VW 1300 Едно ново начало...

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
Eloka
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 03 фев 2013 21:59
Автомобил:
Двигател:

VW 1300 Едно ново начало...

Мнениеот Eloka » Нед 21 апр 2013 22:31


Ето ме и мен :) Искам да споделя за моя проект и се надявам да получавам съвети но не като за малоумник а в рамките на допустимото ;)
Та с една дума наскоро закупих автомобил VW 1300 и след проучване разбрах че е произведен 1971 г.
Видимо автомобила е сравнително окомплектован, но доста корозирал. Преди няколко дена го разглобих и сега започвам да заварявам и подготвям шасито. Имам питане относно антикорозионните материали и попиващите силикони.
Ето и няколко снимки:
SAM_1898.JPG
SAM_1897.JPG
SAM_1890.JPG
SAM_1889.JPG




taran
Мнения: 565
Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW 1300 Едно ново начало...

Мнениеот taran » Пон 29 апр 2013 20:42


Честно казано,не разбрах какво питаш...За антикорозионни материяли могат да се приемат,цинковите грундове,епоксидния грунд,реактивните грундове и различните консервационни вакси за кухини.Ма,за попиващи силикони сега чувам.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VW 1300 Едно ново начало...

Мнениеот BuGmaN » Чет 02 май 2013 20:21


Вероятно, колегата пита за полиуретановите уплътнители... :smile

Eloka виж тая тема, ама, друг път, първо се поразтърси и тогава питай... :th_up http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=8&t=351052


Потребителски аватар
Eloka
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 03 фев 2013 21:59
Автомобил:
Двигател:

Re: VW 1300 Едно ново начало...

Мнениеот Eloka » Чет 02 май 2013 23:19


Бъгман ме разбра, но явно израза ми не е точен. Питането ми е за полиуретановите уплътнители. Вече прочетох какви използвате. Това което съм заварил и почистил за сега го минавам с цинков спрей и се надявам да е правилно. След него ще нанеса грунда и след това уплътняващите смеси. За сега нещата вървят доста бавно и се сблъсквам със стари заварки каквито никога не съм очаквал да видя, но уви и това се случи :)
Тази тема съм я чел която ми посочваш, но не съм работил с такъв вид уплътнител и питането ми е дали е надежден или да ползвам силикон 999???


taran
Мнения: 565
Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW 1300 Едно ново начало...

Мнениеот taran » Пет 03 май 2013 7:04


Вземи на Новол или Кар системс,999 след не много време се втвърдява и напуква.Общовзето,продуктите на НР BODY,които стават за нещо се броят на пръсти.


Потребителски аватар
Eloka
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 03 фев 2013 21:59
Автомобил:
Двигател:

Re: VW 1300 Едно ново начало...

Мнениеот Eloka » Пет 03 май 2013 23:04


Благодаря за бързия отговор насочих се към продуктите на НОВОЛ да се надявам че описанията отговарят на качеството и няма да има напуквания в кратки срокове ;)


taran
Мнения: 565
Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW 1300 Едно ново начало...

Мнениеот taran » Съб 04 май 2013 6:20


Ще споделя лично мнение-Полиуретановите уплътнители на Новол си струват парите,обаче с китовете и акрилния грунд не се сработих...Ползвам китове на Карсистемс,Мипа или Рейндж голд на Евъркот.Филер-Мипа или Интер тротон.
На всеки му се иска,да кара с продуктите на една марка,но уви,не винаги е възможно.



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта