Спортен вал Engle W120
Спортен вал Engle W120
Колеги някой слагал ли е 294 градусов разпределителен вал Engle W120 на стоков 1600? Четох че трябват двойка карбове и компресия 9, и май няма да е много подходящ за дейли драйвър.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Спортен вал Engle W120
Само виж хода!
Да не вземеш вал за други пружини и кобилици.
За дейли най-слагат W110
Да не вземеш вал за други пружини и кобилици.
За дейли най-слагат W110
Re: Спортен вал Engle W120
Вала вече съм го взел, ползван е около 100 мили. Поради факта че няма да може да работи с един карбуратор, го предлагам на бартер за Engle W110 или W100.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Спортен вал Engle W120
Мисля, че има вариант да се ползва с един карбуратор но на газ, обаче не и без доработка, поне на главите, цилиндрите и прътите и то от някой, който знае какво прави...
Re: Спортен вал Engle W120
Не ми се занимава с газ, ще се пробвам на бензин, пък ще видим какво ще излезе.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Спортен вал Engle W120
Ми действай, тогава. Ще е много-интересно да разберем: кое и кога, първо ще се счупи при подобен сетъп.
Re: Спортен вал Engle W120
Защо трябва да се счупи нещо ако се сложи спортен вал? Ако имаш опит сподели. Целта на форума е да се обменя информация и да си бъдем полезни, евентуално да избягваме грешки като се базираме на опита на колегите. Хората в цял свят слагат спортни валове без да карат на газ....
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Спортен вал Engle W120
Ти писа, че ще се пробваш - затова ти отговорих, така...
Иначе с тоя вал върви и смяна или обаботка, по точно и двете... на повечето части по двигателят, което е свързано с голям бюджет... Ако смяташ да инвестираш 4-5 цифрена сума в части, мога да опитам да помогна с изборът. Обаче само да си пишем за обща информация, която всеки може да си намери ако се поразрови в нета е малко губене на време...
Имам монтиран Engle W110 на 1640к.с при стандартни глави, но проектът е инжекцион... Имам и W110 на 1835 със спортни глави 40х35 и два двойни IDF36 Вебъра. Буталата са ковано Мале и сгъстяванията са сериозни... Май имам и на 1500, но трябва да гледам в тефтера...
W120 вече бяга от уличните машини и отива към състезателните и иска доста части и обработки за да се получат, нещата...
Разбирай, че няма как на двигател направен да работи на 4000об. да сложиш само един вал, който да започва да развърта от 4000 и да очакваш да издържи дълго. То, едно че няма да го нахраниш в достатъчен диапазон обороти, друго, че дори и да го нахраниш, самите части няма да позволят да работи ефективно, особено във високите...
Не ми се мисли в момента, но вероятно ще излезе, че за проект с Engle W120 може би от оригиналните части ще се ползва само блокът и то не без съответните обработки...
Иначе с тоя вал върви и смяна или обаботка, по точно и двете... на повечето части по двигателят, което е свързано с голям бюджет... Ако смяташ да инвестираш 4-5 цифрена сума в части, мога да опитам да помогна с изборът. Обаче само да си пишем за обща информация, която всеки може да си намери ако се поразрови в нета е малко губене на време...
Имам монтиран Engle W110 на 1640к.с при стандартни глави, но проектът е инжекцион... Имам и W110 на 1835 със спортни глави 40х35 и два двойни IDF36 Вебъра. Буталата са ковано Мале и сгъстяванията са сериозни... Май имам и на 1500, но трябва да гледам в тефтера...
W120 вече бяга от уличните машини и отива към състезателните и иска доста части и обработки за да се получат, нещата...
Разбирай, че няма как на двигател направен да работи на 4000об. да сложиш само един вал, който да започва да развърта от 4000 и да очакваш да издържи дълго. То, едно че няма да го нахраниш в достатъчен диапазон обороти, друго, че дори и да го нахраниш, самите части няма да позволят да работи ефективно, особено във високите...
Не ми се мисли в момента, но вероятно ще излезе, че за проект с Engle W120 може би от оригиналните части ще се ползва само блокът и то не без съответните обработки...
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта