Golf mk2 project - "Black"
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Golf mk2 project - "Black"
Продължавай напред в същият дух, ще стане кола направена с ръце и сърце!
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
iliankocov написа:Аз мога да премеря моята на какво разстояние е, но не знам дали ще е точно. Жоро от Кърджали и Сашо от Търговище бяха правили тая интервенция и съм 100% сигурен, че могат да ти дадат точната информация. Поздрави!
Ако не ти е проблем колега... Имам проблем със скоростта на интернета и не мога да ровя като хората из сайтовете. Това, което намирам са две теми като в едната има показано със снимков материал как да се пробие тавана, но не и на какво разстояние се прави отвора от капака на багажника или по-точно от ръбчето на самия таван, а в другата тема беше написано разстоянието, но за jetta (5.5 инча от уплътнeнието)
Wrofeel_VR6 написа:Продължавай напред в същият дух, ще стане кола направена с ръце и сърце!
Благодаря колега, старая се да правя каквото ми е по силите и по джоба, а и по времето, което също оказва съществена роля...
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Golf mk2 project - "Black"
По спомен мисля че от ръба на тавана е на 12.5 см до центъра на отвора.Ако Илиян се забави с размерите мога да замеря утре вечер.Внимаваѝ много като правите отвора да не накривите тавана ,ламарината е много мека.На оригиналната антена отвора не е кръгъл а почти квадратен аз съм ползвал шлаѝфгрифер и конусна приставка.Успех.
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
sashobas, благодаря. За дебелината на ламарината и огъването на тавана ще го имам в предвид. Ще почакам все пак и колегата iliankocov да видя и той какво размерче ще даде. Не искам да избързвам с разчертаването и рязането, че да не стане - "два пъти го режа и все не излиза"
С дремела мисля, че ще се справя
http://media.snimka.bg/8385/023024955-big.jpg
Относно отвора - квадрат със страни - 15мм и радиус на заобляне на ъглите - 2.5мм (поне за четворкова основа)
Отделно снощи разсъждавах и за дебелината на STP-то, което да сложа на тавана, защото 4-милиметровото тежи около 6 килограма за кв.м, а там трябва да приложа около 1.5 кв.м, което ще рече, че трябва да залепя около 9 килограма изолация на тавана, а 2-милиметровото излиза на половината килограми. Отделно идеята ми после е върху самото СТП да залепя оригиналната вата, която е в момента на тавана и мисля, че ефекта ще е повече от задоволителен.
С дремела мисля, че ще се справя
http://media.snimka.bg/8385/023024955-big.jpg
Относно отвора - квадрат със страни - 15мм и радиус на заобляне на ъглите - 2.5мм (поне за четворкова основа)
Отделно снощи разсъждавах и за дебелината на STP-то, което да сложа на тавана, защото 4-милиметровото тежи около 6 килограма за кв.м, а там трябва да приложа около 1.5 кв.м, което ще рече, че трябва да залепя около 9 килограма изолация на тавана, а 2-милиметровото излиза на половината килограми. Отделно идеята ми после е върху самото СТП да залепя оригиналната вата, която е в момента на тавана и мисля, че ефекта ще е повече от задоволителен.
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Golf mk2 project - "Black"
Rumbata_1 написа: Ще почакам все пак и колегата iliankocov да видя и той какво размерче ще даде.
От началото на дупката е точно 12.5см, а от центъра и към 12.8-9см.
По - склонен съм да повярвам на Сашо, защото при мен отворът не е правен от самият мен, не е оригинален и няма как да съм сигурен, дали е правилно измерен. Поздрави!sashobas написа:По спомен мисля че от ръба на тавана е на 12.5 см до центъра на отвора.
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Ок, идеално колега. В събота я мятам. Вече поръчах и 2 квадрата от 2-милиметровата изолацийка (STP Silver) колкото да облепя тавана и останалата част от кеша скоро време ще отиде за масълце, антифриз и други шукарийки и за работното возило, че и там и парното трябва да се прави. Сигурно ще прекарам кабелите към и от усилвателя, а ако има мекдан и ще го монтирам, но още не съм намерил метални шини, които да формовам и да закрепя усилвателя за панела под задния ляв прозорец. Има още време, ще го измисля. Абе въобще намира се работа
Поздрави и благодаря още веднъж за информацията! През уикенда очаквайте снимков материал.
Поздрави и благодаря още веднъж за информацията! През уикенда очаквайте снимков материал.
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Ще бъда малко лаконичен в този пост.
Еми... Те такава я свърших днес:
Кабела през тавана и дясната колонка на предния джам го прекарах. Излиза точно под тонколонката в таблото.
В ситуацията с махането на старата изолация се сварих неподготвен. Бях забравил да взема пистолета за горещ въздух. Лепилото е спекло бая и е много трудно да се свали без да не се раздърпа или скъса ватата... Както и да е, скоро и това ще направя.
Еми... Те такава я свърших днес:
Кабела през тавана и дясната колонка на предния джам го прекарах. Излиза точно под тонколонката в таблото.
В ситуацията с махането на старата изолация се сварих неподготвен. Бях забравил да взема пистолета за горещ въздух. Лепилото е спекло бая и е много трудно да се свали без да не се раздърпа или скъса ватата... Както и да е, скоро и това ще направя.
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Golf mk2 project - "Black"
БРАВО от мен!
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Кой каза - "Hella" ?!
тук поставих и машинките на фаровете
"До тук добре" - както казал онзи дето паднал от 15-тия етаж, прелитайки покрай 5-тия...
Днес не беше особено ползотворен ден, както напоследък се случва. Почнах да премахвам ватата от тавана и правоъгълните парчета битуум под задните прозорци. Битуума падна без много бой за около 40 минути, но с покрива ударих на много голям камък. Залепващият материал едвам се отстранява, а на места е като все едно залепено с канаколит. Когато му приложа топлина от пистолета и почва да се разтапя и вместо да се сваля се размазва неприятно по тавана... Не знам вече какво да правя, отделно и топлината действа неблагоприятно и върху лепилото на напречните греди на тавана. Колкото и да не задържам пистолета с горещия въздух върху участъка от изолация, който разлепвам. Снимки на процеса нямам, но равносметката е, че за около 2 часа успях едвам да сваля само 2 парчета от изолацията, като под тях не е все още почистено достатъчно добре, за да мога да налепя стп-то.
Малка занимавка и с усилвателя:
И малко "бояджийска" работа, с която май се посправих що-годе:
Най-сетне ми попадна и читава хромирана емблема за предната решетка... Сега ако намеря и една за отзад, със здрави крепежи, няма да е лошо.
Та, така де, за сега толкова, няма нищо друго интересно, събирам части като катерица за зимата и на пролет се надявам колата да види слънце вече, че ме сърбят много ръчичките
тук поставих и машинките на фаровете
"До тук добре" - както казал онзи дето паднал от 15-тия етаж, прелитайки покрай 5-тия...
Днес не беше особено ползотворен ден, както напоследък се случва. Почнах да премахвам ватата от тавана и правоъгълните парчета битуум под задните прозорци. Битуума падна без много бой за около 40 минути, но с покрива ударих на много голям камък. Залепващият материал едвам се отстранява, а на места е като все едно залепено с канаколит. Когато му приложа топлина от пистолета и почва да се разтапя и вместо да се сваля се размазва неприятно по тавана... Не знам вече какво да правя, отделно и топлината действа неблагоприятно и върху лепилото на напречните греди на тавана. Колкото и да не задържам пистолета с горещия въздух върху участъка от изолация, който разлепвам. Снимки на процеса нямам, но равносметката е, че за около 2 часа успях едвам да сваля само 2 парчета от изолацията, като под тях не е все още почистено достатъчно добре, за да мога да налепя стп-то.
Малка занимавка и с усилвателя:
И малко "бояджийска" работа, с която май се посправих що-годе:
Най-сетне ми попадна и читава хромирана емблема за предната решетка... Сега ако намеря и една за отзад, със здрави крепежи, няма да е лошо.
Та, така де, за сега толкова, няма нищо друго интересно, събирам части като катерица за зимата и на пролет се надявам колата да види слънце вече, че ме сърбят много ръчичките
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
И, с маслооо, че и с гарнитура:
Малко трябва да поглезим и работното возило, а ето как измислих и укрепването на цялата рамка с усилвателя:
Междувременно сглобих и механизма на чистачките, осичките се Лъзгат като парцал у ламбено шише, няма такъв кеф
Малко трябва да поглезим и работното возило, а ето как измислих и укрепването на цялата рамка с усилвателя:
Междувременно сглобих и механизма на чистачките, осичките се Лъзгат като парцал у ламбено шише, няма такъв кеф
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Golf mk2 project - "Black"
И аз като другите колеги да кажа браво, харесва ми отношението с което се отнасяш към детайлите. Крайния резултат, сигурен съм ще е много добър. Само гарнитурата за капака на клапаните, купи си гумена, с шпилките, малко по-скъпа е, но ще забравиш за проблема. Корковата до следващата смяна на маслото ще е...
- Glove
- Мнения: 2042
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Радвам се на това което виждам, как се грижиш за машината и с каква отдаденост се занимаваш. Имам само един въпрос относно маслото 15W-40 е малко гъсто за мотора би трябвало да ползваш 10W-40.
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Масълцето е за работното голфче (по-горе в темичката има една снимка), мотора пак е 1.8 моно. По принцип и преди такова слагах и не съм имал проблеми ни зиме, ни лете. Следващата смяна може да е с 10w40. Иначе на "черньо" масълце, ремъци филтри и др. дреболии са сменени преди около 1000-1500 километра. Относно гарнитурката - предишната беше гумена и пак изпускаше и се омазваше половината глава... Ходих в Косер и ми дадоха такава, въпреки че отново мислех да взема гумена, но нямаха в наличност. Ще пробвам с тази пък каквото стане. Може и капака да е бил крив или и аз не знам. Така или иначе каквито и да е дейности по колата се оставят до пролетта, че сесията ми наближава... Следващата стъпка ще е намирането на кутия с прозрачен капак за релета и бушони (примерно от някое BMW или Сааб), за да навържа фаровете и халогените, също така ще се търси шофьорска седалка от двуврат голф със същата тапицерия за донор на плат и разни чаркове от самата седалка, че имам протрито петно, което много ме дразни, така че ако някой има предложение за цяла или по-добре разглобена седалка да пише на ЛС!
Реално от цялата седалка ми трябват тапицерията, жилата и куките, които служат за сваляне на облегалката при качване на пасажер отзад...
Реално от цялата седалка ми трябват тапицерията, жилата и куките, които служат за сваляне на облегалката при качване на пасажер отзад...
- Glove
- Мнения: 2042
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Относно корковата гарнитура, за да не се размазва от пренатягане и да пропуска, шпилките на капака трябва да са с ограничителни пръстени в основата. Идеята им е точно тази да спрът потребителя да не пренатегне гарнитурата и тя да се повреди и да пропусне от там.
За маслото, вярвам че знаеш какво правиш , на какви киломерти беше мотора, от мой наблюдения и на още няколко човека занимаващи се с двигателите на VW, се оказва че биелните лагери на тези мотори изкарват около 250-300 хил.мк. При мене се оказа така на 300хил.км си бяха останало почти на черупки само.
Има вероятност да се прибирам до БГ февроари за няколко дена до Варна, бих се радвал да се видим, да се запозная с човека зад снимките!
За маслото, вярвам че знаеш какво правиш , на какви киломерти беше мотора, от мой наблюдения и на още няколко човека занимаващи се с двигателите на VW, се оказва че биелните лагери на тези мотори изкарват около 250-300 хил.мк. При мене се оказа така на 300хил.км си бяха останало почти на черупки само.
Има вероятност да се прибирам до БГ февроари за няколко дена до Варна, бих се радвал да се видим, да се запозная с човека зад снимките!
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Да, за ограничителите съм съгласен, гумената гарнитурка си ги има "вградени" така да се каже. Иначе относно километрите - "черньо" е на 130000 километра. Колата беше докарана от Австрия 2010 година и е взета от познат човек от там. 7-8 години е стояла в гараж, след това са искали да я правят учебен автомобил за инвалиди, но така и не е просъществувала като такъв..
Мотора на комбито е на 205000 километра. Взехме колата 2006 година. До момента само консумативи са сменяни, както и тампони по окачването, но колата се ползва основно за градско и за вършене на някаква работа, мъкнене на материали и заради това не й отдавам особено значение. Да чукам на дърво проблеми до момента не сме имали. Отскоро се появи лек шум откъм двигателния отсек, но за щастие не са биелни лагери, а лагер на делкото... Ходих и при познат майстор, защото не съм особено голям разбирач и след като я прослуша ме успокои малко или много, но и тази работа ме чака...
Иначе и аз ще се радвам да се запознаем
Мотора на комбито е на 205000 километра. Взехме колата 2006 година. До момента само консумативи са сменяни, както и тампони по окачването, но колата се ползва основно за градско и за вършене на някаква работа, мъкнене на материали и заради това не й отдавам особено значение. Да чукам на дърво проблеми до момента не сме имали. Отскоро се появи лек шум откъм двигателния отсек, но за щастие не са биелни лагери, а лагер на делкото... Ходих и при познат майстор, защото не съм особено голям разбирач и след като я прослуша ме успокои малко или много, но и тази работа ме чака...
Иначе и аз ще се радвам да се запознаем
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stantr и 175 госта