мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот rough » Чет 05 мар 2015 22:08


:facepalm ше докараш инфаркт на някой с тия цифри !




oryxster
Мнения: 76
Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот oryxster » Пет 06 мар 2015 16:57


На себе си вече докарах, но който е наясно предварително ще му се отрази само на финансовото здраве! :smile


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот BuGmaN » Пон 09 мар 2015 12:17


oryxster написа:Тип 4 с приблизително 150 к.с. (реални) изисква минимум 12 хил.лева, иначе само си мечтаем за мощност.
Тип 1 с около 150 к.с. (истински) е постижим при по-малко финанси с около (40%), но за съжаление
от него не може да се очаква да измине и половината км. от тези на Тип 4 при еднакви други условия.
Другите варианти с малко по-скромна мощност, колегите ги посочиха - воден боксер 2,1 на VW -115 hp, Субаро, боксер на Алфа, Порше 2000 кубика тип 4 въздушен боксер - 100 коня, Порше 912 - Тип 1 90 коня, както и тунинговани Тип 1 и Тип 4 до около 100 -110 hp с бюджет около 5-6000 лева.

Успех с реставарацията! :smile


Какви са тия цифри, тука :horror - в България живеем и творим :Mr Green Fun , има SxS RestorationS, виж ни и цените на частите и посмятай пак... icon_idea
Оправи ги тия цифри, моля те - плашещи и подвеждащи са! На мен ми излезе стресница, не знам при другите как е... :h020
Апък 150 коня от Тип 4 се вадят, къде, къде по-лесно и евтино отколкото при Тип 1.
За полувината километри също не е вярно, въпреки, че може и да има малка, доза истина - нещата са много субективни... Но да не забравяме колко Тип 1 мотори има на по няколко-милиона километри... :beer


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот batetony67 » Сря 11 мар 2015 0:20


За 12 хил. лева ще изкараш 300 к.с. от тип 4, а пък ако се турбинира ще е в пъти по-евтино и едни 150 коня ще са ти предостатъчно. И удоволствието от потеглянето с турбинка....Ей, не ме вкарвайте в размисли и страсти. :mrgreen
https://www.youtube.com/watch?v=BkDMNArsABw


oryxster
Мнения: 76
Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот oryxster » Сря 11 мар 2015 16:51


Относно цени и постигане на съответна мощност не желая да заблуждавам никого.

Не искам и да споря със знаещите, но за да е полезна темата, нека все пак някой да посочи двигател, например Тип 4 с реална мощност 150 к.с. с калкулация на необходимите за това части.

Излиза, че 150 - 300 к.с. с малко средства е постижимо само у нас,а разните му там Wilke, Boxer shop, Riechert Tuning, Willibald, Tafel, Kummetat, Remmele Autotechnik, Ahnendorp, Gerd Weiser и пр., по-често трябва да преглеждат какво пишем и да се поучат от нас.

Всеки има право да следва мечтите си, но истината е, че за читав двигател са необходими и средства.
Това обаче не трябва да ни спира!
Успех на всички с проектите! :smile


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот BuGmaN » Нед 15 мар 2015 1:58


oryxster написа:Излиза, че 150 - 300 к.с. с малко средства е постижимо само у нас,а разните му там Wilke, Boxer shop, Riechert Tuning, Willibald, Tafel, Kummetat, Remmele Autotechnik, Ahnendorp, Gerd Weiser и пр., по-често трябва да преглеждат какво пишем и да се поучат от нас.


Правилно и логично, заключение! :th_up С техните бюджети, тука, направо излитаме... :scare3


oryxster
Мнения: 76
Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот oryxster » Пон 16 мар 2015 11:53


На тях никой не им отпуска Бюджет.

Ние сами си определяме бюджет, а те ни продават частите, както и търговците тук.

Не зная да има залежали евтини (оригинални или пък качествени тунинг) части в България, които някои да продава тук без пари и с тях да прави проекти готови за излитане.

Извинявам се, че разводнявам темата на колегата.
Явно има хора, които знаят всичко и затова ще се въздържам оттук нататък да давам мнение по въпроси, от които става ясно как някой тук с пожелания ще ни спести много пари.:neutral


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот stingray » Пон 16 мар 2015 14:43


Подкрепям oryxster!!!


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот batetony67 » Пон 16 мар 2015 21:35


stingray написа:Подкрепям oryxster!!!


В кое?


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот stingray » Вто 17 мар 2015 5:07


Подкрепям го в мнението му, че хората извън БГ отдавна са открили топлата вода, а някои колеги тук искат тепърва да я ни я покажат. И цените на частите в БГ не са по различни от навън, поради простата причина че всичко идва от там...


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот batetony67 » Вто 17 мар 2015 22:13


Прав си. Но все пак сме си българи и разните му рационализации, взаимозаменяеми части и т.н. си ни е присъщо. Западняците няма как да знаят какво става от Шкода или Вартбург. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот bai vicho » Сря 18 мар 2015 21:12


Извинявайте че разводнявам темата ама ме мъчи едно СТ 1153398.Разпределителния вал е 261мм,което не ми говори нищо освен че е бусов. Кажете ако знаете как ще се държи мотора и има ли нужда от по агресивен вал.И какъв?А хидравличните повдигачи? :no


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот rough » Сря 18 мар 2015 23:09


Тя темата се изчерпа вече и дано човека вече знае какво иска :th_up

На СТ вала му е същия като на воден боксер или по-ясно казано най-добрия вал който е излязъл от завода
bai vicho написа: 261
това са градуси а не милиметри :c020 работи от празен ход до към 4000 оборота
хидравличните повдигачи не са проблем стига да работят а на 30+ годишен двигател колко да работят ???
ако слагаш нови е хубаво да са механични а са и по-евтини или още по-евтино да направиш тези механични като извадиш карантията и сложиш подложки
решил си да го позасилиш а? :twisted
на кола ли ше го слагаш или на бус ?


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот BuGmaN » Чет 19 мар 2015 1:48


Не вярвам вала на СТ да е като на водният. Иначе - СТ е ограничен на 4500, а DG, примерно - на 5500... :c020
Най-евтиният вариант е да се заменят хидравличните с нисък клас механични, но това върви и с различни или преправени пръти, е и не само пръти... :smile


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот bai vicho » Чет 19 мар 2015 19:25


Двигателя го купих миналата година от морга за 350лв, буталата са нови 85.96 нямат никакъв нагар сигментите са браснич,маслото е сълза.
Проблема му беше 2 скъсани шпилки на 3 цилиндър.Главите ги пратих в Мадара да ги разстържат и за нови клапани водачи и седла.На блока е откъртено едното ухо отпред за гредата.Купих го за буса на приятел но той си купи оборудван от Вальо и сега си го стягам за мен.Няма да го бързам и искам да си го натруфя,и приемам предложения за лек тунинг.



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта