Резбата на датчика за температура е прецакана и като резултат се излива доста масло. Навил съм калчища но явно не върши работа. Дайте някоя идеика с какъв материал да оплътня или какви по-генерални мерки да взема ако се налага.
Отварям темата изобщо, щото до сега не съм попадал на подобна дискусия относно маслата - кои са добри, кои са по-добри, на колко се сменят и тнт....
МАСЛО
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: МАСЛО
vlassev написа:Резбата на датчика за температура е прецакана и като резултат се излива доста масло. Навил съм калчища но явно не върши работа. Дайте някоя идеика с какъв материал да оплътня или какви по-генерални мерки да взема ако се налага.
Отварям темата изобщо, щото до сега не съм попадал на подобна дискусия относно маслата - кои са добри, кои са по-добри, на колко се сменят и тнт....
Имал съм проблема на стария мотор 1200 и бях го закърпил със силикон за гарнитури, но тогава нямаше от това лепило металпластик - струва 10-тина лева и става дори и резбата на свеща да залепиш - на Вартбурга ми 2 цилиндъра има залепени така . А за масло - какво да ти кажа - ми то последно време(години) само дървета на пазара, карал съм с какво ли не и не съм доволен, единсственото което върши работа според мен е HP - ново италианско масло в метални кутии е и изглежда няма менте засега и върши прекрасна работа, има и добавки и струва 10лв-л., а иначе маслото на Бръмбара е по гъсто от повечето автомобили и ти трябва 30W-50 или 20W-50 или нещо подобно, а има и Българско, което също едва ли има менте и го продават по бензиностанциите 30W-40 или 30W-50 не знам какво има... 3-4лв.л.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта