1303...2...1...GO!

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Вто 26 яну 2016 14:44


Имам и едни всмукателни колектори двупортови, да се мъча ли да пробвам карбуратор на тях или да си играя с инжекциона?




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Вто 26 яну 2016 17:52


Дай една примерна снимка да видим колекторите...така не съм сигурен за какво говорим ?

Иначе ако искаш карбуратори имам смукателен колектор с карбуратор точно за твоя двигател но мощноста ще падне с няколко конски сили.
На 1.9 със тоя карбуратор и с по малки клапани на главите му дават 90кс...при теб сигурно ще отиде на 105 кс което си е антитунинг.
Ще го дам на символична цена за да не ми пречи но ти трябва и делко с електронно запалване(може и обикновено с чукче но и това е антитунинг)

Ако имаш варянт да сложиш два двойни карбуратора + електронно делко или да запазиш инжекциона + дросели от мотор като на "disc" ще избиеш рибата.
Тия екстри + увеличаване степента на згъстяване и подходяща изпускателна систеам мисла че можеш да прибавиш още едни 20 куци магарета което определено ще се отрази на ускорението :Mr Green Fun .


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Вто 26 яну 2016 18:09


Стоковата Digijet ти дава малко поле за изява , ако правиш моторен тунинг и искаш още. Ако заложиш на карбове и правилния им подбор и настройка , ще имаш риспонс
и колата няма да се чуди изобщо при подаване на газ. Делкото задължително с ваккум и сензор на Хол( чукчето е за каменната ера :mrgreen ) , ще ти трябва за предварение във високите обороти.За запалването - най добре прехвърли от инжекционното делко тежестите с пружините на центробежния реглер
на ваккуумното и кривата на предварение във високите обороти ти е готова.



За карбовете ще дискутираме нататък , цяла наука са. :a045
И за надъхване от гаража:
https://www.youtube.com/watch?v=aR-vwo9B1nE


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Сря 27 яну 2016 9:59


Хех, не съм се изразил правилно за колекторите, аз също имам колектор от 1.9 с карбуратор, но го държа за в случай че нещо не се получи със стандартното хранене. Иначе като посъбера всичко и като пламна моторЯ ще се обадя тук. И съжалявам че спамя в темата на колегата :) А относно силата, не търся кой знае каква сила, искам да е кефски за каране по пътищата, не по пиститие ;)


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Сря 27 яну 2016 13:05


Бе то и аз поспамих , това според мене поне си е творчески спам .... току виж се прихванало дърво от семка.... :smile

п.п. Искаш да кажеш че имаш централен двупортов колектор от воден боксер ? Никакъв проблем , режеш фланеца за оригиналния еднокамерен Pierbug карб
и заваряваш за двукамерен какъвто си подбрал за проекта.


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Чет 28 яну 2016 18:32


Тъй де, въпросът е какъв подходящ карб да мисля, който да храни достатъчно и дали с карб няма да е даунгрейд вместо ъпгрейд :)


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Чет 28 яну 2016 19:30


Накарай инжекциона да заработи...най-добрия карбуратор е една идея по-зле от инжекциона.
По-подходящ от този карбуратор който имаш от 1.9 май трудно ще намериш ако не търсиш максимума от мотора и искаш проста схема.
Другия варянт ако държиш на карбуратор и търсиш мощност е да си поръчаш комплект за двойни карбуратори...скоро гледах че има и за воден боксер.

Аз бих запазил инжекциона и ако търсех повече мощност щях да мисла първо за разпределителен вал.
Главите на водния боксер са с двойни пружини и могат да поемат повече градуси с повече лифт :th_up


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Чет 28 яну 2016 19:48


stingray написа:Имам и едни всмукателни колектори двупортови, да се мъча ли да пробвам карбуратор на тях или да си играя с инжекциона?


Чудя се дали неможе да им се присадят едни хоризонтални карбуратори от "пистов" мотор...само настройките незнам как ще се получат че са мислени за по високи обороти но и това се оправя :gruebel
Нещо такова:
http://olx.bg/ad/karburatori-za-suzuki- ... 8b5d0414af

Абе всичко е въпрос на въображение :Mr Green Fun


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Чет 28 яну 2016 23:28


Изпитано - без ,,агресивен'' разпределителен вал ъпгрейда е много малък.Проблема на мотоциклетните карбове е именно разреждането при високите
обороти , трябва да се правят нови дифузори . Ако не искаш мощност , стягай Digijet - а. :smile


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Пет 29 яну 2016 9:07


Така ще да е, ако мога да докарам 100 коня от тез 112 по книга - ехеййййй :)


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пет 29 яну 2016 11:30


Щом ше ревизираш двигателя трябва да си ги докараш колкото са по книга !
Пусни една тема да видим какво и как става :th_up


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Пон 01 фев 2016 13:49


Тема не ми се пуска щото нямам нерви да снимам всичко едно по едно. Общо взето вече са наредени лагерите, буталата с новите сегменти са пуснати в ризите, главите са с шлайфани и паснати клапани и легла, накупил съм гарнитури за навсякъде, водната помпа е нова, масления охладител е проверени е здрав, маслената помпа има драскотини и там не съм решил още какво ще правя, клапана и за налягането е разглобен и почистен...Може и да съм забравил да пиша нещо де.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Сря 24 фев 2016 18:21


Най-накрая да си зглобя малко по-читава изпускателна система 4-2-1.
Малко тръби...малко колена...малко заварки...и ето го резултата.
Само не съм решил дали това ще е крайния размер на последните тръби с гърнето Ф50.
Само да заработи двигателя че сега има едни други игри по него и ако не ми хареса ще направя опит с Ф63мм да видя как ще е разликата след което малко термолента и сме напълно готови.
Прикачени файлове
1.jpg
11.jpg
111.jpg
1111.jpg
11111.jpg


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Сря 24 фев 2016 19:57


Нещо ми писна с тая компресия 10 към 1 и реших да разредя малко с престъргани бутала от воден боксер и подложки 2мм под цилиндрите.
Докарах степен 7 към 1 и се готвя за въздух под налягане :Mr Green Fun
Буталата след заиграването са с по 100 грама по-леки от оригиналните на тип-4.
Прикачени файлове
1.jpg
2.jpg
3.jpg


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Сря 24 фев 2016 22:13


Върти ли трудно с 10:1 компресия?



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта