Мисля да купувам това!

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
asak_koz
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 22 яну 2013 18:49
Автомобил: VW Vento
Двигател: ABS 1994
Местоположение: Бургас/София

Мисля да купувам това!

Мнениеот asak_koz » Сря 23 яну 2013 18:48


Здравейте дайте мнение дали става за първа кола за реставриране,имам опит с автомобилите.Просто не знам каква е трудността на изкърпване на бръмбар, от един друг форум ми казаха, че е много трудно кърпенето а на мен ми изглежда като детска игра с това отделяне на купето от шасито.До сега ми се е налагало да кърпя само опели,фордове и мерцедеси и те все са след 86-та година и няма това отделяна на купето.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11344870191167041&f1=details&slink=1uzv0l
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11326817867892687&f1=details&slink=1uzv0l
И отделно от въпроса търся си бръмбар до 1000-1200 лева.




Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: Мисля да купувам това!

Мнениеот bai vicho » Сря 23 яну 2013 21:41


Не бързай да се набутваш.Все от някаде ще изкочи нещо.
Тез ръждилници за тия пари може да ги купи само луд. :screwy
Не че аз съм много добре :mrgreen:


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мисля да купувам това!

Мнениеот batetony67 » Сря 23 яну 2013 22:18


На първо място гледай как са с документите, за да няма после язък за труда. Конкретно тези са доста ръждивички, особено втората обява.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Мисля да купувам това!

Мнениеот BuGmaN » Чет 24 яну 2013 1:50


Здравей, колега и добре дошъл. :)
Отваряш "широка" тема, ще опитам, повърхностно да споделя моя опит.
Търсиш кола за реставрация, а питаш дали се кърпи, трудно, не знам, грешно си се изразил или така разбираш нещата, но, конкретно на въпроса, бих отговорил, че лесно се кърпи, а трудно се реставрира, тоест можеш да изкърпиш една и съща кола за 2-3дни или да я реставрираш за 2-3 месеца (минимум), та до години. Кърпенето си е кърпене - професионално дори, също има учебници и стандарти, но идеята му е, само, още няколно месеца или година, живот, а реставрацията е друго нещо, тя, освен по-добрата си визия, трябва да носи, дългогодишна гаранция, 10-30 и нагоре, години, според майстора и технолотиите и тя за съжаление е скъпо-удоволствие, малко-хора го правят и малко са щастливците с реставрирани автомобили. В крайна сметка всички, поне, скоро след боядикването, изглеждат еднакво-красиви, разликата им е само в истинката им остойност и колко време ще изглеждат, така свежи...
Специално, задачата за реставрация на костенурка е сравнително трудна, най-вече, заради специфичната-форма на купето, заради специфичните-прагове и специфичният-двигател. Повечето панели са яйцевидни (някой да подсети за техническият термин) и изправянето или формоването на ламарина с подобна форма си изисква, известен (завиден) опит. Праговете, които са почти-винаги за пълна подмяна, а при костенурките са отделен елемент в който има и допълнителна тръба (въздуховод), през която минава, горещият въздух от изпускателните тръби, който отоплява купето, също изискват, известен (завиден) опит. Двигателят, е мега-различен от повечето двигатели монтирани на автомобили и изисква, също, специфичен (прекалено-завиден) опит, колеги от чужбина, искренно са твърдяли, че в цялата им държава няма кой, сполучливо да им направи ремонта...
Това се сещам, набързо, на чаша бира ( :beer ), без да искам да те отчайвам, а просто да кажа истината. Искам да споделя, че по света костенурките, предимно се реставрират, отделно от останалите ретро-автомобили и от специализирани работилници и именно в тях се случват, истинските и правилни реставрации на този, тип автомобили...
Тука във форума има хора и кърпещи и реставриращи и разглеждайки някой от споделените проекти, ще разбереш за какво става въпрос.
Та, обобщавайки, да, това не е автомобила за първа-реставряция.
В твоят случай, мисля, че е по-добре да намериш костенурка във завидно-състояние и да направиш някакво, закърпване или частична реставрация и да покараш малко и повозиш, някое гадже, докато, поне се отвориш, какво се прави нататъка, но за съжаление, трудно, някой ще ти продаде, такава в рамките на твоя бюджет... :)



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта