Тия дни се захванахме с багажника.Мокетът вътре беше много вехт и миришеше зле.Изхвърлихме го и сложихме нов чист червен мокет.Освен това жена ми "тунингова" скоростния лост.
Решихме да добавим и червен кант към златните линии.
Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
евала маняк сега пусни в коша двигателя от голфа и пълен напред
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
shanadjiqta написа:евала маняк сега пусни в коша двигателя от голфа и пълен напред
Да ти призная 90 не е много за Санти,но на магистралата си държи 160км/ч,няма вибрации в купето,няма пушек,има си обороти...Не мога да кажа лоша дума за 1.8 карб и честно не бих го заменил за 1.6ТД.
- vwladi
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
- Автомобил: VW Passat B3 35i
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: София
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
Колега в багажника може да изиграеш някой билярд . Шегувам се естествено, страхотен е Санти евалата за ентусиазма и продължавай все така, следя темата ти с огромен интерес
- bbboiko2004
- Мнения: 4186
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
Много добре изглежда, браво
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
Ехааа, браво за ентусиазма и желанието.
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
Колеги,някой да познава човек,който да продава Пасат Б2 на части?Трябват ми дървените елементи отстрани на предния прозорец над таблото.Напразни са ми усилията да намеря Сантана на части,затова питам за Пасати...Ако някой може да помогне ще съм благодарен!
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
Колега , какво точно представляват тия дървении? Нещо не се сещам. Да не би да става
въпрос за корите между предното стъкло и вратата? Те представляват нещо като тапициран дебел картон.
въпрос за корите между предното стъкло и вратата? Те представляват нещо като тапициран дебел картон.
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
Ето за това става въпрос-в червено съм го оградил
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
Здравей, карах за кратко сантана преди коло 5 години беше на един колега много ми хареса разхода и. Не знам какво и беше правил,но имаше хидравлика ако не се лъжа оригинално няма и си вървеше със 160 без проблем.Човека ходеше до германия за коли с нея Ники се казва,но не съм го виждал от тогава.
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
Няма хидравлика,но волана се върти изключително лесно.Имам Голф 2 без хидравлика и при него направо си е мъка с 15' джанта.Ако някой знае защо е така нека ни обясни.За разхода според мен е приемлив,1.8 карб ли си карал?Ако е така 160км/ч не са му проблем.Това лято си джитках по магистралата със 180км/ч и возеше много приятно.
- stefan4o
- Мнения: 19117
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
На първо четене относно леснотата на въртене на воланите аз съм забелязал следното. Понеже си сложих отново пасатовия волан (от Б2) на мястото на оригиналния на джетата ми направи впечатление, че неговият диаметър е от сорта на сантиметър, дори малко повече отгоре. Аз също нямам хидравлика, с по-големият волан нещата са една идея по-добре откъм въртене на място примерно при маневриране. Иначе не зная какво е съотношението на рейката и пиньона при Пасат и Голф, възможно е и там да има разлики.
- jorostamenov
- Мнения: 398
- Регистриран на: Вто 27 апр 2010 22:15
- Автомобил: golf 3
- Двигател: abs 92 1.8mi 90k.c
- Местоположение: софия
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
здравей колега ония ден те засякох на к.величков и сливница колата много радва огледах я колкото можах на светофара смени си крушката на десния стоп че не работи
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
jorostamenov написа:здравей колега ония ден те засякох на к.величков и сливница колата много радва огледах я колкото можах на светофара смени си крушката на десния стоп че не работи
Мерси,Жорка.Ще я погледна
- Petrolhead
- Мнения: 2112
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Реставрацията на Фолксваген Сантана '83
червен сенник със златен шев?
сигурен ли си?
сигурен ли си?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта