Тип-4 = 150к.с.

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Тип-4 = 150к.с.

Мнениеот rough » Пон 16 мар 2015 19:04


Продължение на спора от темата: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6
понеже спора ми е интересен та реших и аз да се включа...ама тука да си спориме на чисто :icon_lol
а и да разбереме най-накрая как се вадят тия пусти коне от тая кочина !

oryxster написа:150к.с.

дори и тук е лесно
oryxster написа:300к.с.

дори и там е трудно

oryxster написа:Тип 4 с реална мощност 150 к.с. с калкулация на необходимите за това части.


Да дам и аз колкото акъл имам да видим дали съм прав ???
ако НЕ намесваме турбо според мен нещата седят по следния начин:

Ако приемем че имаме технически изправен двигател тип-4 за основа ще са ни нужни:

1.Бутала(цените на комплект китайци с цилиндри започват около 500+ лв.) - оригиналните са много кекави и тежки
ако сложим нови хубави и по-леки бутала с право чело с нови по-леки бутални болтове ще повдигнем доста компресията и ще облекчим доста работата на биелите и те със сигурност ще издържът на едни поне 6500 оборота в минута

2.Разпределителен вал(цените започват от 300 лв.) - оригиналния е направен така че двигателя само да грее и не е ефективен във НИКАКВИ обороти!! това е страшна недомислица на немцките енджинери

3.Повдигачи и пружини (цените започват от около 300 лв.) олекотени механични повдигачи и по-стегнати пружини за да не се цунат клапаните с буталата на високи обороти !

5.Комплект двойни карбуратори (цените на комплект започват около 200 лв. +пари за нова карантия по тях за да заработят коректно около 100 лв.) може и по евтин варянт с инжекцион от някоя морга но класиката си е класика :Mr Green Fun

6.Комплект колектори с филтри и всички екстри за двойни карбуратори (цените започват около 500 лв.)

7.Изпускателна система(за направата на такъв в домашни условия са необходими поне 200 лв.)

8.По големи клапани -42х37 или 44х40(най-малко 500лв)+ портване на главата особено изпускателните портове(

9.Олекотяване на маховик(цената ще я каже стругара)не е задължително а препоръчително

10.Балансиране на всичко по мотора !!! ЗАДЪЛЖИТЕЛНО !!! (биели,бутала,бутални болтове,маховик)

като включим и цената на самия двигател и работата по него ако не го правим сами в гаража цената ми изглежда да прескочи едни минимум 4000лв.
това е МИНИМАЛНОТО за около 150к.с. със най-евтините части

*цифрите са около и не твърдя да са 100% точни

до тук мисла че частите са достатъчни да се постигнат около 150 конски сили от тая кочина :Mr Green Fun
може и да съм пропуснал нещо :rolleyes

Сега да видим какви ще са вашите 150к.с.

BuGmaN написа:С техните бюджети, тука, направо излитаме... :scare3

и там и тук частите са едни пари !!!

Последна промяна от rough на Съб 12 дек 2015 10:15, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тип-4 = 150к.с.

Мнениеот rough » Пон 16 мар 2015 21:24


Забравил съм преработването на охлаждането така че и там да прибавим още няколко стотин лева !
сигурен съм че ще се сетя за още нещо :rolleyes

сега Асен да се включи и да каже какво и за колко е направил
тои има какво да разкаже :th_up


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тип-4 = 150к.с.

Мнениеот batetony67 » Пон 16 мар 2015 21:26


Ще следя с интерес темата, защото съм точно с такъв мотор на Бахата. Още нямам големи впечатления от това как се държи на лека кола, а не на бус, карал съм я два-три пъти за тест не повече от няколко километра.

П.П. Скоро ще направя и тема за това как се стигна до крайния продукт.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тип-4 = 150к.с.

Мнениеот rough » Пон 16 мар 2015 21:37


batetony67 написа:защото съм точно с такъв мотор


ами влизай в качамака да бистриме конските сили :Mr Green Fun

и пускай темичка по-скоро да видим как се получават нещата при различните индивиди
вдъхновение трябва на българския народ...а паричките сами ще си ги хвърлят в бездънната яма в търсене на куцото магаре :icon_lol


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тип-4 = 150к.с.

Мнениеот batetony67 » Пон 16 мар 2015 21:49


Че е бездънна яма го разбрах още преди 20 г., скоро колата ще е на пътя, малко остана, тогава ще дам впечатления. Но със сигурност ще има тунинг на двигателя, сега съм пред дилемата дали да правя главини или да взимам готов кит спирачки. За задните съм решил, че ще са готов кит, но предните са ми в размисъл. Джоси ми пълни главата с вредни мисли относно мотора, ще видим накъде ще избие. :Mr Green Fun

Едно малко загатване:

20150205_163955_resized_1.jpg


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Тип-4 = 150к.с.

Мнениеот stingray » Вто 17 мар 2015 5:11


Според мен след това което си дал за колата, не трябва да се колебаеш изобщо за спирачките. Да не говорим за визията, а за ефективното спиране... Сподели с какви размери са дисковете и буталата на апаратите на готовия кит и на алтернатвните от някой донор...


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тип-4 = 150к.с.

Мнениеот rough » Вто 17 мар 2015 19:24


stingray написа:Сподели


Ти няма ли да споделиш най-накрая за това как си набутал водната свиня в кочината
има какво да ни покажеш и е време да пуснеш една тема и ти :rolleyes


за воден боксер мисла че няма пусната тема :th_up


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тип-4 = 150к.с.

Мнениеот batetony67 » Вто 17 мар 2015 22:06


stingray написа:Според мен след това което си дал за колата, не трябва да се колебаеш изобщо за спирачките. Да не говорим за визията, а за ефективното спиране... Сподели с какви размери са дисковете и буталата на апаратите на готовия кит и на алтернатвните от някой донор...

Готови комплекти предлагат всички фирми за части, задните ги гледах в страницата на белгийците ScaraB, които предлага Митко Bugman. Идеята ми за предни беше да използвам шенкелите, които имам от 1500, те фабрично са с дискове отпред, избирам си диск какъвто и да е размер и по него се прави главина. За предпочитане да се сложат шпилки и дисковете да се държат от джантата. След това стойката за апарата се прави по диска, аз бях избрал апарати от БМВ Е39, защото са алуминиеви. Но, темата е за мотори Тип 4. Аз лично още нямам готова концепция по въпроса с тунинга, лекинко клоня към турбо, приятели са ми двама от най-добрите тунингари в София, а и в страната, подхвърлих на единия идеята, но още сме на фаза дрън-дрън. Та, като изкарам колата на пътя ще видим какво ще стане, защото първоначалната ми идея беше да е шоукар, а тунинг проект да е някоя друга.


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Тип-4 = 150к.с.

Мнениеот stingray » Вто 17 мар 2015 22:53


rough написа:
stingray написа:Сподели


Ти няма ли да споделиш най-накрая за това как си набутал водната свиня в кочината
има какво да ни покажеш и е време да пуснеш една тема и ти :rolleyes


за воден боксер мисла че няма пусната тема :th_up

Не съм много по меренето на п*шки. Ако някой го интересуват особености ще снимам и ще показвам. Имам водни боксери на два костенура като единия е повече от 5 години и смея да твърдя че си струва занимавката...


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Тип-4 = 150к.с.

Мнениеот BuGmaN » Чет 19 мар 2015 1:38


rough написа:Продължение на спора от темата: мотор от Порше 2.0 или тип 4 1.6
понеже спора ми е интересен та реших и аз да се включа...ама тука да си спориме на чисто :icon_lol
а и да разбереме най-накрая как се вадят тия пусти коне от тая кочина !


Пустите коне се вадят много-лесно - любимото ми занимание..., но преди това, трябват, няколко години четене и няколко - практикуване. Се едно учиш висше, нещо... :Mr Green Fun
Отбелязвам, че атмосферният тунинг е най-скъп, труден и въобще - най нерантабилен. Но и най-маняшки и с най-много предизвикателства.
В частност, както си лафим за поръчкови мотори, това със копирането или купуването на нещо готово не е добра идея, нито от към цена, нито от към нужди, тъй-като двигателят, трябва да е съобразен с нуждите и бюджетът на собственика му. Затова, ако чакате да прочетете за някакъв готов сетъп, който да върши работа на всички - ще ви разочаровам, но, такъв - няма и не може да има.
Специално внимание обръщам на колегата rough, тъй като смятам, че източникът му на информация или е сбъркан или колегата е разбрал неправилно нещата и споделя невярна и подвеждаща информация от която могат да пострадат други колеги, които, биха го помислили за авторитет и му повярвали.
Подвеждаща - грешна информация намирам в точка: 1: 2; 3; 5; 6; 7; 8; 10 Предлагам му, на тоя етап от развитието си - да се придържа към точка "4" и, ако има въпроси да чете и пита, но ни и да бъде, така генерален с подобно подвеждаща информация.

:love.vwclub

Ако искате тема за лаф, можете да покоментирате един, любим стар-проект, който, ако правилно съм разбрал, ми се струва е близко до целта, бюджетът и стилът за който, тече лафът:

:18b :18b


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тип-4 = 150к.с.

Мнениеот rough » Чет 19 мар 2015 9:11


BuGmaN написа:ако има въпроси да чете и пита


първо четох
после се посмях (това не е по регламента но си го позволих)
а сега и ще питам :Mr Green Fun

какво направи ти и кога ще ни го покажеш със подробен опис и крайни резултати !
разкажи ни щото темата е интересна на всички а ти си позглобявал двигатели и има какво да разкажеш :th_up


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Тип-4 = 150к.с.

Мнениеот stingray » Чет 19 мар 2015 9:49


На мен ми се ще да видя някой проект на Бъгмен в началото и в края, щото толкова много години работа и опит, а накрая има само един мотор с който да се похвали. Реставриране или възстановяване според неговите разбирания, ама на цяла кола или бус - каквото реши, щото почвам да си мисля че много умее да пише из форумите и дотам...


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Тип-4 = 150к.с.

Мнениеот BuGmaN » Чет 19 мар 2015 16:20


rough написа:
BuGmaN написа:ако има въпроси да чете и пита


първо четох
после се посмях (това не е по регламента но си го позволих)
а сега и ще питам :Mr Green Fun

какво направи ти и кога ще ни го покажеш със подробен опис и крайни резултати !
разкажи ни щото темата е интересна на всички а ти си позглобявал двигатели и има какво да разкажеш :th_up


Радвам се, че се забавляваме! :beer
Описът лесна работа, ама резултатите на хартия няма как, че кутиите и съединителите куцат на всички проекти, е аз водя с три строшени... Не, че имам най-силният мотор, ами покарвам всеки ден и обувките, както са ми с дебели подметки, си на мен се случва... :drunk

Няма за разказване - сяда се на "масата", слагат се "картите" и се смята, няма два еднакви мотора от 20-тина...

Рекордът за сезон е 6бр., без да са били основно занимание, ама има по какво да се работи... :cool


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Тип-4 = 150к.с.

Мнениеот BuGmaN » Чет 19 мар 2015 16:27


stingray написа:На мен ми се ще да видя някой проект на Бъгмен в началото и в края, щото толкова много години работа и опит, а накрая има само един мотор с който да се похвали. Реставриране или възстановяване според неговите разбирания, ама на цяла кола или бус - каквото реши, щото почвам да си мисля че много умее да пише из форумите и дотам...


Ама и ти си забавен - тая година стават 10 години SxS RestorationS - ако правим парти, ще те поканя и ще можеш да полафиш с минали, настоящи и бъдещи клиенти, вероятно ще видиш и някой от готовите проекти.
Само не спирай да напомняш за себе си - полезен си ни, много! Учим се на отношение! :beer


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тип-4 = 150к.с.

Мнениеот rough » Чет 19 мар 2015 17:16


Bugman ти трябва да станеш депутат бе човек !!!
сума ти неща изговори и пак нищо не каза :rolleyes

кажи най-накрая как да извадим 150 коня от тип-4 (CU например щото е най-достъпен)
какъв ще е най-лесния и достъпен начин според теб ?
какво да подменим и какво да преработим?

ето ти конкретен въпрос!


BuGmaN написа:обувките, както са ми с дебели подметки

и си купи нови обувки с по тънки подметки да не ти убиват :mhihi



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта