пролог
В началото......
.... зимата със 16-ките....
.... и от днес .....
.... с ....
..... FK Automotive High Tec Sport Supension Kit Front 35mm. - Rear 40mm. ......
..... еми.... това е .
Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Последна промяна от morfei1 на Нед 25 мар 2012 16:29, променено общо 7 пъти.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 - спортно окачване
Колега колата вади стойка ? А возията как е тип Ремарке?
Re: Golf 4 - спортно окачване
В рамките на нормалното. Не правя големи разлики спрямо старото, когато говорим за комфорта. Една идея по-твърдо, все едно, че гумите вместо 2.4 бара, са напомпени 2.6 ~ 2.7 бара. Усеща се леко, предимно в градски условия - легнал полицаи, но си мисля...., че просто още не съм свикнал.
- vw_manqk
- Мнения: 1136
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - спортно окачване
Евала морфей стойката на голфа е уникална сега,и мойто окачване е фк само,че60х40 и съм страшно доволен.
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Re: Golf 4 - спортно окачване
Много добре стои, честито
Re: Golf 4 - спортно окачване
vw_manqk написа:Евала морфей стойката на голфа е уникална сега,и мойто окачване е фк само,че60х40 и съм страшно доволен.
60 отпред...... нямаш ли проблеми? Аз си мисля че моята е доста ника отпред, а с още -25мм не става ли прекалено ниска отпред ? С какъв размер гуми си отпред - отзад и с какво ЕТ на джантите? Ако имаш снимки и е удобно да ги пуснеш тук или на лични, ще ти бъда благодарен .
- rosy
- Вечен БАН
- Мнения: 2055
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - спортно окачване
Много гот стои. Гледам и цвета на Голфа като моя, ще крада идеии
- PeshoVW
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 12:26
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: EZ
- Местоположение: Карнобат/Бургас/Варна
- Контакти:
Re: Golf 4 - спортно окачване
Е Браво много е готина страхотна визия.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - спортно окачване
Добре, много хубаво е станало. А сега на легналите полицаи закачва ли леко понякога или е ок?
- DJU
- Мнения: 375
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 13:43
- Автомобил: GOLF MKIII
- Двигател: PB 1992
- Местоположение: Търговище
Re: Golf 4 - спортно окачване
колега голфа е красавец,но имам една забележка относно тия калобрани не стоят добре
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 4 - спортно окачване
а колега последните джанти колко са -17 и от ауди ли са или са реплика
иначе поздравления и ако нее тайна какво си замислил още?
иначе поздравления и ако нее тайна какво си замислил още?
- vw_manqk
- Мнения: 1136
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - спортно окачване
60 отпред...... нямаш ли проблеми? Аз си мисля че моята е доста ника отпред, а с още -25мм не става ли прекалено ниска отпред ? С какъв размер гуми си отпред - отзад и с какво ЕТ на джантите? Ако имаш снимки и е удобно да ги пуснеш тук или на лични, ще ти бъда благодарен
Еми за сега нямам проблеми малко трудно я вкарвам в гаража,не съм я снимал при 1-ва възможност ще ти пратя на лс.
Еми за сега нямам проблеми малко трудно я вкарвам в гаража,не съм я снимал при 1-ва възможност ще ти пратя на лс.
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 - спортно окачване
Нямам никави проблеми с легналите полицаи, поне досега и поне през тези които съм минал. Проблема се явява от предните калобрани, просто са дългички и някъде закачат леко.
Определено съм на мнението, че колата изглежда по-добре без калобрани, особенно със спортно окачване и големи джанти с гуми, но.... има едно голямо но, немога да понасям мизерията по нашите пътища да ми се лепи по вратите особенно на този тъмен цвят, а с тези големи гуми направо на тавана я качва . През която и улица да минеш, все ще се намери някой, който е решил да си измие двора или нещо от сорта, или ще са оплескали цялата улица от ВИК. Ако беше светъл цвят - сребристо определено нямаше да ги има въобще, понеже се откоряват много и грозят, но при тъмното ефекта от загрозяването е по-малък, понеже се прелива с цвета - донякъде.
Калобраните ми спестяват доста автомивки, не толкова като пари, колкото като време, което нямам, понеже сам си мия колата..... щото са неможковци - абсолютно навсякъде.
Та пълно щастие няма...... затова и съм направил този компромис. Калобраните ще останат на колата, освен ако нямам сериозни проблеми с опиране по пътя или неравности. За сега няма, дано и да няма занапред.
Следващо нещо..... несъм планирал . Въртят ми се идеи за R32 фарчета - задължително без Ейнджъл Айс, още нямам никаква идея дали да са черни или хромирани, но сърце не ми дава, понеже моите са чисто нови Валеота на 7 месеца .
написано от @morfei1
Определено съм на мнението, че колата изглежда по-добре без калобрани, особенно със спортно окачване и големи джанти с гуми, но.... има едно голямо но, немога да понасям мизерията по нашите пътища да ми се лепи по вратите особенно на този тъмен цвят, а с тези големи гуми направо на тавана я качва . През която и улица да минеш, все ще се намери някой, който е решил да си измие двора или нещо от сорта, или ще са оплескали цялата улица от ВИК. Ако беше светъл цвят - сребристо определено нямаше да ги има въобще, понеже се откоряват много и грозят, но при тъмното ефекта от загрозяването е по-малък, понеже се прелива с цвета - донякъде.
Калобраните ми спестяват доста автомивки, не толкова като пари, колкото като време, което нямам, понеже сам си мия колата..... щото са неможковци - абсолютно навсякъде.
Та пълно щастие няма...... затова и съм направил този компромис. Калобраните ще останат на колата, освен ако нямам сериозни проблеми с опиране по пътя или неравности. За сега няма, дано и да няма занапред.
Следващо нещо..... несъм планирал . Въртят ми се идеи за R32 фарчета - задължително без Ейнджъл Айс, още нямам никаква идея дали да са черни или хромирани, но сърце не ми дава, понеже моите са чисто нови Валеота на 7 месеца .
написано от @morfei1
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 - спортно окачване
morfei1 написа:...2.4 бара ...
Супер стойка има Голфа, браво и джантите много добре му пасват. Ама тия 2.4 бара не са ли му множко?
Re: Golf 4 - спортно окачване
Не, не са. Ако гумите са напомпени да 2.4 бара вози много добре. Оттам нагоре вози доста по-твърдо. Отделно на 2.4 бара, гумана е достатъчно добре напомпена, за да нямате проблеми в завои в извънградски условия. Обаче проблема е че на всяка бензиностанция, уредите мерят - помпят по различен начин.
Да споделя и първите ми впечатления от тест драйва до столицата - към 700км, 600 от които извън градско, и към 100 в София. Откровенно твърдя, че колата вози много по-добре от преди в извънградски условия. В София е тегаво, когато се налага да карате по паваж, или да минавате по трамвайни линии или гадни неравности. В крайна сметка ако човек внимава и си подбира пътя, почти не се усеща спортното окачване.
Направи ми още едно нещо впечатление, незнам дали има връзка с окачването. На един и същ пробег - дестинация с едни и същи гуми, каране преблизително с една и съща скорост, колата по борд свали на 5.7, а преди това сваляше до 6.2 .
Усещането за стабилност в зваите е просто несравнимо..... просто там където преди връщах газта, сега спокойно мога да подавам газ, няма го неприятното накланяне на колата, когато влезнете в завой с по-висока скорост от което самото усещане за скоростта, ви се струва по-малка
Да споделя и първите ми впечатления от тест драйва до столицата - към 700км, 600 от които извън градско, и към 100 в София. Откровенно твърдя, че колата вози много по-добре от преди в извънградски условия. В София е тегаво, когато се налага да карате по паваж, или да минавате по трамвайни линии или гадни неравности. В крайна сметка ако човек внимава и си подбира пътя, почти не се усеща спортното окачване.
Направи ми още едно нещо впечатление, незнам дали има връзка с окачването. На един и същ пробег - дестинация с едни и същи гуми, каране преблизително с една и съща скорост, колата по борд свали на 5.7, а преди това сваляше до 6.2 .
Усещането за стабилност в зваите е просто несравнимо..... просто там където преди връщах газта, сега спокойно мога да подавам газ, няма го неприятното накланяне на колата, когато влезнете в завой с по-висока скорост от което самото усещане за скоростта, ви се струва по-малка
Последна промяна от morfei1 на Чет 21 май 2009 23:38, променено общо 3 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта