1300'67/Type4

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот stingray » Пон 28 апр 2014 21:37


Дайте акъл за ауспухЪ. Искам да е тиха колата, но да не я душа. Какви заглушители, колко дълги тръби, ще ми се да са отделно двойките цилиндри заради саундЪ...




Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Вто 29 апр 2014 16:44


Купи от Жоро едни тръби 4в 1 и изкарай под бронята вместо zoomtube ауспух от моторетка. Ще ти се върже към 200 лв. всичко


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот stingray » Вто 29 апр 2014 18:29


хм, не съм мислил за готов вариант...дали ще работи това при водния боксер - в смисъл еднакви ли са тръбите?


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Сря 30 апр 2014 6:43


Според мен са еднакви, но все пак провери. Ако се наложи ще удължиш малко тук таме. Друг вариант е да използваш твоите фланци и малко от тръбите и да гънеш ти "червата". Но според мен това ще е по-скъп вариант. За подобни изгъзици труда /поне в София/ е 50лв/час


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот stingray » Сря 30 апр 2014 6:59


Абе аз ги имам направени тези изгъзици, ама нещо със заглушителите не ми е добре работата - един такъв дрънчащ звук има колата. Ок де това си е твоята тема, няма да я разводняваме :)


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Сря 30 апр 2014 7:11


Дрънчащия звук идва, когато няма резонатор, т.е. след събирането на дръбите е добре да сложиш една пура или малко гърне с големина на катализаторите. Но обира точно тези дрънканици. В противен случай, задното гърне трябва да е много голям диаметър.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Пет 02 май 2014 18:07


:scare3
Прикачени файлове
IMG_6063.JPG
IMG_6064.JPG


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот bai vicho » Съб 03 май 2014 18:22


Пусни на клип песента на мотора,музика за ухото и мехлем за душата :icon_razz


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Пон 05 май 2014 8:25


като му регулирам клапаните и видя къде е избягал 4ти цилиндър :newsm66


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот rough » Пон 05 май 2014 18:55


А как изглежда гърнето отвътре ??


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Чет 22 май 2014 22:02


asentm написа:като му регулирам клапаните и видя къде е избягал 4ти цилиндър :newsm66

4-ти цилиндър си дойде на място :mrgreen след реглаж на клапаните. Бяха доста хлабави.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот asentm » Чет 22 май 2014 22:14


rough написа:А как изглежда гърнето отвътре ??
Прикачени файлове
aus.jpg


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот rough » Пет 23 май 2014 21:49


какви са тез неща оградени в червено по-долу :confused

питам щото ако си оставил главите да си духат една на друга няма да изкараш всичко на което е способен мотора и ще грееш малко повече

ако е така може да се прореже гърнето посредата и да го разделиш с ламарина :exclaim

поне аз така го виждам :rolleyes
Прикачени файлове
aus.jpg
aus.jpg (16.39 KиБ) Видяна 2137 пъти


oryxster
Мнения: 76
Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот oryxster » Съб 24 май 2014 22:02


:smile Подкарахме най-трудната тема!

Всички знаем, че проблема с изпускателната система на VW Beetle е малката дължина в сравнение с автомобилите с разположен отпред двигател.
Това почти изключва прилагането на 4-2-1 изпускателна система за тунинг , ( надделява мнението на корифейте в тази област, че това е по добрата система), която при нас трябва да бъде 4 в 1 заради дължината.
Понякога се получава ауспух усукан като спагети.
Тук за съжаление (особенно за тунинговани Тип 4) правила няма - т.е. дължина на първични, вторични тръби, диаметър, разположение, търсене на scavange ( изтеглящ) ефект от пулсациите на изгорените газове, заглушители и т.н.
Т.е. всичко зависи от конкретната конфигурация ( работен обем , бутала , ход, вал, карбуратори и пр.) или combo, както се изразяват в някои форуми.
Самите производители, които не са много ( BAS Ahnendorp, Gerd Weiser, Turbo Thomas, Wilke и др.) базират своите разработки на няколко типови двигателя.
Много инфо има в www.shoptalkforums.com :use_search
Пускам няколко картинки за идея, някои дадени съвсем схематично (не разбирам много от чертежи), а други рисувани малко комично. :mrgreen
Прикачени файлове
vw muffler.jpg
VW Exaust _2.jpg
VW Exaust _3.jpg
VW Exaust _4.jpg
VW Exaust _5.jpg


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1300'67/Type4

Мнениеот rough » Нед 25 май 2014 23:30


Тия модерните ги знаеме :11
номера е да се пипне наличното за да работи една идея по-добре ако е възможно и то за "без пари"


ама машината е станала страшна...верно пусни един клип да я чуем :th_up



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта