Golf mk2 project - "Black"
- albena_sladurana
- Мнения: 622
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: PB
- Местоположение: София---в голфа
Re: Моето mk2
страхотен салон колега,ама и голфчето си го бива
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Моето mk2
Много ми хареса Голфа! Салона е уникален, пък и автоматик Много безаварийни с него и ако имаш въпроси относно автомата можеш да се обръщаш към мен
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Моето mk2
Благодаря колеги , иначе за салона, смятам да го правя кожен, естествено черен на цвят с алкантара по средата, за да не залепваме през лятото в колата. Най-вероятно ще взема други седалки, че да не ме е яд ако съсипя съществуващите, а и може да се направи хубаво канапе за гаража. Но това е само като идея и скоро може и да не се реализира, ако успея да замина на стаж, може би колата ще я приспя в гаража за няколко месеца... Never know
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Моето mk2
Такам... Сесията мина успешно, голфи е в бокса за неопределен срок и работата по неговото реставриране започна да тече с пълна сила.
Като за начало днес разкостих интериора. Има някои пластмаси за смяна, някои тапички и щипки, но в процеса на работа ще си направя един пълен списък. Днес стифирах до колкото можах чаркалаците, които ще се пращат на киселинна баня и повторно галванизиране като всичко ще бъде щателно огледано преди да се прати, за да може да набавя нещо ако е необходимо на време. По-натам искам да си набавя и пълен кожен интериор с всички кори и т.н., но това ще е като се опарича по-сериозно. Междувременно започнах да рециклирам и алтернатора, ще се сменят лагери, шпилки, колектор и реле-регулатор, а корпуса ще се полира. По двигателя и други работи ще се полират, а за в бъдеще предстои и пълна реставрация на двигателния отсек, но първо да завърша започнатото.
Част от дреболиите:
Всички брави са също свалени както и още винтчета и там каквото се сетите ...
Рециклиране на алтернатора:
И една доста вдъхновяваща статия:
http://www.speedhunters.com/2012/06/whe ... le-design/
Формата на корпуса на алтернатора е да си е*е за полирано, но мисля, че почна да се получава горе-долу:
Надявам се тези дни да имам по-голям напредък с колата.
И MK2 OEM Tools - Home made => Инструмент за развиване на ролката на алтернатора:
Споко, големите прорези не съм ги правил с дремела, а само довършителните работи и заглаждането на ръбовете.
Тука даже не бях наместил торкса като хората :)
И след малко киснене с WD40 и един-два напъна се случи това:
Направих и лека ревизия на ключалките преди да ги прибера в кашончетата:
1. Разглобяване
2. Обезмасляване и почистване на гнусотиите по механизмите и самите патрони:
3. Нанасяне на смазчица по всички подвижни части:
И воала, перфектно работещ механизъм...
Почистих и плафоните:
Ето и един лесен начин за обозначаване на местоположението на крепежите и тяхното предназначение. Че си е бая чаркалак и след галванизирането на всички елементи ще падне голямо търсене кое от къде е дошло и за къде ще ходи... :
Като за начало днес разкостих интериора. Има някои пластмаси за смяна, някои тапички и щипки, но в процеса на работа ще си направя един пълен списък. Днес стифирах до колкото можах чаркалаците, които ще се пращат на киселинна баня и повторно галванизиране като всичко ще бъде щателно огледано преди да се прати, за да може да набавя нещо ако е необходимо на време. По-натам искам да си набавя и пълен кожен интериор с всички кори и т.н., но това ще е като се опарича по-сериозно. Междувременно започнах да рециклирам и алтернатора, ще се сменят лагери, шпилки, колектор и реле-регулатор, а корпуса ще се полира. По двигателя и други работи ще се полират, а за в бъдеще предстои и пълна реставрация на двигателния отсек, но първо да завърша започнатото.
Част от дреболиите:
Всички брави са също свалени както и още винтчета и там каквото се сетите ...
Рециклиране на алтернатора:
И една доста вдъхновяваща статия:
http://www.speedhunters.com/2012/06/whe ... le-design/
Формата на корпуса на алтернатора е да си е*е за полирано, но мисля, че почна да се получава горе-долу:
Надявам се тези дни да имам по-голям напредък с колата.
И MK2 OEM Tools - Home made => Инструмент за развиване на ролката на алтернатора:
Споко, големите прорези не съм ги правил с дремела, а само довършителните работи и заглаждането на ръбовете.
Тука даже не бях наместил торкса като хората :)
И след малко киснене с WD40 и един-два напъна се случи това:
Направих и лека ревизия на ключалките преди да ги прибера в кашончетата:
1. Разглобяване
2. Обезмасляване и почистване на гнусотиите по механизмите и самите патрони:
3. Нанасяне на смазчица по всички подвижни части:
И воала, перфектно работещ механизъм...
Почистих и плафоните:
Ето и един лесен начин за обозначаване на местоположението на крепежите и тяхното предназначение. Че си е бая чаркалак и след галванизирането на всички елементи ще падне голямо търсене кое от къде е дошло и за къде ще ходи... :
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Моето mk2
една от малкото двойки,за която трябва да има тема
- MaCh0-VW
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 30 мар 2011 23:39
- Автомобил: Volkswage Golf 2
- Двигател: PB166333 03.04.1990 112 k.s
- Местоположение: Годеч
Re: Моето mk2
ei tova vuv Varna ste golqma rabota :) evala mnogo pochitate markata tam :) pone ot tova koeto sum vidql ! bravo i za avtomobila zapazen e mnogo da te radva i bezavariini kilometri :)
Последна промяна от radotom на Нед 31 мар 2013 0:42, променено общо 1 път.
Причина: В този форум кирилицата е задължителна, не пожелателна!
Причина: В този форум кирилицата е задължителна, не пожелателна!
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Моето mk2
Покрай университета май не ми остава много време за бачкане по голфа, но затова пък имам време да поръчвам чаркове :)
Пуснал съм темичка за фарчета хела, машинки, разни кори из интериора и крепежи. Машинките и едната кора за багажника ги намерих, сега остана и да си ги получа. Смятам на този етап да си остана с оригиналния интериор като има тук-там забележки да се оправят и може би ще потърся и една седалка или поне една калъфка същия цвят като моите, че левия борд, нормално на шофьорската седалка, е под всякаква критика.
Ето и какво свърших тези дни и какво предстои да се направи:
1. Ще поръчам идната седмица STP изолация за вратите, задните панели, тавана и най-вероятно и за багажника
2. Попадна ми изгодно един 4-канален усилвател, за който от доста време съм се замислил да слагам:
Най-вероятно ще го монтирам в левия панел под задния прозорец на специална поставка. Цялата аудио система, която съм замислил да правя в общи линии ще е "стелт" - вграден бас зад задния десен калник, компонентна система 5.25" GZ за предна линия и един ден ако ми стигнат парите и още една компонентна система GZ 4" с адаптор за задните кори, но ще го обмисля в последствие. Всичко трябва да изглежда в абсолютно сток вид и да е напълно функционално без да заема излишно пространство
3. Сваляне и подготовка на тавана за претапициране
4. Ревизия на механизма за чистачките на предния джам, както и подготовка за боядисване на самите рамена на всички чистачки
След леко "съветване" с главния и едно трупче като подложка се случи това:
Успях да махна и бронзовата втулка на по-запеченото раменце...
5. Почистване на "баш" - ключалките
6. Махане на захабените огледала:
- Не е голяма философия, става с малка и права отвертка. Просто внимателно се подпъхва под чоповете на самото огледало и с не голямо усилие се маха.
7. Интериора - разкостен ...
8. Прилича на коледа, но е по-добро
Пайтак ново лостче за чистачките с MFA и машинки Hella за фаровете благодарение на колегата GAZARA :
9. Предстои рециклиране и на големите фарове. За сега търся още 2 читави стъкла и по възможност още една тапа хела за H4-ката
Чудя се с помощта на един приятел дали да не направя нещо като блог, в който подробно да бъдат описани всички процеси по сваляне, ремонтиране или ревизиране на отделните чаркове по колата с подробни обяснения и снимков материал, но за сега само се обмисля. Мога и тук да поствам повечко снимки при интерес, но като гледам май такъв особен няма ...
До 1-2 седмици трябва да занеса и малко чаркове за галванизиране, че и хромиране. За сега всички крепежи по интериора са подготвени, както следва да подготвя ключалките на вратите, чопа на багажника и заключващия механизъм за предния капак, но проблемът е, че не знам къде във Варна да ги закарам нещата и по-важното да се направят качествено. Ако някой има идеи съм отворен за предложения
От тук насетне следва да подготвя купето за пребоядисване, но това най-вероятно ще стане като се постопли малко, за сега само ще си набавя необходимите материали пък и така или иначе трябва да имам достатъчно време да помисля какво точно и колко черно ще е черното, което мисля да се пръска отгоре. Трябва да потърся и едни халогени преди да обработя и предната броня.
Пуснал съм темичка за фарчета хела, машинки, разни кори из интериора и крепежи. Машинките и едната кора за багажника ги намерих, сега остана и да си ги получа. Смятам на този етап да си остана с оригиналния интериор като има тук-там забележки да се оправят и може би ще потърся и една седалка или поне една калъфка същия цвят като моите, че левия борд, нормално на шофьорската седалка, е под всякаква критика.
Ето и какво свърших тези дни и какво предстои да се направи:
1. Ще поръчам идната седмица STP изолация за вратите, задните панели, тавана и най-вероятно и за багажника
2. Попадна ми изгодно един 4-канален усилвател, за който от доста време съм се замислил да слагам:
Най-вероятно ще го монтирам в левия панел под задния прозорец на специална поставка. Цялата аудио система, която съм замислил да правя в общи линии ще е "стелт" - вграден бас зад задния десен калник, компонентна система 5.25" GZ за предна линия и един ден ако ми стигнат парите и още една компонентна система GZ 4" с адаптор за задните кори, но ще го обмисля в последствие. Всичко трябва да изглежда в абсолютно сток вид и да е напълно функционално без да заема излишно пространство
3. Сваляне и подготовка на тавана за претапициране
4. Ревизия на механизма за чистачките на предния джам, както и подготовка за боядисване на самите рамена на всички чистачки
След леко "съветване" с главния и едно трупче като подложка се случи това:
Успях да махна и бронзовата втулка на по-запеченото раменце...
5. Почистване на "баш" - ключалките
6. Махане на захабените огледала:
- Не е голяма философия, става с малка и права отвертка. Просто внимателно се подпъхва под чоповете на самото огледало и с не голямо усилие се маха.
7. Интериора - разкостен ...
8. Прилича на коледа, но е по-добро
Пайтак ново лостче за чистачките с MFA и машинки Hella за фаровете благодарение на колегата GAZARA :
9. Предстои рециклиране и на големите фарове. За сега търся още 2 читави стъкла и по възможност още една тапа хела за H4-ката
Чудя се с помощта на един приятел дали да не направя нещо като блог, в който подробно да бъдат описани всички процеси по сваляне, ремонтиране или ревизиране на отделните чаркове по колата с подробни обяснения и снимков материал, но за сега само се обмисля. Мога и тук да поствам повечко снимки при интерес, но като гледам май такъв особен няма ...
До 1-2 седмици трябва да занеса и малко чаркове за галванизиране, че и хромиране. За сега всички крепежи по интериора са подготвени, както следва да подготвя ключалките на вратите, чопа на багажника и заключващия механизъм за предния капак, но проблемът е, че не знам къде във Варна да ги закарам нещата и по-важното да се направят качествено. Ако някой има идеи съм отворен за предложения
От тук насетне следва да подготвя купето за пребоядисване, но това най-вероятно ще стане като се постопли малко, за сега само ще си набавя необходимите материали пък и така или иначе трябва да имам достатъчно време да помисля какво точно и колко черно ще е черното, което мисля да се пръска отгоре. Трябва да потърся и едни халогени преди да обработя и предната броня.
Последна промяна от Rumbata_1 на Чет 04 апр 2013 10:53, променено общо 2 пъти.
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Моето mk2
Колеги, помагайте с инфо къде качествено могат да ми галванизират всички чаркове, които съм събрал (ключалки от вратите,задния капак и заключващия механизъм на предния капак, крепежите от интериора, ремонтния комплект на колата, платформите за фаровете и т.н), както и къде във Варна мога да намеря магазин с голям избор на платове. Ще ми е необходим и човек, който да рециклира рефлектори на фарове. За evert-а знам и съм чел, но ако не се намери някой, който да върши тази услуга в моя град, чак тогава бих прибягнал до пращане на фарчетата към тази фирма. Тавана ще се претапицира, ще се правят нови стелки (по възможност с бродерия) и разни други неща...
Последна промяна от Rumbata_1 на Сря 10 апр 2013 17:16, променено общо 2 пъти.
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Моето mk2
Rumbata_1 написа:Колеги, помагайте с инфо къде качествено могат да ми галванизират всички чаркове, които съм събрал (ключалки от вратите,задния капак и заключващия механизъм на предния капак, крепежите от интериора, ремонтния комплект на колата, платформите за фаровете и т.н), както и къде във Варна мога да намеря магазин с голям избор на платове. Ще ми е необходим и човек, който да рециклира рефлектори на фарове. За evert-а знам и съм чел, но ако не се намери някой, който да върши тази услуга в моя град, чак тогава бих прибягнал до пращане на фарчетата към тази фирма. Тавана ще се претапицира, ще се правят нови стелки (по възможност с бродерия) и разни други неща...
Виж в цялостните проекти доста хора са си правили различни елементи,и то предимно Варненци,така че
Давай всякакво развитие по колата със снимки,има интерес и то голям!
Re: Golf mk2 project - "Black"
Колега поздрави за Голфа :)
Аз също смятам да взема 2-ка и да започна един проект :)
Аз също смятам да взема 2-ка и да започна един проект :)
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Такаам, намерих преди седмица едно магазинче за автоплатове и си взех на първо време малко кече и лепило да облепя басбокса, че така не мога да го гледам, а се е видяло, че скоро няма и да успея да го продам, та на първо време пак е нещо. Харесах си и един-два плата за тавана, но още нищо не съм взел за него, защото не мога да се реша черен ли да го направя или да го оставя така както си е в сиво... Предстои ми да закупя един алтернатор както и още някои други чаркове.
Ето и няколко снимки докато се правя на тапицер:
Не е върха на сладоледа, но като за аматьорско изпълнение мисля, че горе долу се получи, а и има още малко за доизкусуряване плюс това трябва и един басрефлекс да монтирам на бокса, за да го завърша окончателно.
Днес се срещнах и с колегата chochov_w, от когото пък взех заден джам (от GTI) с крило
Разглобих ги и ги почистих хубаво в банята и после с препарат:
Така като го гледам си мисля, че е идеален момента да го затъмня. Както него така и двата странични задни джама, но говоря по-скоро за нещо в рамките на разумното. До 20-тина процента максимум.
Очаквам да ми пристигнат и някои други шукарийки тези дни. Напредъка не е голям, на за сметка на това пък е от сърце, предвид времето, с което разполагам...
Днес пристигна и тази пратка, благодарение на колегата ivchoto:
Подготовка за ревизия - предварително ги накиснах хубаво с WD40, и сега като гледам таман докато реша трите квадрата със судоко на вестника чарковете ще са се насмукали хубаво...
Малко да се види разликата между полираното и мръсното :
Трябва да се мине пак с пастата, но не го бързам.
На първо "четене" сглобеният алтернатор е за смяна на лагери, но още не съм го отворил да погледна как е колектора и четките на реле-регулатора, но поне имам достатъчно части, за да сглобя 2 напълно функциониращи генератора - единият полиран, другият почистен... Снимки на занимавките по-натам, че трябва да ходя на лекции
Ето и няколко снимки докато се правя на тапицер:
Не е върха на сладоледа, но като за аматьорско изпълнение мисля, че горе долу се получи, а и има още малко за доизкусуряване плюс това трябва и един басрефлекс да монтирам на бокса, за да го завърша окончателно.
Днес се срещнах и с колегата chochov_w, от когото пък взех заден джам (от GTI) с крило
Разглобих ги и ги почистих хубаво в банята и после с препарат:
Така като го гледам си мисля, че е идеален момента да го затъмня. Както него така и двата странични задни джама, но говоря по-скоро за нещо в рамките на разумното. До 20-тина процента максимум.
Очаквам да ми пристигнат и някои други шукарийки тези дни. Напредъка не е голям, на за сметка на това пък е от сърце, предвид времето, с което разполагам...
Днес пристигна и тази пратка, благодарение на колегата ivchoto:
Подготовка за ревизия - предварително ги накиснах хубаво с WD40, и сега като гледам таман докато реша трите квадрата със судоко на вестника чарковете ще са се насмукали хубаво...
Малко да се види разликата между полираното и мръсното :
Трябва да се мине пак с пастата, но не го бързам.
На първо "четене" сглобеният алтернатор е за смяна на лагери, но още не съм го отворил да погледна как е колектора и четките на реле-регулатора, но поне имам достатъчно части, за да сглобя 2 напълно функциониращи генератора - единият полиран, другият почистен... Снимки на занимавките по-натам, че трябва да ходя на лекции
Последна промяна от Rumbata_1 на Чет 11 апр 2013 12:06, променено общо 2 пъти.
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: Golf mk2 project - "Black"
Колата е много хубава,а темата ти за нея е просто чудесна,и като снимков материал,и като описание какво е свършено и какво предстои.Мисля че във Френско беше,един пич ревизира Голф 2 г60 изцяло,подробно описано и с много снимки.Каквото и да правиш,качвай снимки и разказвай.Много добре ти се получава.Поздрави и успех с работата по колицата.
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Седмицата минава под мотото - "Нека бъде светлина", естествено изцяло в творчески безпорядък на "работното място".
Тук е на 120 суха...
Още едно фарче се намери...
Както и чисто нови халогенчета, но за жалост са без металните пластини за закрепване... Случайно ми попадна и едно, да не кажа, ама то си е буквално като чисто ново, стъкло
за големия фар.
За сега толкова, но проекта май ще се замразява за около 5-6 месеца
Последна промяна от Rumbata_1 на Вто 23 апр 2013 15:22, променено общо 1 път.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf mk2 project - "Black"
Харесва ми отношението ти към всеки един детайл Няма как да не се получи добра колица
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Здравейте колеги След почети 5-месечно отсъствие, сега четири капачки си търсят джанти, а именно BBS RM 012, 15", 4x100. Събирането на чаркове продължава с пълна сила
Последна промяна от Rumbata_1 на Нед 06 окт 2013 1:07, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Koletuu2 и 138 госта