Браво колега, уникално се развива Пасата... Близнак на моя. Успех и занапред!
P.S. Бялата Хелла седи ли ти?
Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Бялата хела ми седи засега, но ще отива на другата ми Б3-ка.
Продължаваме драмата на звяра. Блока от КР се оказа перфектен, изшлайфахме го и почнахме да сглобяваме. Остана ни да сложим само главата, когато се оказа, че предният собственик на блока, доста го е челосвал с цел сгъстяване и моито бутала стърчат с 2мм над блока. И отново ударихме на камък. Тези дни очаквам поредният блок, да се надявам че с него всичко ще е ОК и вече ще можем да сглобим машината. Купил съм нови тампони за двигателя, като решихме задният ляв, който е изцяло гумен, да го подменим с хидравличен от GTI и така ще стане с 3 хидравлични тампона. Тампоните са Феби. Сменихме и маншоните на външните и вътрешните карета, както купих и ново Каре на Феби за диференциала, защото моето беше скъсано на 2 места и стърчаха конци от него. От дотук свършената работа по двигателите излезна и нещо хубаво. Този блок от КР, така или иначе вече е сглобен със спортните основни и биелни лагери, ще купим глава и бутала от КР, за да го сглобим. След това ще му добавим валове от АБФ и още няколко глезотийки и двигателят ще го монтираме на другият ни проект, за който ще отворя тема малко по-натам.
Ами засега толкова, колеги. Като има развитие пак ще пиша.
Продължаваме драмата на звяра. Блока от КР се оказа перфектен, изшлайфахме го и почнахме да сглобяваме. Остана ни да сложим само главата, когато се оказа, че предният собственик на блока, доста го е челосвал с цел сгъстяване и моито бутала стърчат с 2мм над блока. И отново ударихме на камък. Тези дни очаквам поредният блок, да се надявам че с него всичко ще е ОК и вече ще можем да сглобим машината. Купил съм нови тампони за двигателя, като решихме задният ляв, който е изцяло гумен, да го подменим с хидравличен от GTI и така ще стане с 3 хидравлични тампона. Тампоните са Феби. Сменихме и маншоните на външните и вътрешните карета, както купих и ново Каре на Феби за диференциала, защото моето беше скъсано на 2 места и стърчаха конци от него. От дотук свършената работа по двигателите излезна и нещо хубаво. Този блок от КР, така или иначе вече е сглобен със спортните основни и биелни лагери, ще купим глава и бутала от КР, за да го сглобим. След това ще му добавим валове от АБФ и още няколко глезотийки и двигателят ще го монтираме на другият ни проект, за който ще отворя тема малко по-натам.
Ами засега толкова, колеги. Като има развитие пак ще пиша.
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Здравейте, колеги. Малко бяхме отпуск, та Звяра беше на изчакване. Общо взето ни остава още много работа по него, но вече се захващаме по-сериозно. Двигателят е почти сглобен. Намерихме всичко нужно, за което pe6kata отнася хиляди благодарности.
Искам да се обърна към вас с въпрос. Как точно се закрепва добавка за предна броня? Става въпрос за добавката на Зендер, която закупих:
Някак си облича оригиналната броня като й се свали ножа и стига точно до изрязаното каналче на бронята. Но няма никакви щипки по нея. Та с някакво лепило ли ще стане, с рапидки които след това да прикрием с кит... Идея си нямам. Ако някой знае как става, ще съм благодарен ако сподели.
ПП. Да загатна малко и за другият проект...
Искам да се обърна към вас с въпрос. Как точно се закрепва добавка за предна броня? Става въпрос за добавката на Зендер, която закупих:
Някак си облича оригиналната броня като й се свали ножа и стига точно до изрязаното каналче на бронята. Но няма никакви щипки по нея. Та с някакво лепило ли ще стане, с рапидки които след това да прикрием с кит... Идея си нямам. Ако някой знае как става, ще съм благодарен ако сподели.
ПП. Да загатна малко и за другият проект...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Какво става с тая машинка, има ли някакво развитие!?
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Охо, някой е изкопал темата от дъното... Ами не съм писал защото още е на трупчета машината. Почти не е останало работа по нея, но и времето е доста кът, даже клони към минус безкрайност... Ще се опитам до експото да е на линия, даже и да я покажа, но нищо не обещавам...
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Айде бе Ники, моята върви вече...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
CoZmO написа:Охо, някой е изкопал темата от дъното... ...
Излезна ми темата докато търсех във форума "разпънка" та я изчетох цялата и придобих сериозен интерес и затова я изрових.
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
vasstop написа:Айде бе Ники, моята върви вече...
Знам, Васе. Даже гледах оффроуд клипчета край Триград... Много се замотахме с Пасатко, това е истината. Ама първо смених офиса, после гаража, после местоработата и т.н. Колата вися 6 месеца при Стефото и Милен, взех си я защото беше протекла скоростната кутия и поне месец ме беше шубе да поглеждам отдолу да не се наложи ново разглабяне. Слава Богу се оказа че просто не е била завъртяна пробката и е подлизвало от нея. После правихме първо палене:
След което изби маслената магистрала и изхвърли 1л. масло... Имахме си бая заигравки. В момента чакам от Германия спортната генерация. Новите турбо пътища и интеркулер са наредени. Тавана тези дни отива на тапицер и остава да уговоря Ваското, да оправи инсталацията на АБС-а. Останалите неща са козметични. Имаме и ъпгрейд откъм озвучението. Вече 5 комплекта уникални джанти. Вече черната хела са ми 4 комплекта и много други нещица и джунджурийки... Надявам се в най-скоро време да имам резултат. Няма да ви казвам как сърцето ми плаче за тази кола...
Гледам в раздела все повече и повече Пасатковци, което много ме радва. К.Одаджийски, чакам и темата за твоя сладур...
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Пасатите станаха много наистина
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Продължаваме с пълна пара... Тавана, волана, седалките от С3-ката и още дребни нещица са при тапицер. Вече е готов, но ме чака да сложа панорамния шибидах, за да върне всичко по местата. Междувременно:
Да покажем и новите джанти, за които силно се надявам да не опират никъде:
За целта трябва да си намеря секретният болт, ако ли не да го измисля как да го развия... В края на седмицата или началото на другата ще се виждаме с Ваското да върже АБС-а и разни други шокарии. Също така другата седмица чакам да ми пристигне генерацията от Германия, защото ми е много интересно как ще звучи - задно гърне FOX, средно Friedrich Motorsport и турбо катализатор Magnaflow. Скоро ще ъпдейтвам пак...
Да покажем и новите джанти, за които силно се надявам да не опират никъде:
За целта трябва да си намеря секретният болт, ако ли не да го измисля как да го развия... В края на седмицата или началото на другата ще се виждаме с Ваското да върже АБС-а и разни други шокарии. Също така другата седмица чакам да ми пристигне генерацията от Германия, защото ми е много интересно как ще звучи - задно гърне FOX, средно Friedrich Motorsport и турбо катализатор Magnaflow. Скоро ще ъпдейтвам пак...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
баси мамата
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Както и се опасявах... Джантата опря на амото... След поставяне на 20 мм фланци, джантата заспа. Но за да може и да падне по корем Пасатко, ще трябва да се разпъват калници. Но това ще е по-натам...
- TechN9ne
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
- Автомобил: Golf 3 2.0
- Двигател: AGG
- Местоположение: Русе
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Ще стане нечовешки добро !
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Ще стане убиец .....
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Хубава джанта колега , а с какви гуми са сега и с какви мислиш да ги караш?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 188 госта