Двигатели тип1 срещу тип4 - плюсове и минуси +++---

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Двигатели тип1 срещу тип4 - плюсове и минуси +++---

Мнениеот BuGmaN » Съб 16 май 2015 0:13


Те мноо станаха, бре - ше си помисли някой нещо, че сме се наговорили... :c020
Аре да ги качваме на дино и да се варкаме от разтояние... :mhihi
Асене, тва с опъването на ремъка, трябва и аз да го мисля, нещо такова, че към 6000 излиза от "релсите", а вече трябва да съм разработен и е време за тестове на макс... Маи имам палец до 6700... :twisted




Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигатели тип1 срещу тип4 - плюсове и минуси +++---

Мнениеот asentm » Пон 18 май 2015 14:04


Щом Porsche е преценил, че с тип 1 може до 1600 сс и е направил тип 4 блока, значи е имало защо. ТОЧКА


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Двигатели тип1 срещу тип4 - плюсове и минуси +++---

Мнениеот stingray » Вто 19 май 2015 7:08


:smile


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Двигатели тип1 срещу тип4 - плюсове и минуси +++---

Мнениеот BuGmaN » Пет 22 май 2015 23:33


Той Порше може и правилно да е преценил, но тогава.., а днес, както условията, така и горивата са на съвсем друго ниво и май е по-правилно и редно да се съобразяваме с тях... :smile


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигатели тип1 срещу тип4 - плюсове и минуси +++---

Мнениеот rough » Съб 23 май 2015 19:27


Какво имаш предвид ?


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Двигатели тип1 срещу тип4 - плюсове и минуси +++---

Мнениеот BuGmaN » Нед 24 май 2015 23:39


Е как какво, сещай се... Той прогресът от тогава, че е малък - малък е, но все пак го има: пътищата са по-добри, максималната и минималната скорост по магистралите са други, гумите, маслата ако щеш... Откъм горивата пък, май сме най-напред: 95-100 октана - масов бензин, гозовите горива: LPG - до 115, Метан до 135 октана... Условията изискват, пък горивата позволяват - съвсем различни неща от оно време... А когато си в час с тея неща е още по-забавно и вместо да си последен на пътя си първи... А ретро-двигателят, вместо да се чуди на де да фане - оптимизиран - той просто, пее... :biggrin



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта