нека коментарите и споровете започнат сега !
по идея на:
BuGmaN написа:Ако се развие тема: "плюсове и минуси" на двата двигатела - предполагам - при повечето условия ще бие Тип1!
BuGmaN написа:Ако се развие тема: "плюсове и минуси" на двата двигатела - предполагам - при повечето условия ще бие Тип1!
bonko написа:Някъде четох че Type 1 тежи 116 кг. а Type 4 е 126 кг. разлика 10 кг. но като се вземат горе изброените предимства на Type 4 не ми се виждат толкова много тези килограми
BuGmaN написа: това тема за прилики и разлики между двата мотора ли е или принципно, какъв двигател е по-добрият вариант
BuGmaN написа:Нещо се обърках
BuGmaN написа:при повечето условия ще бие Тип1!
rough написа:Как седят нещата според мен при стандартно окомплектовани двигатели без тюнингъ :
маслен филтър-т4 да т1 не
картер-при т4 е доста по-дълбок и маслото не залива цилиндрите в завой
маслена помпа-при т4 е с по голям дебит
въздушно охлаждане-т4 се охлажда доста по-добре
маслен охладител-при т4 е по голям
клапани-най-малките при т4 са по големи от най-големите при т1
мощност-без коментар
кубатура-най-малкия т4 е по-голям от най-големия т1
кобилици-при т4 са с по-голямо съотношение и повдигат клапаните повече при еднакъв лифт на вала
захващане маховик-при т4 е по-стабилно с 5 болта а при т1 с един централен
съединител-при т4 е по-голям
блок-т4 е с алуминиев блок докато т1 е с доста по-слаб изработен от магнезий
тегло-т1 е по-лек...е с нещо трябваше да е по добър все пак
до тук резултата е 12:1 за тип4 като съм сигурен че ще се сетя още нещо
ако някой се сети да допълва
BuGmaN написа:Искам пак да станем стотици
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта