1303...2...1...GO!

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1333
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот sastezatelya » Пон 11 апр 2016 19:18


Браво Жоре луд маниак си :beer :wink Другия път повече , ще се нагласят нещата лека-полека :th_up
Пусни някоя снимка , че не можах да дойда да го видя на живо :smile




Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Пон 11 апр 2016 20:17


Супер Жоро , два съвета от мен - за съединителя виж да нямаш канал на маховика , дето да ти опират ламелите на притискателя , за пълненето -
направи го с електрическа роторна бензинова помпа на 0,45 Бара с управление и си ти , но ти трябва и тройник за обратния бензин и горивопровод за него.Изпитано!




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Вто 12 апр 2016 19:19


И макло картинки...
Прикачени файлове
12936776_10207826041162227_6650128342714833128_n.jpg
12938183_10207826041642239_7929330784800648523_n.jpg
12938274_10207829373365530_7792756080099782539_n.jpg
995324_1866177023609311_4387778972201197632_n.jpg
12321532_10207829614531559_4920163421391722466_n.jpg




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 26 юни 2016 10:17


Лекувам астма на стари въздухари :icon_lol
Подменихме клапаните с 39х43 и сега нещата седят по-различно !
Клапаните стават от мерцедес 2.0 някакъв стар бензин с малки разлики от 1-2 мм в дължината на стеблата.
Лошото е че пак изпускателя остана на 9мм стебло но се преживява :Mr Green Fun
Смяната на леглата я направиха в НОРЕНА за няколко дни на добра цена...определено си разбират и имат жеане да работят качествено.

Сравнението е със стари глави пълни с боклук но може да се придобие представа колко са се отворили портовете !
Прикачени файлове
5.jpg
4.jpg
3.jpg
1.jpg
2.jpg




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 26 юни 2016 10:28


...и времената от WV събора в събота.
...тия 6 секунди до първото място откъде ше ги изсмуквам незнам :Mr Green Fun
Прикачени файлове
4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Съб 04 мар 2017 22:12


Знам че раздела умря но аз да си допиша...
след около 20 дни има състезание на "дракона" и пак доработвам кошницата за да спечеля някоя секунда.
Реших да се справя най-накрая с подскачането на мотора в коша и взех някой радикални решения.
Има тампони-има проблем....няма тампони-няма проблем :Mr Green Fun
Надявам се да изчезнат проблемите с потеглянето и най-накрая да тръгвам спокойно с пълна газ без да ме е страх че ще изпадне мотора!
...а полиутерановите тампони от снимката не стават за нищо,продават ги като тунинг части но с тях положението е по-зле отколкото с оригиналните.
Прикачени файлове
20170304_154218.jpg
20170304_154248.jpg




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Съб 04 мар 2017 22:36


И едни нови шайби за да вдигнем оборотите на компресора с около 30 %.
Дано не издуха мотора :gruebel
И изпускателя разширявам от 50 на 60мм но още не е готов да позира пред камера :icon_lol

Ето и разликата с старите шайби
Прикачени файлове
20170222_124400.jpg
20170222_123541.jpg




Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот bonko » Съб 04 мар 2017 23:32


Здравей колега rough. Погледнах какво си качил и се позамислих, 30% не е никак малко за компресора, дано не направиш някоя пакост на мотора, за ауспусите не разбрах тръбите които излизат от главите ли ще ги правиш 60-ки ако са те ми се струва че е много, ако е заглушителя може но пак зависи колко са първите тръби да не се отпуши прекалено много че и това не е добре и накрая за тампоните, така както си го направил ще има големи вибрации и трябва да следиш да не скъса някъде нещо по заварките, иначе си смел и действаш със замах, браво трябва да има и такива хора, успех.




Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот bai vicho » Нед 05 мар 2017 19:20


Глави като твоите имаше в една морга за 80 лв. двете.Мога да проверя ако искаш номера ми е 0898423752, ако имаш познат в Добрич да отиде в Арнорац и да попита.




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пон 06 мар 2017 8:11


Глави за мотора имам още един комплект...ако взема и други ще ми дойдат много но благодаря за информацията :th_up
А за вибрациите ще помисла още малко,смятам да сложа още две разпънки захванати за главите за да се застраховам от скъсване на нещо.

Компресора с тия 30% идва на максимум обороти. Дават го ефективен до 12000 оборота а сега към коляновия вал е 2към1 та при 6000 на мотора правим 12000 на компресора.
И смукателите преработих пак по най-просташкия начин за да вкараме максимум въздух...на снимката е старата тръба 40мм по която идваше въздух а сега с изрязани колектори и заварена тръба на 55мм.Проблема е че колектора е чугун и дано не спука заварката :stumm
Дано поотпуши малко че по състезанията мощност не ми достига ...станаха много "дано" :Mr Green Fun

Ето и новата тръба за изпускателя на 60мм вече завършена без заглушител,около колата ше е като на нова година фоерверките :Mr Green Fun
А тръбите излизащи от цилинрдите са на 40мм ,след 30см стават на 43мм,на 70тия сантиметър ги сабирам по двойки на 48мм и накрая в 60мм тръба :c020
Термо лента съм намотал само да пази маншона че нямах повече :icon_lol
Прикачени файлове
20170305_160918.jpg
20170305_160832.jpg




Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот bonko » Пон 06 мар 2017 21:50


Дано да ти се получат нещата :th_up успех !




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 15708
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Golf 2 + Jetta 2 + Audi A3
Двигател: RP + PB + AGN
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот Vlad777 » Сря 13 сеп 2017 12:36


Какво стана след VW събора на Дракон? А и всъщност колко конски сили ориентировъчно е сега?




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Чет 14 сеп 2017 0:56


За конски сили идея си нямам ???
Двулитров мотор с двойни карбуратори,310градуса вал,отпушена изпускателна система4-2-1,степен на згъстяване около 11-1,по-големи клапани...всичко е както трябва но пак не работи както ми се иска.
Имал съм ситроен саксо 118конски сили и определено вървеше повече от костенура.
Скоростната кутия ме спъва до голяма степен и задължително там трябва да поработя ако искам да има добри резултати,на втора само потеглям за около 10-20 метра и след това цяло състезание на трета и на дългата права четвърта,е няма как да стане с тия зъбчатки.
Колкото и да не ми се иска да го кажа в това състояние я оприличавам като вървеж с малка съвременна кола около 100 конски сили...но пък бръмчи като за 200 :icon_lol
То и резултат 24-то място на драг мисла че говори достатъчно :redface


А иначе смърта(кълвача :Mr Green Fun ) дойде в дългите завои на пистата,където мотора остава без масло в обороти около и над 5000 ,това идва от дизайна на картера и въпреки леко преработената схема да смуче масло под най-ниската точка на картера и това не го спаси !
Следващата схема е или сух картер или голям ACCUSUMP http://www.accusump.com/.
Мисла че и сам мога да си направя такова около 3 литрово и ще реша проблемите, особенно в комбинация с по голяма маслена помпа.
Абе въображение има и идеи много...





Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост