Подмених скъсаните бордове на плата, с тези от донорите, също смених и централната част на гърба, защото беше по-добра от моята, централната част на долницата, обаче остана моята, която се оказа доооста раздърпана, но без дупки. Основата от донапрен на донорската седалка, стана основа на моята шофорска като и преправих борда, също така се опитах да ги заздравя с плата, който ми беше останал от тавана. Същото се случи и с горната основа, която си е моята фабрична. Там пък беше скъсано едното жило на механизма за вдигане, но вече е поправено, беше се откачила и едната пружина, което нямам идея как може да се случи, защото са мега стегнати
Няколко снимки и на дереджето на седалките докато ги разглобявах, бях натъпкал памук през дупката на долния борд, още като купих колата
Железата, който са в основите на бордове бяха мръднали с около 3см навън. Намерих стикери с името на автокъщата, от където е била закупена колата







Тъй като вече не мога да карам 14 цола джанти на предния мост заради спирачките, се наложи да се снабдя с 15ки ЕТ36 за зимата. Пръснах ги с обикновен спрей за джанти и набучих нови винтили. Без да искам попаднах на обява за още една 15ка като нова и си я взех за резерва...
Завърших и Votex барчето, което бях купил на доста добра цена, тъй като някой тъпак му беше изрязал дупки за бутони на ел. стъкла ОТГОРЕ
. Запълних дупките с пластмаса, а на самата поставка сложих кече, за да не се пързалят джунджориите. Уредите са на мястото на пепелника, а зад тях съм наврял електронния блок за студен старт. Мислих си, че наклона на къп холдера е доста и няма да е ок за чаша с течност в нея, но след като го пробвах, се оказа че е доста удобен и не беше нужно да преправям самата поставка. Преди време се бях сдобил с гумена подложка за багажника, легна перфектно, междувременно смених и маслото






























