Не знам дали полудявам напоследък, но май си пиша сам в темата, а за добро или лошо си и отговарям и трупам мнения за брояча.. От как имам двойчо, а сега и този ''палав" к@рник все се чудя дали има смисъл да се инвестират НЕРВИ, време и пари в подобно начинание, ами не си взема една нова кола като нормалните хора, да я карам 5 години и да я хвърля и следващата и те така в омагьосания кръг.. Очевидно НЕздравият разум надделява още със сядането зад волана на коя да е от дъртите кочини, ама то си е като жената - за отрицателно време може да те изкара извън кожата ти от нерви, а след малко да ти достави несравнимо удоволствие
Заплеснах се малко в клавиатуренето..
Да ви покажа и занимавките от близките няколко дни, че с моя късмет и с любезното съдействие на закона на сМърфи почети всяко начинание по колите води до ремонта на нещо друго и отново сме в омагьосания кръг.. Ама така е да би мирно седяло, не би голф карало.
Чудех се как да посадя датчиците за новите уреди на маслената конзола.. Имах едно останало парче месинг у гаража и сътворих един четворник, на който от теснотията и многото други датчици, които са си за километража на колата с 300 зора успях да закача и тези за уредите. Инсталацията бях прекарал предварително, та си беше въпрос на секунди да закача и буксите. Естествено един щуцер на пластмасовата тръба, която излиза от водната помпа и отива към тройника и термостата реши че в този момент ще се счупи и ще ме вкара в още по-голям филм на пук на теснотията в коша.. Нооо и това се оправи, тъкмо смених и чорбата, че не е била пипана от доста време, а все не ми се занимаваше с това. За 2 часа оформих тройника с помощта на ъглошлайфа, пила и винтоверт. За по-прецизно изпиляване на стеблото го закарах на стругар, който го метна на координата за 10 минути и на нож направи и резбата към маслената конзола. Ето и малко снимки:
Т'ва ако беше живо сигурно щеше да каже- "Елате повечеееее"
има ралък и за още един датчик :D
В момента уреда за налягането на маслото показва на празен ход около 1 бар, но при стъпка стигна и до 5 бара.
Температурата също е около 80-90 градъса, като сравнено с показанието от мфа-то на километража не се различава почети, ама то и с това разграфяване на скалата на циферблата на тъпия уред няма и как да се хване голяма разлика..
Сега снимки и на тръбата дето сменях и маркучето:
Колчо слепеца от Под Игото..
Взех една ЖиТиАйска топка за скоростния лост.. Откраднах на майка ми шевната машина и си уших маншонче, което не стана идеално лошо. Изпъва се много добре и не хлътва при карантиите около скоростния лост.
Щракнахме и някоя друга снимка за колекцията:
Черната или... Черната?
ПС: Бояджията обеща да я почне началото на другия месец, че вече нямам търпение да замяза на кола..
Като гледам доста снимки в темата, още от самото начало са поизчезнали поради една или друга причина и понеже доста често ми се задават въпроси за различни неща - Кое, как и т.н., а липсва и снимков материал, реших полека лека да си систематизирам всичко по папки с отделни снимки и направих тази страничка:
https://www.facebook.com/groups/1706582012973150/ПС: айде със здраве