Спортен вал Engle W120

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Спортен вал Engle W120

Мнениеот desso » Пон 27 апр 2015 13:19


Колеги някой слагал ли е 294 градусов разпределителен вал Engle W120 на стоков 1600? Четох че трябват двойка карбове и компресия 9, и май няма да е много подходящ за дейли драйвър.




Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Спортен вал Engle W120

Мнениеот asentm » Вто 28 апр 2015 6:19


Само виж хода!
Да не вземеш вал за други пружини и кобилици.
За дейли най-слагат W110


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Спортен вал Engle W120

Мнениеот desso » Вто 28 апр 2015 13:37


Вала вече съм го взел, ползван е около 100 мили. Поради факта че няма да може да работи с един карбуратор, го предлагам на бартер за Engle W110 или W100.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Спортен вал Engle W120

Мнениеот BuGmaN » Сря 29 апр 2015 10:33


Мисля, че има вариант да се ползва с един карбуратор но на газ, обаче не и без доработка, поне на главите, цилиндрите и прътите и то от някой, който знае какво прави... icon_idea


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Спортен вал Engle W120

Мнениеот desso » Сря 29 апр 2015 12:22


Не ми се занимава с газ, ще се пробвам на бензин, пък ще видим какво ще излезе.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Спортен вал Engle W120

Мнениеот BuGmaN » Сря 29 апр 2015 23:43


Ми действай, тогава. Ще е много-интересно да разберем: кое и кога, първо ще се счупи при подобен сетъп. :rolleyes


desso
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Спортен вал Engle W120

Мнениеот desso » Чет 30 апр 2015 7:28


Защо трябва да се счупи нещо ако се сложи спортен вал? Ако имаш опит сподели. Целта на форума е да се обменя информация и да си бъдем полезни, евентуално да избягваме грешки като се базираме на опита на колегите. Хората в цял свят слагат спортни валове без да карат на газ....


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Спортен вал Engle W120

Мнениеот BuGmaN » Чет 30 апр 2015 14:04


Ти писа, че ще се пробваш - затова ти отговорих, така...
Иначе с тоя вал върви и смяна или обаботка, по точно и двете... на повечето части по двигателят, което е свързано с голям бюджет... Ако смяташ да инвестираш 4-5 цифрена сума в части, мога да опитам да помогна с изборът. Обаче само да си пишем за обща информация, която всеки може да си намери ако се поразрови в нета е малко губене на време... :smile
Имам монтиран Engle W110 на 1640к.с при стандартни глави, но проектът е инжекцион... Имам и W110 на 1835 със спортни глави 40х35 и два двойни IDF36 Вебъра. Буталата са ковано Мале и сгъстяванията са сериозни... Май имам и на 1500, но трябва да гледам в тефтера...
W120 вече бяга от уличните машини и отива към състезателните и иска доста части и обработки за да се получат, нещата...
Разбирай, че няма как на двигател направен да работи на 4000об. да сложиш само един вал, който да започва да развърта от 4000 и да очакваш да издържи дълго. То, едно че няма да го нахраниш в достатъчен диапазон обороти, друго, че дори и да го нахраниш, самите части няма да позволят да работи ефективно, особено във високите...
Не ми се мисли в момента, но вероятно ще излезе, че за проект с Engle W120 може би от оригиналните части ще се ползва само блокът и то не без съответните обработки... :c020



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта