VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
group®
Темерут
Темерут
Мнения: 8403
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Пон 02 мар 2020 10:42


Мерси за забележката за захвата Иво!
Не се бях замислял.
Сега кутията ми се захваща с другия тип крепеж - не знам как се води, но в улея на гредите се слагат крепежи и се завиват вътре в кутията.
Тези греди май също имат възможност за такъв монтаж?




Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4365
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот ABSOLUT » Пон 02 мар 2020 11:34


Честито Галине, прекрасен автомобил и екзекпляр. Само за нафта и смяна на масло да те пита.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4725
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 02 мар 2020 12:41


group® написа:Мерси за забележката за захвата Иво!
Не се бях замислял.
Сега кутията ми се захваща с другия тип крепеж - не знам как се води, но в улея на гредите се слагат крепежи и се завиват вътре в кутията.
Тези греди май също имат възможност за такъв монтаж?

малко се отклонихме, но ти ще си разчистиш. Аз също бях с бърз захват на В7 с 650литра кутия, после реших да си ползвам захвата с шпилките дето завършват с квадрат, точно за да не стърчи нищо отдолу. Даже свалям кутията заедно с гредите, без да и играя всеки път с центриране на кутията.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Темерут
Мнения: 8403
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Чет 05 мар 2020 12:04


DoH_KuXoT написа: ...малко се отклонихме...


Не сме. Идеята на темата е да дава решения на бъдещи собственици за модела и ще пусна моето, когато съм готов :th_up


п.с. Няколко поколения разлика:
20200305_093628.jpg



Едит: да добавя и в тази тема, че за зимни гуми сложих размер 225/55 R18, които са с 27мм по-големи от стандартните 245/45 R18
Влизат идеално. Не мисля, че може да поеме повече, без преправяне. Разстоянието до подкалниците е малко, но не опира при никакви ситуации.
Няма нужда от адаптации.

20200225_085824.jpg

20200225_085819.jpg


Потребителски аватар
dobrin
Rule Enforcer
Rule Enforcer
Мнения: 29173
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: PB 112+
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот dobrin » Чет 12 мар 2020 20:53


Cooper?! :rolleyes


Потребителски аватар
group®
Темерут
Темерут
Мнения: 8403
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Чет 12 мар 2020 21:12


Да - най-добрата гума за моите нужди (знаеш къде живея и каква денивелация преодолявам).
На трета кола ги купувам - супер доволен. Еле на тежки джипове.
За разлика от доста изпробвани модели на конти, мишелин и т.н.

п.с. Макар да купуват завода в Сърбия, Купър са си американска гума в среден клас и нямат нищо общо с Тигри-мигри. На тестове за златна среда, а в някои размери и модели - челни места. Не са и евтини, както си мислят някои хора :icon_lol


Потребителски аватар
Чудомир
Модератор
Модератор
Мнения: 2767
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот Чудомир » Чет 12 мар 2020 22:39


Дай една снимка в цял ръст да се види профила на колата с тези гуми


Потребителски аватар
group®
Темерут
Темерут
Мнения: 8403
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Чет 12 мар 2020 22:54


В 1во мнение има една, но признавам, че за няколко хил. км не ми остава време да я щракам.
А и времвто все е кофти ...
Ще снимам преди да сложа летните. За този сезон ще е с тези, с които дойде - стандартен размер 245/45 18. Другия или по някое време този - 235/50 18, които са по средата.

п.с. Летни няма да взимам Cooper (да успокоя Добри :mhihi ) - (забравих им името на модела), защото ми идват малко 'спортни'. Искат да се загряват. Иначе са супер. Вероятно ще заложа на 2рите в АДАК за 2020 при СУВ гумите - бриджстоун 005. Най ми допадат по характеристики/цена.

п.с. За информация на хората, които се заиграват с размера - при 130км/ч показание на километраж с тези зимни гуми, реална скорост засечена с друг пасат със стандартни гуми - 139км/ч. Трябва да се внимава!!!
(не вярвам на GPS от телефон, затава и не засичам така)


Потребителски аватар
group®
Темерут
Темерут
Мнения: 8403
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Съб 16 май 2020 12:49


Ето една снимка с оригинален размер 245/45 18
(съжалявам, че не се вижда хубаво, но мисля разликата се хваща със зумване - голяма е, визуално)
20200516_133013.jpg


Идната седмица трябва да пристигнат новите гуми 235/50 18 (обсъждахме ги в темата за летни гуми - viewtopic.php?f=59&t=38179&p=4776764#p4776764 )

Следва смяна на масло и филтри понеже станаха 5000км от предишната :Mr Green Fun
Нови оригинални текстилни стелки, понеже дойде само с гумени.
Гумена стелка за багажник - не е оригинална, понеже не намерих, но е някаква 3D от синтетичен каучук и не мерише. Пасва идеално.
Наметало против градушка. Все пак така се разделих с предишния ми пасат :confused
Чака си реда за малко полиране и вакса, че нямам никакво време, но съм си навзел всичко нужно. Само ръчен труд понеже нямам гараж още, а на открито с машина не е добра идея.

Греди още не съм взел :neutral
То и не е ясно дали ще ми трябват това лято...

п.с. силно разочарован съм от continental eco contact, с които взех колата


Потребителски аватар
group®
Темерут
Темерут
Мнения: 8403
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Чет 21 май 2020 17:20


20200521_160619.jpg


20200521_160813.jpg


20200521_161500.jpg


20200521_160558.jpg



20200521_161709.jpg


Има някаква визуална разлика, но самия профил на гумата е по-заоблен и особено на снимка не се вижда много.

Но тук вече се усеща разлика в комфорта на возене (мекота/реагиране на неравности). При смяната на зимните 225/55 18 с 245/45 18 летни, не усетих съществена разлика :rolleyes
Възможно е и самите гуми да играят повече роля от размера. Не смея да си вадя кардинални изводи.

Следва да преценя размер за фланци. На око ми се вижда да понесе добре 20мм.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 961
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Passat B8
Двигател: DDAA 4М
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот netizen » Пет 22 май 2020 7:19


20mm не е ли твърде много? Аз бих пробвал с 10мм само отзад.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Темерут
Мнения: 8403
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Пет 22 май 2020 8:39


27мм. са от гумата до линията на калника
Отпред са 15мм.

Тук влизам в едни размисли, но горе долу отиват нещата към 22/12 (отзад/отпред). Гледам, че е подобно положението при американците с техния голф alltrack.
А размисъла е защото над 20мм са без TUV. Тоест по-скоро ще заложа на 20/10

10мм отзад няма да има почти никакъв смисъл.


dzrasd
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 10 окт 2017 21:52
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот dzrasd » Съб 23 май 2020 15:43


Здравей колега,

Може ли да попитам защо си се отказал от бензина ? Аз зимата си поръчах Golf GTI, който все още не е произведен заради затварянето на заводите и тн., и се съмнявам да се произведе, та сериозно се замислям за Passat B8.5 alltrack 272hp TSI. Заради директното впръскване ?

Поздрави


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 961
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Passat B8
Двигател: DDAA 4М
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот netizen » Съб 23 май 2020 17:33


Вероятно на олтрак джантите са с такъв офсет. Ако сложа примерно на моята фланци 20мм сигурно ще си обърна калниците ...


Потребителски аватар
group®
Темерут
Темерут
Мнения: 8403
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Съб 23 май 2020 21:24


dzrasd написа:
Може ли да попитам защо си се отказал от бензина ?

Дълга тема е, но тази си е моя та мога да си позволя малко лични впечатления. Да уточним, че това е лично и неангажиращо мнение:
В началото бях от защитниците на TSI. Може да се види в съответната тема във форума.

Във времето лъснаха проблемите с тази технология.
Макар да се донагаждат нещата при VW, все още считам, че се правят скъпо струващи експерименти на гърба на потребителя.
И въпросът е защо?!
Има бензинови двигатели, които се променят минимално в последните 20-30 години и пак са по-чисти от всеки дизел, особено с лека неизправност.
Но такава е ситуацията.
Аз съм фен на атмосферните двигатели.
Тромави, стабилни, силни...
Това е!

Според мен нещата стоят така при vw:
- tdi - масов потребител, основно fleet. Цялата сила на концерна е вкарана там
- бензин - за екстравагантни 'милионери', които все пак искат нещо по-така. За съжаление, крайно неиздръжливо и непрактично.

Аз съм някъде между двете, та реших да скоча към дизела. Ще видим за колко и как.

И за да съм напълно откровен - крайно разочарован съм от tdi, но се радвам на колата.
Добра е. Личат си неволите на VW с IT сектора, но консервативно модерна и практична кола.
Личат си и усилията да я разграничат от останалите марки - по-добра от Сеат, по-лоша от Ауди ...
Двигател и скорости - явно vw са приели, че потребителя трябва да си наглася нещата...
Оставили са ресурс. Има възможност.
Не знам...
Има мегдан, въпросът е дали ще ми задържи вниманието или ще си взема FJ с доказания VVTi 4.0 и така :icon_lol


п.с. специално за Чудомир - отива му да пътува

20200525_142132.jpg


На тази снимка се вижда нуждата от фланци
20200525_142616.jpg



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта