Моят fresh MK2 military green
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Климатик няма да има,че филма е много голям.Само ще си сложа гумените истории,щом са важни за охлаждането.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Моят fresh MK2
За мен лично климатика е най-важната екстра. Помисли над опцията да сложиш климатик, има доста добри оферти, за 200-300 лева ще можеш да го подкараш.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2
На мен Спасе ми отидоха около 300 лв, а климатикът ми беше подарък, само трябваше да си го сваля от другата кола и да го монтирам на моята. Нов филтър дехидратор, нов пресостат, нови гумички, две зареждания щото не тръгнаха перките и гръмна един маркуч, нов маркуч втора ръка. Купих и нов по голям радиатор, щото на донора беше спукан, нови перки /втора ръка/, че старите изгорели трябва и радиатора на климатика трябваше да сменя, че е поочукан, ама не изпуска и затова пасувам. Та доста повече може да отнесе един климатик на стара машина. Сигурно може и с по малко да се мине, ама трябва много късмет, особено с тия компресори на 30 години
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
От донора дето купих заради мотора и скоростите беше с диавия,като компресора беше рециклиран на скоро,но всичко му е различно и въобще не мисля да се занимавам.Знам че от толедо е същия като на голф 2 понеже то на практика си е 2-ка и от него би паснало,но не ми се занимава.Даже мислех и хидравлика да не му слагам,но понеже ще се кара с 16-ки и реших да му монтирам поне нея.
Климатик наистина е най-хубавата екстра,но тая кола ще се кара рядко по принцип.На 3-ката си имам климатик и лятото си го ползвам,но тя си остава всекидневка с 15-ки
Климатик наистина е най-хубавата екстра,но тая кола ще се кара рядко по принцип.На 3-ката си имам климатик и лятото си го ползвам,но тя си остава всекидневка с 15-ки
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: Моят fresh MK2
Климатик от голф 3 си става. Даже мога да ти снимам кутията. Само тръбите не са ми ясни още. А и вече си боядисал коша, тъпо става да режеш и т.н. :D.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Моят fresh MK2
К.Одаджийски написа:На мен Спасе ми отидоха около 300 лв, а климатикът ми беше подарък, само трябваше да си го сваля от другата кола и да го монтирам на моята. Нов филтър дехидратор, нов пресостат, нови гумички, две зареждания щото не тръгнаха перките и гръмна един маркуч, нов маркуч втора ръка. Купих и нов по голям радиатор, щото на донора беше спукан, нови перки /втора ръка/, че старите изгорели трябва и радиатора на климатика трябваше да сменя, че е поочукан, ама не изпуска и затова пасувам. Та доста повече може да отнесе един климатик на стара машина. Сигурно може и с по малко да се мине, ама трябва много късмет, особено с тия компресори на 30 години
Аз съм присаждал 1-2 пъти, не е трудно, но като купуваш трябва да си много добре запознат. А единия път беше от работеща кола, нали се сещаш, после имаше само 70 кинта за газ
Аз двойката предимно си я карам лятото, без клима не ми е много приятно, та затова писах
п.п. viewtopic.php?f=83&t=471443&start=30
ето в тази тема, Владо е направил дупки на боядисан кош, много добре се е справил
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
И така,днес в 17 часа успях да запаля дзверо.
След няколко заявъртания на делкото,докато уцеля центровката,припука и загърмя та събра половин село.
До тук добре,работи стабилно,държи обороти но след 3-4 минути работа взе да вдига много температурата и изхвърли антифриза през казанчето.Предполагам,че е имало супер много въздух в системата,понеже всичко беше празно.Парно нямаше,също и перката не поиска да се включи,понеже радиатора беше хладен.Оставих го да изстине малко и като отвих капачката,антифриза потъна някъде из маркучите,долях му още вода до белега.После пак запалих и парното дойде,но нещо не ми харесва тая работа понеже пак държеше високи градуси.Термостата беше сработил,понеже и двата маркуча пареха.Видях,че едвам хвърля вода през през тънкото маркучле и се оказа,че тъпия китаец не пробил достатъчно голям отвор и се наложи с бургия 5мм да го доразпробия.
После бензина свърши и я оставих така за утре.
Някой с голф 2 да каже дали щеката за капака е така,е се чудих един час как да я сложа
След няколко заявъртания на делкото,докато уцеля центровката,припука и загърмя та събра половин село.
До тук добре,работи стабилно,държи обороти но след 3-4 минути работа взе да вдига много температурата и изхвърли антифриза през казанчето.Предполагам,че е имало супер много въздух в системата,понеже всичко беше празно.Парно нямаше,също и перката не поиска да се включи,понеже радиатора беше хладен.Оставих го да изстине малко и като отвих капачката,антифриза потъна някъде из маркучите,долях му още вода до белега.После пак запалих и парното дойде,но нещо не ми харесва тая работа понеже пак държеше високи градуси.Термостата беше сработил,понеже и двата маркуча пареха.Видях,че едвам хвърля вода през през тънкото маркучле и се оказа,че тъпия китаец не пробил достатъчно голям отвор и се наложи с бургия 5мм да го доразпробия.
После бензина свърши и я оставих така за утре.
Някой с голф 2 да каже дали щеката за капака е така,е се чудих един час как да я сложа
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2
Това там е страшна тъпня, но единствения вариант е да се разпробие на 5мм, толкова е максимумът. На пасата малкия маркуч се разклонява от големия и там също има тапа с дупка колкото кърфица. Много отдавна това нещо го избуших с една отверка и сега се обезвъздушава перфектно
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Моят fresh MK2
На обратно трябвв да бъде поставена щеката за предния капак
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Моят fresh MK2
mitko_belata написа:На обратно трябвв да бъде поставена щеката за предния капак
Точно,на 180°
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Моят fresh MK2
На мен ми е и малки крива тая пръчка за предния капак, моята не е толкова.. Ще снимам довечера
- georgebonev
- Мнения: 3099
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2
Ако пожелаеш, може амортисьор да сложиш вместо пръчката за предния капак...
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Има вероятност да съм сложил от 3-ката,понеже бяха на едно място,но и двете стояха неестествено нещо
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Моят fresh MK2
Баш това си направил :)
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2
Оказа се,че пръчката е била от 3-ката
Сега остава по-сериозния проблем с прегряването или по-точно държи 100 градуса,дори като пусна парното на макс,а перката на предния радиатор не спира.
Термостата е от 1.3 мотора,но си е оригинален за 2.0 мотор(те са еднакви) и със стария мотор си държеше нормални градуси.
Другото което забелязах е,че перката на предния радиатор не духа равномерно топло.От лявата страна където са двата дебели маркуча духа горещо,от дясно е топло да не кажа хладно.
Нивото в казанчето се покачва от нормално до горе чак а от тънкото маркучле излиза въздух понеже водата в системата ври.
Иначе термостата явно сработва,понеже и двата маркуча стават горещи.
Водната помпа е нова на Hepu
Остават два варианта според мен поне.Или в предния радиатор да има въздух,или термостата да не отваря на пълно и от там да ври системата.
Сега остава по-сериозния проблем с прегряването или по-точно държи 100 градуса,дори като пусна парното на макс,а перката на предния радиатор не спира.
Термостата е от 1.3 мотора,но си е оригинален за 2.0 мотор(те са еднакви) и със стария мотор си държеше нормални градуси.
Другото което забелязах е,че перката на предния радиатор не духа равномерно топло.От лявата страна където са двата дебели маркуча духа горещо,от дясно е топло да не кажа хладно.
Нивото в казанчето се покачва от нормално до горе чак а от тънкото маркучле излиза въздух понеже водата в системата ври.
Иначе термостата явно сработва,понеже и двата маркуча стават горещи.
Водната помпа е нова на Hepu
Остават два варианта според мен поне.Или в предния радиатор да има въздух,или термостата да не отваря на пълно и от там да ври системата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта