Двигатели - замяна и как се прави?
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Двигатели - замяна и как се прави?
Колеги понеже започнахме в 1на тема да си говорим за всичко, аз пускам тема "ДВИГАТЕЛИ" нека в нея да си споделяме кой какво е сложил и как става..........Мисля, че е коректо към хората които нямат много време да четат всичко или им е бавен и-нета.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Това е една моя любима тема, но ще започна с уговорката, че на малките двигатели (1200 и 1300)няма смисал да се прави почти нищо, защото не са замисляни за скорости каквито са необходими в днешно време. За да издържи много километри, колата трябва да се кара с 80/км.ч. Но може би е добре да им се сложи един алтернатор, едно охлаждане с изнесения извън кожуха маслен радиатор, един по-голям катбуратор 31PIKT за 1200 и 34PIKT за 1300 и едно електронно запалване, а и нещо доста важно - важащо за всички мотори - маслен термометър! Всичко това неминуемо ще доведе до икономия и повече мощност, но пак си остава сравнително слаб и неикономичен двигател за макар и леката Костенурка. Препоръчвам на всички, които искат да карат кола със съвременна динамика на пътя да си сложат едно 1600 моторче и да видят за какво става въпрос - гаста рядко се натиска повече от 2-3мм, а като пръгнеш на светофара без да искаш като погледнеш на огледалото другите коли са доста изостанали, много са малко колите които могат да се опрат на лекото купе на кослтнурката, когато е с мотор 1600 и всичко това при същия разход като 1200 или 1300 - естествено ако не се кара с над 120км/ч.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ДА ЗАПОЧНА ПО РЕД
най- вяжното е, че непретендирам да съм най-знаещия и можещия говоря от простата позиция на човек, който е дал доста от скромните ми приходи за тъй наречените от 1 приятел "дейности с неизвестен край".
1300 мотора също може да се поизтиска........нормалната мощност е около 75 к.с., това вкл. по- висока компресия, бърз разпр. вал, карбуратори.
Алфа мотора е със Н2О охлаждане........има няколко варианта за монтаж на радиаторите ....... отпред на мястото на резервната гума или зад задната седалка.......
Скоростната кутия на костенурката може да понесе мощност до 150 к.с. ,но закакво са ти повече.........тя с над 100 к.с. мотор и без това става малко трудна за "Вкарване в пътя"
най- вяжното е, че непретендирам да съм най-знаещия и можещия говоря от простата позиция на човек, който е дал доста от скромните ми приходи за тъй наречените от 1 приятел "дейности с неизвестен край".
1300 мотора също може да се поизтиска........нормалната мощност е около 75 к.с., това вкл. по- висока компресия, бърз разпр. вал, карбуратори.
Алфа мотора е със Н2О охлаждане........има няколко варианта за монтаж на радиаторите ....... отпред на мястото на резервната гума или зад задната седалка.......
Скоростната кутия на костенурката може да понесе мощност до 150 к.с. ,но закакво са ти повече.........тя с над 100 к.с. мотор и без това става малко трудна за "Вкарване в пътя"
Последна промяна от asentm на Пет 11 фев 2005 13:32, променено общо 1 път.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
rusty - Мотора на Алфата е доста истискан(като повечето италиански) тези с карбураторите са немски Вебъри, но зимат коне и от 2-та разпределителя. Разхода е доста добър за конете, които носи мотора, обаче не знам колко ще носи при буса и колко ще харчи. В момента има един такъв мотор за продаване, ако те интересува ще питам за цена. В крайна сметка със сигурност ще ти излезе доста по-евтино да качиш Алфа мотор, отколкото да тунинговаш твоя.
asentm - Беспорно и малките мотори имат "хляб", особенно 1300, само дето не съм сигурен дали си заслужава средствата...Допуснал си правописна грешка - няма нужда от по-висока комресия, а от по голямо сгъстяване, извини ме за поравката, но без това повечето хора бъркат 2-те понятия - да не ги бъркаме и ние. Понеже се сещам, че имаш мераци за водно, аз ако слагам водно ще монтирам радиатора под резервоара - там има доста място, междо другото смятам там да слагам акумулатора, че хич не ми става приятно като се сетя какви изпарения дишаме в купето от този недомислен монтаж на батарейката.
asentm - Беспорно и малките мотори имат "хляб", особенно 1300, само дето не съм сигурен дали си заслужава средствата...Допуснал си правописна грешка - няма нужда от по-висока комресия, а от по голямо сгъстяване, извини ме за поравката, но без това повечето хора бъркат 2-те понятия - да не ги бъркаме и ние. Понеже се сещам, че имаш мераци за водно, аз ако слагам водно ще монтирам радиатора под резервоара - там има доста място, междо другото смятам там да слагам акумулатора, че хич не ми става приятно като се сетя какви изпарения дишаме в купето от този недомислен монтаж на батарейката.
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Благодаря за офертата но в момента работя върху турбодизел тунинг, имама почти всички части само да се прибера в БГ да го събера. Ако не стане мисля за редови мотор понеже скоростите ми са дизел и ще е доста скъпо да ги сменям, което сега като се замисля не е проблем защото за алфа мотор така или иначе се прави плоча м/у скорости/мотор. Така и сега ето един списък на моторите които се слагат на бус, може би някой от тях стават и на käfer:
http://home.t-online.de/home/t3-aktuell/fremdmotor.html
PS. Как да вкарам HTML code?
http://home.t-online.de/home/t3-aktuell/fremdmotor.html
PS. Как да вкарам HTML code?
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
rusty написа:Благодаря за офертата но в момента работя върху турбодизел тунинг, имама почти всички части само да се прибера в БГ да го събера. Ако не стане мисля за редови мотор понеже скоростите ми са дизел и ще е доста скъпо да ги сменям, което сега като се замисля не е проблем защото за алфа мотор така или иначе се прави плоча м/у скорости/мотор. Така и сега ето един списък на моторите които се слагат на бус, може би някой от тях стават и на käfer:
http://home.t-online.de/home/t3-aktuell/fremdmotor.html
PS. Как да вкарам HTML code?
аз лично ти препоръчвам V6 от Ауди, ако можеш да си го позволиш .. мотора е 200 к.с. скоростите ще го понесът, има място да го сложиш ... здрав ........ и най важното произведен е от концерна
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Не скоростите няма да издържат. Както на бус, така и на käfer. V6 TDI има толкова висок въртящ момент че прави 1. и 5. на сол, виждал съм го на живо. Специално за буса скоростите издържат 190Nm (+/- 10 не съм сигурен) а ако е бензин скоростите не издържат на високите обороти- 5. скорост става синя та чак черна . Така че внимателно със скоростите, ако на някой му трябва повече инфо има кой да питам, човека се занимава от 5 год. с такива неща а питането не струва нищо.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
asentm написа:колко искат за мотора, какво му е състоянието, от коя 33ка е ?
Мотора е 1.5 или 1,7 - 600лв+100лв за динамото + 100лв за стартера - - луди хора.
В мобиле.бг в малките обяви имало някакъв 1,7 130 и няколко коня за 500лв. комплект. Сега се сещам, че мой познат има един 1,5 за продаване и сигурно няма де е скъп, но не знам къде живее - ако ти е спешно ще опитам да го намеря.
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
asentm: значи моделите са: Caravelle Carat; Blue, Red, White Star- Multivan, Multivan Magnum, и разбира се най най най ... много най доброто Last Limited Edition. За последното: произведени са само 2500 бройки и цената им е над 5000 евр. Мултиван върви между 1500 и 5000 зависи, а рекорда бе един LLE в ибей за 15 000 евро но със V6 TDI Tiptronic. Аз много исках да зема мултиван, но разполагах само с 1000 евро и не можах да намеря дизел за тея пари. Тези бусове тук са много по скъпи от колкото в България или Полша защото са много рядки вече а за части да не говорим- турбо 350 евр. плаче ми се.... ако се интересуваш от още нещо пиши.
Стефан
Стефан
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 199 госта