Хахаха , никога няма да са много. Както е казал мечо Пух "Колкото повече, толкова повече".
Давай повече снимки от процеса на работа. Успех с проекта!
1303...2...1...GO!
- Toni_Kazi4ane
- Мнения: 243
- Регистриран на: Сря 14 окт 2009 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Казичане
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: 1303...2...1...GO!
Ако ти се занимава пробвай да блокираш диференциала,на дрифт никое БМВ не може да се мери с костенурчо.
Пробвано е и сега си търся читава кутия,моята не издържа.
Не издържа защото си я сглобявах сам,от две с повреда една с малки забележки.
Пробвано е и сега си търся читава кутия,моята не издържа.
Не издържа защото си я сглобявах сам,от две с повреда една с малки забележки.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Кутията дето свалих за да сложа тая беше точно за дрифт.
Механичен блокаж на 100% от бус Т3 4х4.
В движение може да се блокира дифа и да започне да носи като лодка.
Идеята не беше лоша само че освен да го пробвам дали работи никога не съм го включвал
Състезанията,в който искам да участвам се търси стабилност а не поднасяне и това ме накара още по-лесно да сваля кутията от сегашната машина
А ти продължавай с опитите докато не запалиш гумите
И пускайте теми за това какво правите по машините...тоя форум е умрял напоследък а всеки човърка в гаража по нещо
Механичен блокаж на 100% от бус Т3 4х4.
В движение може да се блокира дифа и да започне да носи като лодка.
Идеята не беше лоша само че освен да го пробвам дали работи никога не съм го включвал
Състезанията,в който искам да участвам се търси стабилност а не поднасяне и това ме накара още по-лесно да сваля кутията от сегашната машина
А ти продължавай с опитите докато не запалиш гумите
И пускайте теми за това какво правите по машините...тоя форум е умрял напоследък а всеки човърка в гаража по нещо
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: 1303...2...1...GO!
Моята я свалих с по 2 шлици от торсиона и и сложих 14ц.джанти а гумите са 225 40 14.
За пързалка е супер,като ги надуя 3.3бара на трета пищят чак се нетраят.
Колкото до форума почити не влизам.Вместо съвети има критики а това не го харесвам.
За пързалка е супер,като ги надуя 3.3бара на трета пищят чак се нетраят.
Колкото до форума почити не влизам.Вместо съвети има критики а това не го харесвам.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
bai vicho написа:Вместо съвети има критики а това не го харесвам.
Визираш ли някой конкретно ?
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: 1303...2...1...GO!
ДА,мое мнение.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Днес поработих още малко по играчката
Смъкнах надолу цялото окачване.
След свалянето от тампона до ограничителя остана половин сантиметър и трябваше да взема спешни мерки
Смъкнах надолу цялото окачване.
След свалянето от тампона до ограничителя остана половин сантиметър и трябваше да взема спешни мерки
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Дано не стърже по легналите полицаи
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Докато работих с флекса и ми се отплесна ръката та сега нямам и задна престилка...всъщност е доста дълбоко отрязана заедно със доста ненужни ламарини.
Ниско идваше и нямаше как да сабера и изпускателите под нея без да стържат при малки неравности и легнали полицаи но сега всичко е наред.
А и едни 5-7кг. олекнаха от задницата,само трябва да го оформя с флекса че така не ми харесва нещо
Приемам всякакви дизайнерски предложения преди да съм орязал всичко
Ниско идваше и нямаше как да сабера и изпускателите под нея без да стържат при малки неравности и легнали полицаи но сега всичко е наред.
А и едни 5-7кг. олекнаха от задницата,само трябва да го оформя с флекса че така не ми харесва нещо
Приемам всякакви дизайнерски предложения преди да съм орязал всичко
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Заиграх се със оригиналните биели на тип-4 2.0 CU
любопитно ми беше какво ще се получи след малко заигравка при стругара.
само със още малко пилене колкото да се заоблят острите ръбове и ще получим здрава биела около 670-680 грама.
ако се олекоти по-сериозно и се мине на дробоструй(shot peening) според мен ще постигнем биела около 600-620 грама по нищо не отстъпваща на модерната h-beam такава а крайната цена на работата по биелите няма да надвишава 100лева(+20лева за кантарче до 0.1грам за по-точен баланс)
прехвалените ARP болтове на модерните биели са тънки като солети което ме кара да се замисля какво бих избрал ако трябваше сега да избирам между нови биели и олекотени стари.
Но цялото това упражнение ако се гонят високи обороти иначе е безмислено
любопитно ми беше какво ще се получи след малко заигравка при стругара.
само със още малко пилене колкото да се заоблят острите ръбове и ще получим здрава биела около 670-680 грама.
ако се олекоти по-сериозно и се мине на дробоструй(shot peening) според мен ще постигнем биела около 600-620 грама по нищо не отстъпваща на модерната h-beam такава а крайната цена на работата по биелите няма да надвишава 100лева(+20лева за кантарче до 0.1грам за по-точен баланс)
прехвалените ARP болтове на модерните биели са тънки като солети което ме кара да се замисля какво бих избрал ако трябваше сега да избирам между нови биели и олекотени стари.
Но цялото това упражнение ако се гонят високи обороти иначе е безмислено
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Човек докато се чуди зимата какво да прави какви ли глупости не измисля.
Та поредната ми измислица е стъкла от поликарбонат 4мм....ше я накарам да отслабне тая свиня
Подмяната на задното и страничните стъкла без гумени уплътнения а с нитачката по груби сметки би трябвало да намали теглото на колата с около 10кг.
За целта е напълно достатъчно парче поликарбонат 2х1метра ако не правим сериозни грешки при разкрояването.
Взех си такова от http://www.tuplex.bg на скромната цена от 90лева.
Винаги са ме дразнели нитовете по стъклата при този тип монтаж затова спирам докато не си намеря червени нитове поне да не се виждат толкова
Та поредната ми измислица е стъкла от поликарбонат 4мм....ше я накарам да отслабне тая свиня
Подмяната на задното и страничните стъкла без гумени уплътнения а с нитачката по груби сметки би трябвало да намали теглото на колата с около 10кг.
За целта е напълно достатъчно парче поликарбонат 2х1метра ако не правим сериозни грешки при разкрояването.
Взех си такова от http://www.tuplex.bg на скромната цена от 90лева.
Винаги са ме дразнели нитовете по стъклата при този тип монтаж затова спирам докато не си намеря червени нитове поне да не се виждат толкова
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Днес в най-големия студ си монтирах новите(полиуретанови) тампони за скоростната кутия,които спазарих наскоро от Асен .
Сега седи като закована с тия пластмаси и се надявам най-накрая да изчезне тресенето при потегляне с много газ
Сега седи като закована с тия пластмаси и се надявам най-накрая да изчезне тресенето при потегляне с много газ
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Няма ли много вибрации с такива тампони?
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
rough написа:Днес в най-големия студ си монтирах новите(полиуретанови) тампони за скоростната кутия,които спазарих наскоро от Асен .
Сега седи като закована с тия пластмаси и се надявам най-накрая да изчезне тресенето при потегляне с много газ
Правих това при реплика на Skoda 130 L/A и няма претрисане.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Дано и тук тресенето на старта изчезне
На VW събора се пусках на драг и всеки път имах чувството че колата ще се счупи някъде та даже и касетофона изпадаше на всеки старт от опдскачането(а не от ускорението ).
А вибрациите от втвърдяването на тампоните не ги мисла,със сигурност ще са доста повече отколкото с оригиналните тампони а и ще е доста по шумно но с приоритет са други цели !
Досега на дълъг път ми гръмваше главата от бучането на двигателя а сега с допълнителните бонуси ще е страшно без тапи в ушите
На VW събора се пусках на драг и всеки път имах чувството че колата ще се счупи някъде та даже и касетофона изпадаше на всеки старт от опдскачането(а не от ускорението ).
А вибрациите от втвърдяването на тампоните не ги мисла,със сигурност ще са доста повече отколкото с оригиналните тампони а и ще е доста по шумно но с приоритет са други цели !
Досега на дълъг път ми гръмваше главата от бучането на двигателя а сега с допълнителните бонуси ще е страшно без тапи в ушите
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта