Още преди да махна блендата на задния капак, за която все още ме е яд много, че я бяха спандросали некадърни майстори, ремонтирали ключалката преди да попадне колата при мен

Някоя и друга стара снимка, както и някои нови:



Да не каже някой, че го лъжа за километрите


Така изглеждаше интериора и естествено липсите и спандросаните пласмасарии из интериора бяха заменени или допълнени, а тези, които не са допълнени и монтирани предстои да се изнамерят...





Малко hardware:






Работната ми табуретчица


И малко позьорски, но с не толкова добро качество ...





Колата беше напълно обслужена преди да попадне в моите ръце, но за жалост не беше случила и на добри майстори по сервизите... На задния капак имах Tresser heckblende, която в следствие на наложил се ремонт на ключалката е била счупена ... Отделно куп други мизерии, за които вече не искам да споменавам, че ме хваща яд. Миналото лято си смених генерацията "от-до", премахнах стария касетофон и си закупих нещо по-модерно и функционално, естествено поставих ел. стъкла и подмених и кабелите за озвучаването, някои пласмасарии по интериора също бяха заменени. Поосвежих някои елементи под капака. За малко се поспрях с инвестициите по колата и реших, че е време да пооборудвам и работилницата, че не става само с части я... Като цяло тенденцията е колата да се реставрира до напълно заводски вид с някои леки промени и подобрения в "комфортния пакет".