Vw Golf Mk3 Vr6

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Vw Golf Mk3 Vr6

Мнениеот vucata » Нед 05 авг 2012 18:13


judasss написа:къде е въздушния филтър,така ли караш ? :!: :?:


Мани и аз това се чудя :shock




Потребителски аватар
vangevcheto
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 07 май 2012 23:46
Автомобил: Golf III
Двигател: 2000e 115 1994
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Vw Golf Mk3 Vr6

Мнениеот vangevcheto » Пон 06 авг 2012 23:00


Точно тогава правихме пълно обслужване на колата така съм го заснел по време на смяната :)


pitman
Мнения: 349
Регистриран на: Сря 10 мар 2010 13:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: rrrrrrr

Re: Vw Golf Mk3 Vr6

Мнениеот pitman » Сря 22 авг 2012 16:56


хахьхаьхахь аз се чуда куде е отишла тази вр 6-ца тя в Сандански , съвсем скоро беше тук при мен електрониката и бараха пред нас разбира се де, да я караш разумно само едно окачване и трябва и е самолет ,ако знаят колегите от форума как звучи на живо тази просто е филм :screwy mhihi :beat_butt2 !!! хубава покупка със здраве да си я караш !!! :beer :beer :beer


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Vw Golf Mk3 Vr6

Мнениеот feniksgod » Чет 23 авг 2012 9:00


Не плашете колегата зависи от човека всичко, със здраве да си я кара и много безаварийни. :да:


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Re: Vw Golf Mk3 Vr6

Мнениеот izzo » Пон 27 авг 2012 17:55


Weezy написа:И не очаквай чудеса с този чип, на атмосферен мотор ;)

Сериозно питане е, не се ебавайте - защо да не очаква много с чип?


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Vw Golf Mk3 Vr6

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 27 авг 2012 21:18


Защото е атмосферен мотор и разликата с чипа е почти незабележима :cry:


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Re: Vw Golf Mk3 Vr6

Мнениеот izzo » Пон 27 авг 2012 22:45


Добре, а защо е незабележима разликата? Като е атмосферка? И не търся отговор "ми шо е атмосферен затва" а по конкретно?
Сериозно ме интересува, затва питам,..


Потребителски аватар
dj_beat_boxer
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 28 фев 2010 17:15
Автомобил: GOLF MK4 2.3 V5
Двигател: AGZ
Местоположение: ihtiman

Re: Vw Golf Mk3 Vr6

Мнениеот dj_beat_boxer » Пон 27 авг 2012 22:59


много безаварийни километри, успех с развиването на голфа :applause:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Vw Golf Mk3 Vr6

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 28 авг 2012 12:42


Ами защото, поради начина на работа на атмосферния, само с чип няма как да получиш нищо. При турбо- мотора в повечето пъти се вдига налягането, освен горивото и налягането на турбото, а от там, и повечето мощност, при атмосверния може да ти вдигне малко горивото и да премести прекъсвача ( в повечето случаи). Виж темата на Brezel в силовия тунинг за чипа и ще разбереш, там човеке е описал всичко кое как :)


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Vw Golf Mk3 Vr6

Мнениеот yoan4o » Вто 28 авг 2012 12:55


Темата е навлязла в Офф-топик така или иначе.

1-во да е честит ВР-а на колегата.
Добре дошъл в отбора. mhihi

2-ро.

Винаги има смисъл от няколко % повече мощност и оптимизация в горивната таблица, нищо че е атмосферка.
Е да, резултатите не са като на кола с принудително пълнене, но е факт, че подобрява доста работата на мотора, оптимизира разхода, повишава малко мощността, но и износва двг.малко по-бързо.

Ако има и други подобрения по всмукателния тракт, хубави кабели и свещи и генерацията може и да остане очарован като завърши с чипа. :да:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Vw Golf Mk3 Vr6

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 28 авг 2012 13:02


Моето лично мнение е, че не трябва да се почва с чипа! Първо както каза Йоан, генерация и подобрен flow и писане на чип-а (мапване) по вече съществуващия хардуер :Mr Green Fun


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Re: Vw Golf Mk3 Vr6

Мнениеот izzo » Вто 28 авг 2012 13:50


bbboiko2004 написа:Ами защото, поради начина на работа на атмосферния, само с чип няма как да получиш нищо. При турбо- мотора в повечето пъти се вдига налягането, освен горивото и налягането на турбото, а от там, и повечето мощност, при атмосверния може да ти вдигне малко горивото и да премести прекъсвача ( в повечето случаи). Виж темата на Brezel в силовия тунинг за чипа и ще разбереш, там човеке е описал всичко кое как :)

Аха... "поради начина на работа на атмосферния, само с чип няма как да получиш нищо." Тва и чаках,,, куп глупости.
Не че нещо, ама пет години карах ВР6 (12 винтила, ОБД1) със чип (GIAC), и някакси цитираното по горе ама ГРАМ не лови дикиш.

П.П. "Силовия" тунинг нарочно не го чета.


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw Golf Mk3 Vr6

Мнениеот snuupy93 » Вто 28 авг 2012 14:29


dani90 написа:Не изглежда лоша колата, ама вие какво го изкарахте... чак да внимава понеже много върви :)))) стига филми, успокойте се малко

Не са филми, реалност е:

http://www.youtube.com/watch?v=MZVrnd9V7sk&feature=player_embedded


Казвам го, защото и аз съм млад шофьор, на 19 години и знам, че нямам рефлексите и реакцийте на опитните, затова ще си взема маломощна кола, за да не се изкушавам и да не свърша като момчето в клипа. Инак VR6-цата е страхотна и дано да я караш с акъл, а не като повечето млади. :beer


Потребителски аватар
Angel Stavrev
Мнения: 1830
Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 20:36
Автомобил: VW Polo 86c 2f
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Хасково

Re: Vw Golf Mk3 Vr6

Мнениеот Angel Stavrev » Сря 29 авг 2012 18:48


Не си мисли че с поло 1043 не може да направиш белята... Та ти като си вървиш може да паднеш и до там.. Тия неща един ги знае само.. просто ние не трябва постоянно да му "звъним"..


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Vw Golf Mk3 Vr6

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 30 авг 2012 11:38


izzo написа:
bbboiko2004 написа:......

Аха... "поради начина на работа на атмосферния, само с чип няма как да получиш нищо." Тва и чаках,,, куп глупости.
Не че нещо, ама пет години карах ВР6 (12 винтила, ОБД1) със чип (GIAC), и някакси цитираното по горе ама ГРАМ не лови дикиш.

П.П. "Силовия" тунинг нарочно не го чета.

Под "нищо", нямам на предвид абсолютно нищо, просто незадоволителен ефект. Всеки двигател излиза от завода с фабрични резерви, който с чипа се отключват така да се каже, някой двигатели са изцедени до край и чипа при тях е почти нищожен (Пежо 106 1.6 16v- 7 коня+ на дино). Интересно ми е при VR-a колко са тези резерви. Като си слагал чипа, провери ли колко преди и колко след ? Или усети по добър вървеш в ниските просто ?



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта