Правилно, тия модерните ги знаеме.
Не е необходима излишна информация - идейно подобряваме наличното, саунд, джанти и това е...
Давайте го този клип със саунда - верно той ще даде отговор на всички въпроси!
1300'67/Type4
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1300'67/Type4
Тук и аз се заинтригувах от възможностите. Наистина спагетите са големи, за съжаление не видях вариант за моята Baja, тук място за импровизации има много и явно ще се кара на принципа проба-грешка.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
rough написа:Тия модерните ги знаеме
номера е да се пипне наличното за да работи една идея по-добре ако е възможно и то за "без пари"
ама машина та е станала страшна...верно пусни един клип да я чуем
Ще пусна клипа, когато ми мине яда и оправя главите. Тях ги правиха едни софийски майсторчЕта...да ги ЕБА у приятелите. Явно са оставили по-лаки допуски на водачите и някои клапани леко засядат и отварят луфт. Иначе връи повече от BMW 525
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
водачите може всеки един стругар с по богат набор от инструменти да ти ги оправи
ше ги мине с един райбер с точен размер и ше станат масло !
трябва да са точно 8 и 9 мм ако не си сменял нещо (изпускатела много хора го правят и него на 8мм за по малко съпротивление)
или си купи ти такъв инструмент ама са скъпи и не си заслужава за едно прокарване само
ше ги мине с един райбер с точен размер и ше станат масло !
трябва да са точно 8 и 9 мм ако не си сменял нещо (изпускатела много хора го правят и него на 8мм за по малко съпротивление)
или си купи ти такъв инструмент ама са скъпи и не си заслужава за едно прокарване само
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1300'67/Type4
Въпросът е, че не се знае, какви водачи са му набили, тоест дали са за нашите машини..., после, как са вадили старите и как са набили новите - има си тънкости, ако се прави, както е по книга, често се пукат глави... Принципно при правилни водачи и правилен демонтаж и монтаж на новите, ми се е налагало най-много, леко да престържа горната част с шабър, райбер не съм пускал досега, въпреки, че имам и раздвижен 8-9мм.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
asentm написа:Ще пусна клипа, когато ми мине яда
мина ли ти яда
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1300'67/Type4
rough написа:asentm написа:Ще пусна клипа, когато ми мине яда
мина ли ти яда
Не му е минал, даже сега ще се пръсне от яд, щото едни други хора не от София са се.....
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1300'67/Type4
Не се знае защо е станал този мармалад.
Всичко е ок направено и вала и хода и главите....
По всяка вероятност ЕГНто на повдигачите не са издържали нещо .
Всичко е ок направено и вала и хода и главите....
По всяка вероятност ЕГНто на повдигачите не са издържали нещо .
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта