Добре де...все пак измерихте ли компресията??
само от карбуратора(ако работи) неможе да е такава разликата
Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.6)
- cepgap
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 07 авг 2013 16:19
- Автомобил: vw 1303S
- Двигател: 1973
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
rough написа:Добре де...все пак измерихте ли компресията??
само от карбуратора(ако работи) неможе да е такава разликата
проблема мисля, че беше от много затегнатите клапани. защо е от това нямам си никаква идея. не ги разбриам тия неща. но човека който каа да проверя клапаните се окаа прав. а и майстора който ми изчисти и регулира карбуратора ми каза, че без да съм направил регулирането на клапаните нямало да се занимава с карбуратора..каза, че последно при него трябвало да се иде..май излезе прав човека..
когато са регулирали карбуратора, се скъсало жилото на газта. тъй като не успях да намеря веднага ново оригинално жило отидох до Княжево да ми направят ново гледайки старото. взеха ми 15 лв и 30 минути чакане. само, че се оказа жилото 1 см по дълго(можеби заради разтегнатото старо жило)и сега май за това колата няма мощност. смисъл натискам до край газта и колата повече от 75 км/ч не иска да върви. мисля да стегна малко това жило или да ги накарам да ми го скъсят с 1 см за да стане точно като дължина.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Хич да не ти пука, че вдига 75, аз когато тествах първата си костенурка, повече от 60 не вдигна, ама си казах кво, толкова - имам мотор с него ще бързам, а с костенурката ще си джиткам с 60, важното е, че колата ме кефи...
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Да разбираме ли че още не е мерена компресията??
има уреди по 20-30лв за мерене на компресия
или ако искаш ще донеса моя да я премерим
или ходи в някой сервиз ще ти вземат 10-15лв
но не прави нищо повече преди да си придобил ясна представа дали мотора ти няма астма
при каране с натегнати клапани може вече да са зготвени нещата
жилото не го скъсявай ами само го регулирай за да отваря дросела докрай
ако е прекалено дълго си вземи едно оригинално от люлинския магазин(около 15лв ново и винаги има налични) а не налучквай отново
КОМПРЕСИЯТА !
има уреди по 20-30лв за мерене на компресия
или ако искаш ще донеса моя да я премерим
или ходи в някой сервиз ще ти вземат 10-15лв
но не прави нищо повече преди да си придобил ясна представа дали мотора ти няма астма
при каране с натегнати клапани може вече да са зготвени нещата
жилото не го скъсявай ами само го регулирай за да отваря дросела докрай
ако е прекалено дълго си вземи едно оригинално от люлинския магазин(около 15лв ново и винаги има налични) а не налучквай отново
КОМПРЕСИЯТА !
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Уредът за мерене на компресия е малко специфичен, тоест не става с всеки и в стандартен сервиз незнам дали ще свършат работа, пък и да свършат, после мое да му завият някоя свещ накриво и съвсем да прецакат полужението. Затова най-добре направете среща и я измерете, пуста компресия...
- cepgap
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 07 авг 2013 16:19
- Автомобил: vw 1303S
- Двигател: 1973
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
rough написа:Да разбираме ли че още не е мерена компресията??
има уреди по 20-30лв за мерене на компресия
или ако искаш ще донеса моя да я премерим
или ходи в някой сервиз ще ти вземат 10-15лв
но не прави нищо повече преди да си придобил ясна представа дали мотора ти няма астма
при каране с натегнати клапани може вече да са зготвени нещата
жилото не го скъсявай ами само го регулирай за да отваря дросела докрай
ако е прекалено дълго си вземи едно оригинално от люлинския магазин(около 15лв ново и винаги има налични) а не налучквай отново
КОМПРЕСИЯТА !
майстора който ми прегледа клапаните и ги регулира мисля, че измери и компресията. ако имаше проблем щеше да ми каже. също и човека който ми изчисти и регулира карбуратора също щеше да ми каже ако имаше проблем в компресията. не съм сигурен де.за това ще им се обадя да ги питам.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 12:29
- Автомобил: vag
- Двигател:
- Местоположение: SOFIA
- Контакти:
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
трябва ти нов карбуратор и нещата ще са оправят.
- Volksrod
- Мнения: 258
- Регистриран на: Пет 20 ное 2009 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Като става въпрос за карбуратори, не сте ли се замисляли за изхвърлянето им и монтиране на моно-инжекция?
За мен моното е нещо "гениално", по моргите колкото щеш, слагаш и караш без ядове с поплавъци, жиглъори, ускорителни помпи и ... идиотщини
За мен моното е нещо "гениално", по моргите колкото щеш, слагаш и караш без ядове с поплавъци, жиглъори, ускорителни помпи и ... идиотщини
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Слагаме газ, това е гениалното, карбовете ми не са мирисали от нещото, което в бг наричат бензин - няколко години, нещо към 15000км. ... Произвеждам "патрони", тоест изпарители за наще и слагаш газ или метан и караш и пееш!
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Имаме ли резултат от компресията вече
- cepgap
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 07 авг 2013 16:19
- Автомобил: vw 1303S
- Двигател: 1973
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
rough написа:Имаме ли резултат от компресията вече
колата е при тенекеджия в момента..мисля,че още поне 3-4 дена ще остане там. след това мисля да сложа газ..за да не се занимавам с карбуратори повече..
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
!@#? Газта ще я слагаш за да нямаш проблеми с карбуратора или за да ти е по-икономична колата
ако и скъсваш гъзЪ от каране и искаш да постигнеш някаква икономия те разбирам но ако ще минаваш по няколко хиляди(малко) на година не виждам смисъл
ако имаш проблем в мотора и газ да сложиш проблемите могат само се увеличават
ако направиш сметка по колко ще я караш на година и сметнеш разликата в пари ще си отговориш дали го искаш
единственото което ще разбереш след измерването на компресията е дали ти уплътняват клапаните и дали духа през сегментите
не предприемай нощо по двигателя преди това защото ще е загуба на време и пари
всички може да даваме мнение по въпроса какво и е но това ще ти даде отговор
когато си взех моята 10303S 1600 определено не се задъхваше на 70 ами отиваше в крайно дясно на километража
не случайно е най-мощна от онова време все трябва да върви малко повече
ако и скъсваш гъзЪ от каране и искаш да постигнеш някаква икономия те разбирам но ако ще минаваш по няколко хиляди(малко) на година не виждам смисъл
ако имаш проблем в мотора и газ да сложиш проблемите могат само се увеличават
ако направиш сметка по колко ще я караш на година и сметнеш разликата в пари ще си отговориш дали го искаш
единственото което ще разбереш след измерването на компресията е дали ти уплътняват клапаните и дали духа през сегментите
не предприемай нощо по двигателя преди това защото ще е загуба на време и пари
всички може да даваме мнение по въпроса какво и е но това ще ти даде отговор
когато си взех моята 10303S 1600 определено не се задъхваше на 70 ами отиваше в крайно дясно на километража
не случайно е най-мощна от онова време все трябва да върви малко повече
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Бе, добре се е ориентирал човекът, естествено, ако пустата компресия е у ред!
Тръгнах да изброявам плюсовете на газта и минусите на днешният "бензин", ама дойде, много-писане... За разликите и в качеството на смесообразуването при двете системи, не виждам смисъл да говорим.... Ще споделя, че над 15000 не мога да разработя двигателят ми, в смисъл, че след всеки преход от 100-200км. върви все повече... Същият, така и не пожела да работи коректно на бензин, а газовото излезе по-малко от едни нови гарнитури за карбовете. По-класни мотори от моят съм разработвал на бензин за 1500-2000км почти са разработени, прави си изводите сам... пък цената под левче, ко да я коментираме...
Тръгнах да изброявам плюсовете на газта и минусите на днешният "бензин", ама дойде, много-писане... За разликите и в качеството на смесообразуването при двете системи, не виждам смисъл да говорим.... Ще споделя, че над 15000 не мога да разработя двигателят ми, в смисъл, че след всеки преход от 100-200км. върви все повече... Същият, така и не пожела да работи коректно на бензин, а газовото излезе по-малко от едни нови гарнитури за карбовете. По-класни мотори от моят съм разработвал на бензин за 1500-2000км почти са разработени, прави си изводите сам... пък цената под левче, ко да я коментираме...
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
BuGmaN написа:Ще споделя, че над 15000 не мога да разработя двигателят ми
ти лъжеш повече от мене бе човек
на газ колкото и да си чешаме езиците знаем че предимството е само едно $$$
аз на машините които обичам сипвам само 98 със надеждата да е поне на качеството на 95 по белите страни
не е толкова сложна ситуацията при човека...или компресия или карбуратор(ако се е справил добре с искрата че всичко е възможно при днешните майстори)
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с двигател или карбуратор (1973 beetle 1303S, 1.
Верно е, че лъжа повече от теб, а и по-добре, но където и когото, трябва... Скоро, но по друг повод, ще чуеш и видиш и други невъобразими за теб постижения и пак ще се питаш истина ли говоря или не. Ко да си чешаме езиците, да! Нека, всеки сам си преценя на кой да вярва и на кой, не! Ама и нужно ли е, има достатъчно информация, само да има кой да чете...
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта