Чудех се дали има смисъл за тея дреболии да пиша ама.. ай да направя малко "вятър" на темата, че скоро ще прашляса пак за няколко месеца...
Миналата седмица смених гарнитура на картера.. Съответно тоя ми ти леген тей и тей беше на земята си казах що пък да не го направя като хората - телена четка, шкурчица. Зачистих му ръждичките, минах го с ръждопреобразувателче и шагренче както си е писано в измислената ми vw библия. Реших, че и силиконче ще мацна на гарнитурката, дето се вика пинизчийската да стане ама нейсе. Текна като пробита лейка заради някаква шупла от корозия колкото размера на топлийка.. В последствие след още 3-4 дена смених и гарнитурата и картера, сякаш е нищо работа. Добре, че колегата Ogi.73 пак спаси ситуацията и ми прати перфектен картер. Ама аз си знам, че с тази кола е невъзможно нещо да се случи като хората от първия път или ако случайно стане така, то в най-скоро време нещо друго ще поиска своето внимание.. Отделно смених и всички останали тампони на двигателя.. Е айде само още 2 - на гредата отпред и другия, кръглият от дясната страна. Що да е лесно като може да е интересно. Добре, че свалях картера, та да освободя някакво мизерно местенце, за голямата камбана на магарето. С клизма излезе.След като изкарах старият тампон останах приятно изненадан от иновативното решение, което предишният собственик или някой всеможещ майстор беше сътворил, а именно погасяване на вибрациите от двигателя, чрез натикване на някакви картончета приличащи на онея гофрираните вафлички със сладко.. Умрях, ама не от смях, а от мъка.. Естествено и задният тампон излезе лесно - сваля се задължително лапата на мотора - 4 болта + 3 болта отгоре + 1 спекъл задължително на самия тампон. И те така те. Сега вече не се усеща онова блъскане при смяна от първа на втора скорост, отделно и неприятните вибрации при спряло положение на светофар, когато колата е зацепена на скорост. Стана като S-class- а ама нищо общо.. Случайно и с разпънка се сдобих. И с нея си поиграх. Сега чакам някой щастливец да дойде с някоя друга бира, че да метнем и джантите да се дополират.
Айде да не е само клавиатуроблудстване да покажа и някой друг фотос от тостера:
Старите тампони, в случая оригиналните естеФстФено!
Ще има още малко заигравка и клизми ама няма как, изкуството иска жертви...
чудя се дали да затъмня някак тези светлоотразители на бронята. Най-вероятно ще е с фолио, че са хела и не искам да ги съсипя със спрей или да върна черно-червените стопове. Вече и аз не знам какво искам...
Golf mk2 project - "Black"
- caro
- Мнения: 556
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Golf mk2 project - "Black"
Тва джелезо по-горе няма ник"ва регулировка не се вкарвай в излишни филми.Колата ти е страхотна ,моля те не я дупчи и режи напразно.
Лично аз бих махнал Калашника -автоматичната кутия.С ръчка върви повече и гори по-малко
Лично аз бих махнал Калашника -автоматичната кутия.С ръчка върви повече и гори по-малко
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf mk2 project - "Black"
Да ама с ръчката по-трудно се търсят покемони...
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Малко да ъпнем темичката след 5 месеца застой:
Голфа порасна малко..
Голфа порасна малко..
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Golf mk2 project - "Black"
Какво се случи с 2ката? Продаде ли я?
Иначе честито за 3ката, изглежда доста свежа, чакам повече снимки и инфо!
Иначе честито за 3ката, изглежда доста свежа, чакам повече снимки и инфо!
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Двойката си е зачохлена и седи и си чака да отмине "бедственото положение"...
Иначе за тройката нищо интересно - ABV мАтор, кожичка, 17-ки, мп3-ка... друго ко му трябва на един гоуф.
Има си забележките, но трябва да има занимавки през почивното време. Повече снимки евентуално другата седмица..
Иначе за тройката нищо интересно - ABV мАтор, кожичка, 17-ки, мп3-ка... друго ко му трябва на един гоуф.
Има си забележките, но трябва да има занимавки през почивното време. Повече снимки евентуално другата седмица..
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf mk2 project - "Black"
Честито
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Golf mk2 project - "Black"
Честито, хубаво 4х4.
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Благодарим
Такам, следващите няколко реда/снимки ще бъдат лишени от продуктово позициониране. На кратко - Всеки уважаващ себе си голфаджия поне веднъж в живота си е правил парно, посред зима, в това иначе прекрасно пролетно време на минус 10 градуса, и то в гаража... Същото се случи и с новата-стара придобивка, а именно - парното се сдоби с ново радиаторче и рециклирани клапи за сметка на скъсилият ми се с една година животец от нерви и ругатни.. Ще приложа и малко снимков материал да не са само празни приказки:
Спагети:
Спуканият на 3 места радиатор с лепен метален щуцер..
Дунапрена го е духнал малко южния ветер:
тук пък аз го натиснах при ваденето на кутията..
От книжарницата..
В боя геройски загина една единствена щипка от кутията.. Ама то без жертви не може, иначе какви майстори сме ако не счупим нещо, а и много хубаво не е на хубаво..
Малко реших да обслужа и мотора, но кога ще им дойде ред на тези неща не знам още...
Макферсоните и те са за смяна, че леко понастърчат.
И една по-тей барната снимка на снегорина:
Специални благодарности и на колегата kazakstaneca за това, че ми помогна с пръскането и събирането на таблото, че какъвто съм нервак щях да карам и без табло и без парно..
Такам, следващите няколко реда/снимки ще бъдат лишени от продуктово позициониране. На кратко - Всеки уважаващ себе си голфаджия поне веднъж в живота си е правил парно, посред зима, в това иначе прекрасно пролетно време на минус 10 градуса, и то в гаража... Същото се случи и с новата-стара придобивка, а именно - парното се сдоби с ново радиаторче и рециклирани клапи за сметка на скъсилият ми се с една година животец от нерви и ругатни.. Ще приложа и малко снимков материал да не са само празни приказки:
Спагети:
Спуканият на 3 места радиатор с лепен метален щуцер..
Дунапрена го е духнал малко южния ветер:
тук пък аз го натиснах при ваденето на кутията..
От книжарницата..
В боя геройски загина една единствена щипка от кутията.. Ама то без жертви не може, иначе какви майстори сме ако не счупим нещо, а и много хубаво не е на хубаво..
Малко реших да обслужа и мотора, но кога ще им дойде ред на тези неща не знам още...
Макферсоните и те са за смяна, че леко понастърчат.
И една по-тей барната снимка на снегорина:
Специални благодарности и на колегата kazakstaneca за това, че ми помогна с пръскането и събирането на таблото, че какъвто съм нервак щях да карам и без табло и без парно..
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf mk2 project - "Black"
Колега,те тапмоните на макферсона май на всички Голфове си стърчат или поне на 2ките.Моите като ги сменях след 1 месец пак бяха щръкнали леко...
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf mk2 project - "Black"
Много ме кефи как работиш,аз парно в такова време не бих се хванал да правя никога
Дунапрена на клапите с какво го залепи?
Ако си ползвал от тоя с двойнолепещите ленти,очаквай след няколко пускания на парното да се отлепи.
Поне на мен така ми се случи преди няколко години,използвах дунапрен със самозалепваща лента за уплътняване на прозорци.
Дунапрена на клапите с какво го залепи?
Ако си ползвал от тоя с двойнолепещите ленти,очаквай след няколко пускания на парното да се отлепи.
Поне на мен така ми се случи преди няколко години,използвах дунапрен със самозалепваща лента за уплътняване на прозорци.
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
1.Макферсоните са достатъчно щръкнали и шаващи, за да се сменят. За жалост и спортното окачване допринася за това, а и като ги гледам са оригиналните на колата, откак е станало кола през 95-та.. За смяна са на 200 процента, а и не са цифра, че да не ги сменя.
2. Дам, дунапрена е от самозалепващият, но залагам на това, че е tesa, а те са си марка за такива работи и би трябвало да издържи. За сега нямам проблеми, а вече втори ден си бичи парното. Вътре стана като в скандинавски автомобил. Не се седи от жега... Реално и да изхвърчат през духалките загубата на топло ще е минимална. Просто обират луфтовете в кутията. Иначе за правенето... Не можеше да се кара така колата. Долях литър антифриз за няма и 100 километра. Всичко се изпаряваше в купето и мажеше и предния джам, а това са гадни отрови, от които може и да се ослепее. А и не е оферта да караш на отворен джам в този кочан навън и да бършеш прозореца през 5 минути. Хората като видят отворен джам през зимата те гледат като пръ*нал
2. Дам, дунапрена е от самозалепващият, но залагам на това, че е tesa, а те са си марка за такива работи и би трябвало да издържи. За сега нямам проблеми, а вече втори ден си бичи парното. Вътре стана като в скандинавски автомобил. Не се седи от жега... Реално и да изхвърчат през духалките загубата на топло ще е минимална. Просто обират луфтовете в кутията. Иначе за правенето... Не можеше да се кара така колата. Долях литър антифриз за няма и 100 километра. Всичко се изпаряваше в купето и мажеше и предния джам, а това са гадни отрови, от които може и да се ослепее. А и не е оферта да караш на отворен джам в този кочан навън и да бършеш прозореца през 5 минути. Хората като видят отворен джам през зимата те гледат като пръ*нал
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf mk2 project - "Black"
Щом е било толкова зле положението
Иначе дунапрените при мен издържаха няма и месец и ги извадих през духалките,но те са само да уплътняват и без тях пак си работеше коректно.После продадох колата и не знам какво е станало.
На пролет ще правя и на 2-ката и там ще мацна и малко хелметекс
Иначе дунапрените при мен издържаха няма и месец и ги извадих през духалките,но те са само да уплътняват и без тях пак си работеше коректно.После продадох колата и не знам какво е станало.
На пролет ще правя и на 2-ката и там ще мацна и малко хелметекс
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf mk2 project - "Black"
Bai Sando написа:Много ме кефи как работиш,аз парно в такова време не бих се хванал да правя никога
Миналата година и аз в студа правих климатик+парно на Джетата Така сме ние мазохистите Само че при мен спагетите не бяха толкоз много като при колегата, ама неговата е с повече екстри
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf mk2 project - "Black"
Аз го играх на голф 4 преди няколко месеца.Още по-интересно е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rossko088 и 39 госта