1300'67/Type4
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1300'67/Type4
Дайте акъл за ауспухЪ. Искам да е тиха колата, но да не я душа. Какви заглушители, колко дълги тръби, ще ми се да са отделно двойките цилиндри заради саундЪ...
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
Купи от Жоро едни тръби 4в 1 и изкарай под бронята вместо zoomtube ауспух от моторетка. Ще ти се върже към 200 лв. всичко
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1300'67/Type4
хм, не съм мислил за готов вариант...дали ще работи това при водния боксер - в смисъл еднакви ли са тръбите?
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
Според мен са еднакви, но все пак провери. Ако се наложи ще удължиш малко тук таме. Друг вариант е да използваш твоите фланци и малко от тръбите и да гънеш ти "червата". Но според мен това ще е по-скъп вариант. За подобни изгъзици труда /поне в София/ е 50лв/час
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1300'67/Type4
Абе аз ги имам направени тези изгъзици, ама нещо със заглушителите не ми е добре работата - един такъв дрънчащ звук има колата. Ок де това си е твоята тема, няма да я разводняваме :)
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
Дрънчащия звук идва, когато няма резонатор, т.е. след събирането на дръбите е добре да сложиш една пура или малко гърне с големина на катализаторите. Но обира точно тези дрънканици. В противен случай, задното гърне трябва да е много голям диаметър.
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: 1300'67/Type4
Пусни на клип песента на мотора,музика за ухото и мехлем за душата
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
като му регулирам клапаните и видя къде е избягал 4ти цилиндър
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
А как изглежда гърнето отвътре ??
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
asentm написа:като му регулирам клапаните и видя къде е избягал 4ти цилиндър
4-ти цилиндър си дойде на място след реглаж на клапаните. Бяха доста хлабави.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
rough написа:А как изглежда гърнето отвътре ??
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
какви са тез неща оградени в червено по-долу
питам щото ако си оставил главите да си духат една на друга няма да изкараш всичко на което е способен мотора и ще грееш малко повече
ако е така може да се прореже гърнето посредата и да го разделиш с ламарина
поне аз така го виждам
питам щото ако си оставил главите да си духат една на друга няма да изкараш всичко на което е способен мотора и ще грееш малко повече
ако е така може да се прореже гърнето посредата и да го разделиш с ламарина
поне аз така го виждам
- Прикачени файлове
-
- aus.jpg (16.39 KиБ) Видяна 2137 пъти
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: 1300'67/Type4
Подкарахме най-трудната тема!
Всички знаем, че проблема с изпускателната система на VW Beetle е малката дължина в сравнение с автомобилите с разположен отпред двигател.
Това почти изключва прилагането на 4-2-1 изпускателна система за тунинг , ( надделява мнението на корифейте в тази област, че това е по добрата система), която при нас трябва да бъде 4 в 1 заради дължината.
Понякога се получава ауспух усукан като спагети.
Тук за съжаление (особенно за тунинговани Тип 4) правила няма - т.е. дължина на първични, вторични тръби, диаметър, разположение, търсене на scavange ( изтеглящ) ефект от пулсациите на изгорените газове, заглушители и т.н.
Т.е. всичко зависи от конкретната конфигурация ( работен обем , бутала , ход, вал, карбуратори и пр.) или combo, както се изразяват в някои форуми.
Самите производители, които не са много ( BAS Ahnendorp, Gerd Weiser, Turbo Thomas, Wilke и др.) базират своите разработки на няколко типови двигателя.
Много инфо има в www.shoptalkforums.com
Пускам няколко картинки за идея, някои дадени съвсем схематично (не разбирам много от чертежи), а други рисувани малко комично.
Всички знаем, че проблема с изпускателната система на VW Beetle е малката дължина в сравнение с автомобилите с разположен отпред двигател.
Това почти изключва прилагането на 4-2-1 изпускателна система за тунинг , ( надделява мнението на корифейте в тази област, че това е по добрата система), която при нас трябва да бъде 4 в 1 заради дължината.
Понякога се получава ауспух усукан като спагети.
Тук за съжаление (особенно за тунинговани Тип 4) правила няма - т.е. дължина на първични, вторични тръби, диаметър, разположение, търсене на scavange ( изтеглящ) ефект от пулсациите на изгорените газове, заглушители и т.н.
Т.е. всичко зависи от конкретната конфигурация ( работен обем , бутала , ход, вал, карбуратори и пр.) или combo, както се изразяват в някои форуми.
Самите производители, които не са много ( BAS Ahnendorp, Gerd Weiser, Turbo Thomas, Wilke и др.) базират своите разработки на няколко типови двигателя.
Много инфо има в www.shoptalkforums.com
Пускам няколко картинки за идея, някои дадени съвсем схематично (не разбирам много от чертежи), а други рисувани малко комично.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
Тия модерните ги знаеме
номера е да се пипне наличното за да работи една идея по-добре ако е възможно и то за "без пари"
ама машината е станала страшна...верно пусни един клип да я чуем
номера е да се пипне наличното за да работи една идея по-добре ако е възможно и то за "без пари"
ама машината е станала страшна...верно пусни един клип да я чуем
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта