с хидравлични повдигачи +регулиране не съм срещал никъде. Четох и Haynes и Bentley по темата. Правих тяхните упътвания, но нищо.


Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот bonko » Съб 19 мар 2016 21:54


Здравей колега, до колкото съм чел, двигателя трябва да работи между 15 и 20 минути на 2 000 оборота за да напълни клапаните с масло а реглажа беше : завърташ на ръка болтчето на кобилицата докато опре в клапана и тогава натягаш един оборот и половина, след това контрираш, поне това съм чел аз, успех!


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Нед 20 мар 2016 16:07


Здрасти, при мен обаче се получава нещо различно. Някой от повдигачите ми са прекалено пълни и колкото и да ги охлабвам, пак държат клапана отворен - съответно компресия няма...дали ако я запалая така да кюфка и патка известно време ще се нормализират нещата?


Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот bonko » Нед 20 мар 2016 21:32


Е, тука вече ме хвана неподготвен, не знам, не ми се е случвало. А ако опиташ да ги направиш на един оборот а не на оборот и половина дали няма да стане? или сваляне на повдигачите и прецизно почистване, все трябва да стане някак, а?, пробвай, желая успех.


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Нед 20 мар 2016 22:00


За да сваля повдигачите / разглобявха целия мотор и съм ги чистил със разглобяване всички/ трябва да отварям и двете глави, което значи гарнитури, о пръстени, метални пръстени...всичко да иде на кино...затова ми се иска да мине по заобиколен път, а другото нещо е че не съм сигурен дали няма да стане същия номер?


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 20 мар 2016 23:04


Що не ги оставиш на 0.005 и да разработиш.
Може да се пораздвижат и после да притегнеш на оборот и половина ?

Опитай така да минеш няколко километра,няма какво да му стане :th_up
Още е рано да го отваряш пак :gruebel

А има и игра с гъстотата на маслото...


Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот bonko » Нед 20 мар 2016 23:21


Маслата наистина са важни, имаше една тема за маслата но никой така и не се включи ( от знаещтите ) да сподели опит и да каже нещичко за тях, а те съвременните масла не са препоръчителни за нашите двигатели, възможно е и от тук да идва и проблема на колегата.


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Нед 20 мар 2016 23:54


rough написа:Що не ги оставиш на 0.005 и да разработиш.
Може да се пораздвижат и после да притегнеш на оборот и половина ?

Опитай така да минеш няколко километра,няма какво да му стане :th_up
Още е рано да го отваряш пак :gruebel

А има и игра с гъстотата на маслото...


0.005 не са ли 5 хилядни???
На мен сега клапаните ми са в такова положение че дори да махна регулиращите болтове, пак си остават натегнати...
Сложил съм масло тотал 10в40
Утре ако ми пстане време, ще пробвам да го оставя да поработи на колкото цилиндъра може, да видим дали ще се промени нещо...


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пон 21 мар 2016 7:20


stingray написа:0.005 не са ли 5 хилядни???

разбирай като 5 стотни...щедър съм с нулите :Mr Green Fun

stingray написа:На мен сега клапаните ми са в такова положение че дори да махна регулиращите болтове, пак си остават натегнати...

как така ??


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Пон 21 мар 2016 9:35


Е тъй де и аз това се питам, как така???
Съмнява ме, да не би при първоначалното въртене да съм ги оставил прекалено хлабава и и помпата да е напомпила докрай повдигачите и сега няма връщане назад...Май ще трябва да сваля пак главите.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пон 21 мар 2016 23:32


Нещо не е зглобено както трябва?

Няма варянт да се напомпат повдигачите и да не спаднат.

Ако развъртиш болтовете за реглаж на повдигачите и още не затваря клапаните значи са ти дълги прътовете и не са от тоя мотор !
Помисли малко преди да отваряш :gruebel
Свали ги и премери колко са дълги. Имам още 2 комплекта повдигачи и мога да ти пратя по-къси ако имам.
Ако разглабяш още веднъж мотора мини на мешахични повдигачи да елиминираш проблема....гарантирам един кон отгоре :Mr Green Fun

Разпределителния вал оригиналния ли е ???


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Вто 22 мар 2016 7:04


Аз ако знаех как да мина на механични повдигачи досега да съм ги махнал тези...
Всичко си е от моя мотор, валове не съм сменял, прътите са си същите.
Дай един телефон да ти звънна по някое време?


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот bai vicho » Сря 23 мар 2016 22:05


Стягам СТ мотор,той беше с хидравлични повдигачи.Проблема го реших с подложки.Разглобих повдигачите измерих вътрешното разстояние и на струг ми направиха алуминиеви подложки.Обезмаслих корпуса на повдигачите набих втулките като предварително ги намазах с лепило за неподвижни сглобки намазах и буренцата с лепило и ги пуснах отгоре. :th_up


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Чет 24 мар 2016 10:56


1.Можеш ли да ми кажеш размера на подложките
2.Алуминия няма ли опасност да се смачка при работата
3.Предполагам си съобразил че от повдигача през прътите се мажат валовете които са в главата заедно с кобилиците
Аз вчера разглобих моите и умувам за тези неща които те питам, за да ги правя твърди, но не съм взел решение. Като измисля нещо ще споделя тук.



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта