Карбураторни неволи....

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
dunhill1680
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Карбураторни неволи....

Мнениеот dunhill1680 » Нед 26 юни 2005 14:11


Търся свестен карбураторджия, имам много неприятни проблеми със моя солекс 30 Р2 Двигателя ми е 1.6 и просто не мога да го накарам да върви нормално, най отвратителното е че е нов (не след ремонт) а наистина нов. При по рязко спиране оборотите падат и баба яга аха да загасне..... ако не дам малко газ просто гасне и тва е. Кво ли не мъчих, ако някой от вас може да ми препоръча къде да заведа кокошарника на доктор ще съм много благодарен. Благодаря на всички.




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Карбураторни неволи....

Мнениеот BuGmaN » Нед 26 юни 2005 15:38


dunhill1680 написа:Търся свестен карбураторджия, имам много неприятни проблеми със моя солекс 30 Р2 Двигателя ми е 1.6 и просто не мога да го накарам да върви нормално, най отвратителното е че е нов (не след ремонт) а наистина нов. При по рязко спиране оборотите падат и баба яга аха да загасне..... ако не дам малко газ просто гасне и тва е. Кво ли не мъчих, ако някой от вас може да ми препоръча къде да заведа кокошарника на доктор ще съм много благодарен. Благодаря на всички.

Добре дошъл :D, колега мисля си, че проблема е в самия карбуратор, малък е за 1,6 трябва ти solex 34PIKT3 и някой може би се е опитвал да го накара да работи добре и е разширил бензиновия жигльор. Друга причина е, че най-вероятно си с динамо и при натискане на спирачка то започва да тормози мотора защото зарежда и оборотите падат прекалено ниско и гасне, защо просто не му вдигнеш оборотите малко?


Потребителски аватар
dunhill1680
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dunhill1680 » Нед 26 юни 2005 15:53


Като ги вдигна малко не помага, трябва да ги вдигна много....
Това не е хич добре за двигателя. А между другото карбуратора не е малък, сега гледах документацията, пише че нямя проблем с този модел. Аз ако можех да се оправя нямаше да питам. А не мисля че е добра идея да правя "бългърски" изпълнения.....
Просто ако някой знае читав майстор да свирка. Мерси за помоща


Потребителски аватар
dunhill1680
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dunhill1680 » Нед 26 юни 2005 15:58


Съжалявам за двойния пост значи карбуратора е SOLEX 30 PICT3 горе съм сбъркал


yagoda
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 26 яну 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот yagoda » Вто 28 юни 2005 10:08


Аз също патих от карбуратор ... да питам как работи на празен ход?


Потребителски аватар
dunhill1680
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 26 юни 2005 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dunhill1680 » Вто 28 юни 2005 10:39


С празния ход всичко е наред, малко съм вдигнал оборотите заради проблема със спирането. Имам усещането че някой мърльо преди мен е барал по отворите на жигльорите с козия крак, явно ще трябва да си намеря някой добър майстор да прегледа железото от-до и да направя каквото трябва, проблема че не мога да намеря майстор който освен да зима пари да върши и работа.....


yagoda
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 26 яну 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот yagoda » Вто 28 юни 2005 11:12


Хм аз сам човърках, човърках моя карбуратор и засега работи :)
Първо да кажа че е SOLEX 34PICT3... мисля обаче е тука нещата са сходни...
Мога да те посъветвам да прегледаш няколко неща... дали не смуче въздух отнякъде - при мен това водеше до промяна на оборотите постоянно - ту ниски ту високи и гаснеше - смучеше точно под карбуратора там където се свързва с колекторната тръба... освен това ми се беше запушила тръбичката която впръсква горивото от ускорителната помпа, беше ми се скапала иглата на карбуратора която спира горивото да се влива във поплавковата камера и така колата се давеше защото горивото във камерата преливаше...

Все си мисля че ако празния ход ти е наред не би трябвало да гасне като спираш....

А и още нещо винаги можеш да идеш при Ваското1 (виж раздел Сервизи) ... той на голфовите карбуратори разбира, така че сигурно може да ти даде ценни съвети
дано съм помогнал, успех



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта