мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот rough » Сря 25 фев 2015 19:58


И аз да оточня:
порше двигателя пасва на оригиналната скоростна кутия без преработване
субару двигателя НЕ пасва на оригиналната скоростна кутия и само за да ги закачиш ще литне една добра сума за преходник към скоростите и карантия за съединителя
цената на комплекта като нов е приблизително толкова колкото искаш да дадеш за двигателя
след като ги закачиш ще останеш крайно разочарован от късите скорости и най-важното е че няма да издържът в оригинален вид на тази мощност
най-евтиното и сигурно решение е скорости от субару (някой модели със предно предаване може да им се обърне диференциала и да станат за задно разположен двигател)
от там остават някой дребни проблеми като нови тампони за закачане,полуоски,превключване на скорости и други

няма такъв филм да сложиш само двигателя и всичко да е розово...

за тези пари двитател тип-1 или тип-4 мисла че НЕ можеш да направиш 200 конски сили да не говорим за повече

и накрая конкретно на въпроса ти бих отговорил че най-сигурно би се получило със субару двигател+субару скорости...според мен !




Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот batbobo » Сря 25 фев 2015 22:34


ЦЪК
Тип 1 1915cc може да се конфигурира за около 1200$ с доставка до България.
Готово решение - ЦЪК
За да се запази цената според мен не трябва да бягаш от въздушното охлаждане.
За другото и колегата rough и аз сме с окачване и спирачки от 944.
rough и по-напред от мен, но няма да откажем помощ.
Търси си окачване и спирачки от 944 С2.
Прочети малко повече за GERMAN LOOK style.


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот batetony67 » Сря 25 фев 2015 22:57


Аз ще вметна само, че колата на Джоси стигна около 30 хил., около 250 к.с., изводите си ги правете вие. И най-важното е преди да се мисли за мотор да се помисли за това как ще спира. Китове много, като едни 2 хил. ще оправят нещата, скорости от Порше - 11 хил. и т.н., да не влизам в повече подробности, че ще помислите Джоси за луд /не, че ние не си го мислим/, но кеф цена няма, както е казал още от време оно колегата АсенТМ. Както казва Персо най-добрия вариянт е готов мотор от щатите, идва си в сандък, лъскав, готов за монтаж.
П.П. Който иска да види въпросното возило на Джоси може да се разходи до Порше Изток, там събира погледите и цъканията в момента.
П.П.2 Идва топлото време, стягайте машините, че нещо не съм виждал приятна изненада скоро. Освен мойта си, която скоро ще видите всички.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот rough » Чет 26 фев 2015 9:19


То хубаво мотор в кашон ама човека иска 200+кс а тия кашони много скъпи!
jossy само за главите е дал един хубав субару двигател
той не е критерий за нормален тунинг :screwy :Mr Green Fun

според мен ако се насочи към субару импреза турбо 2.0 215кс и ще се справи със задачата
цяла кола ще си вземе за под 5000лв и като разпродаде остатъка след като вземе нужното ще се случат нещата точно както си го представя :rolleyes


largo_71
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 19 май 2010 18:59
Автомобил: 1303s
Двигател: 1.6
Местоположение: SOFIA

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот largo_71 » Чет 26 фев 2015 19:44


колега rough , май само ти ме разбра за какво точно се колебая и какво изкам. :th_up
реших да направя шасито,окачването и спирачките. след това ще взема мотор(до тогава надявам се да сьм решил какьв)
Благодаря на всички за сьветите.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот rough » Пет 27 фев 2015 3:06


Не те разбирам много но се надявам да не правиш грешки по пътя към успеха и затов ти давам най-правилните според мен съвети
всички във форума искаме да видим нещо завършено което да се движи а не да кисне недовършено в някой гараж затова всеки дава акъл как би го направил ако беше на твое място...а всеки е различен!
аз не бих го направил с двигател на субару но това определено е най-лесния и сигурен начин да постигнеш целта си

и още един съвет...въобще не започвай преди да си сигурен на 101% какво искаш да направиш
ако слагаш скорости от субару трябва да изрежеш леко шасито а ако си със двигател с водно или режеш предницата за решетка или някъде отзад за радятор в кутия и още куп други дреболий който трябва да преправяш ако не си обмислил всичко в началото
затова ако незнаеш какво искаш НЕ ЗАПОЧВАЙ!...или по точно не бързай!


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот stingray » Съб 28 фев 2015 13:38


Ако си мислил за воден боксер 2.1 мога да споделя как съм го монтирал на 1303. Само че там са едни никакви 115 коня без да пипаш нищо по мотора, абсолютно стоково изпълнение.


largo_71
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 19 май 2010 18:59
Автомобил: 1303s
Двигател: 1.6
Местоположение: SOFIA

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот largo_71 » Нед 01 мар 2015 11:44


Charles's 1981 Porsche 911SC 3.0 Rebuilt Engine Being Tested, Motor Meis...: http://youtu.be/1FQYLrvRPDM
Ако намеря такъв на добра цена няма да се замислям.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот rough » Нед 01 мар 2015 15:05


За цял такъв двигател добрата цена започва от 10000лева нагоре !!
даже за 10 ако пали и работи нетрябва да се замисляш въобще защото след броени минути вече ще е купен :a045

за тези пари можеш да си вземеш цяло движещо се порше бокстер и да му инсталираш карантията в костенура :exclaim
минаваш на варянт с централен двигател и около 250кс което вече е нещо съвсем различно
получаваш доста по-добра стабилност в завой и си вече с хубава скоростна а не си качил теглото на колата с кой знае колко а и доста важно е според мен че предницата няма да иска да се отлепя толкова лесно като подадеш газ и ще запазиш някакво управление
обаче половината шаси отива за скраб и се почва с частична или по-добре изцяло тръбна конструкция а задните седалки ще са само декоративни и леко повдигнати щото там някъде ще е мотора
от поршето получаваш и едни хубави спирачки който не са с много големи дискове и можеш да сложиш 17" джанта а не си принуден да караш като някой други модели порше с големи баници като 20" което за костенур според мене ще е грозно !

аз лично бих се насочил към този варянт вместо двигател от субару но ти си знаеш колко далече искаш да стигнеш :rolleyes

пак ще повторя...постави си реална цел която имаш възможност да постигнеш !
варянта с поршето е най-добър според мене но ако вземеш цяла кола за 10000 във най-добрия случай ще ти трябват поне още толкова за да направиш нещата да работят и това без парите за труд

думата ПРОЕКТ е страшна работа...пази се от нея!

Последна промяна от rough на Нед 01 мар 2015 18:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот rough » Нед 01 мар 2015 15:17


stingray написа:едни никакви 115 коня

обаче на едни никакви 700кг са си направо НЯКАКВИ а и не подценявай въртящия момент на този мотор :a045

преди имах Citroen Saxo VTS който ми се струваше че лети а сега ми се струва че костенура е една идея по-страшен но липсата на скоростна кутия при дълъг път ме убива
все повече почвам да харесвам малки и леки коли с мощни мотори :Mr Green Fun


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот stingray » Нед 01 мар 2015 17:26


Е аз съм си доволен от това което се получи, като се има предвид че мотора го купих за около 1000лв с все карантията и го монтирах директно. Имаше пилене на кожуха на скоростната кутия - 14 пъти го ка1вах и свалях докато спре да опира. Стартера също нагласях заради разстоянието на бендикса до венеца. Играчка беше с изпускателната система, от която и сега не съм доволен, ама става за каране - при първа възможност бих дал някой да ми огъне и направи хубави тръби. Купих нова бензинова помпа до 5 бара, монтирах радиатор отпред за 80 лева нов, малко тръби и маркучи отдолу...Абе като се замисля доста време отне, но не съм налял хиляди левове в тунинг на двигател и да не знам какъв ще е резултата. Доверих се на инженерите от волфсбург за това. Скоростите идват наистина много къси и намерих кутия на която 4тата е една идея по дълга, не че ми е комфортно да карам с по висока от 130км/ч скорост.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот BuGmaN » Пон 02 мар 2015 9:46


Даммм - хубава темичка се е заформила... :cool Само се чудя, някой начинаещ и вярващ на всичко написано - накъде и как ше фане, после...
Темата е голяма, обширна, индивидуална и достатъчно спорна и вероятно може да се напише и книга по нея... :icon_lol
Ще се опитам да бъда кратък и конкретен:

-Та, повтаряйки се за пореден път ще споделя, че Тип 1 моторът, търсейки, нещо под 250 коня (каквото и да значи, това) го препоръчвам!
Колкото до стойността - малко е спорно, но тунингът на оригиналният мотор винаги си е и ще бъде безкомпромисна - екстра.
Конкретното: Трудна работа са 200 коня с 3000-4000лв. бюджет, но не и невъзможна - по скоро ще се наложат компромиси с някой части и примерно, ако го правя аз - не бих дал стандартната гаранция, ако въобще бих дал, някаква...
Не мисля, че готовите мотори са решение, най-малко, че са правени за определени условия, които няма да изброявам за да не дотягам, но които са достатъчно индивидуални за да не ни устройват...
Колкото до преправяне на окачвания и спирачки - смисъл виждам основно, ако ще се състезаваме, карайки постоянно в екстремни терени или просто за кеф - за шоу, нещо.., а иначе стандартните са си напълно достатъчни имайки и в предвид, че са изчислявани за пълен товар, а ние рядко или никога не караме с такъв - излиза, че са пре-достатъчни... :beer Само да не бъда разбран погрешно - по-добрите спирачки, изключвам домашно направените сбирнщайни, могат да ни потрябват само веднъж, но, тогава те могат да спасят и кола и живот, обратното важи да сбирнщайните... :th_up

Няма да питам някой има ли идея, какво е костенурка със 100 коня, а после, какво е с 200, но ще споделя, че със 100 би била трудна за каране в днешният трафик, а с 200, вероятно доста-ексремна... :18b


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот stingray » Пон 02 мар 2015 11:19


Аз имам изключително ясна идея какво значи ди джей мотор на 1303 купе. Имаш достатъчно мощност когато ти потрябва и си караш с кеф без да мислиш по какъв терен - нагорнища или надолнища. Но най-важното е - карам за кеф и не се правя на състезател.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот rough » Сря 04 мар 2015 17:01


BuGmaN написа:Само се чудя, някой начинаещ и вярващ на всичко написано - накъде и как ше фане, после...


Надявам се да разберем по скоро...


oryxster
Мнения: 76
Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6

Мнениеот oryxster » Чет 05 мар 2015 16:04


Тип 4 с приблизително 150 к.с. (реални) изисква минимум 12 хил.лева, иначе само си мечтаем за мощност.
Тип 1 с около 150 к.с. (истински) е постижим при по-малко финанси с около (40%), но за съжаление
от него не може да се очаква да измине и половината км. от тези на Тип 4 при еднакви други условия.
Другите варианти с малко по-скромна мощност, колегите ги посочиха - воден боксер 2,1 на VW -115 hp, Субаро, боксер на Алфа, Порше 2000 кубика тип 4 въздушен боксер - 100 коня, Порше 912 - Тип 1 90 коня, както и тунинговани Тип 1 и Тип 4 до около 100 -110 hp с бюджет около 5-6000 лева.

Успех с реставарацията! :smile



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта