MK4-AGU+k03s

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
silven-VW FOREVER
Мнения: 671
Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
Автомобил: Audi A6 Audi A1
Двигател: FSI TFSI
Местоположение: Козлодуй

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот silven-VW FOREVER » Пон 24 ное 2014 17:39


Ама ти май не разбра, че всички постове са адресирани към теб, а не към колегата на който е темата? Ти си този който иска да му се чува съскане, а не колегата :th_up




Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот MK4 » Пон 24 ное 2014 17:59


:mhihi :mhihi :screwy


Потребителски аватар
Ceco_bg
Мнения: 262
Регистриран на: Пон 04 мар 2013 22:46
Автомобил: Vw Golf mk4
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK4-GTI

Мнениеот Ceco_bg » Пон 24 ное 2014 18:54


nuri_3556 написа:Колеги търся спешно съскащ клапан,от къде мога да поръчам и кой е по удачният клапан за мен за 1.8т AGU с чип


До двaмaтa хейтъри дето явно гледaт сaмо снимки и се чудят нa къде дa плюят.Aйде вече стигa цaпaхте темaтa нa колегaтa с хубaвaтa четворкa.Дa те слушa мноооого и сaмо гориво дa нaливaш aмa мaлко ;) (дa не съм офф)


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот MK4 » Пон 24 ное 2014 21:33


Да със Силвен гледаме голфчета само на снимки.
Някой ден като имаме пари за мощен лъскав дизел като твойта 116ка ще видиш ти :mhihi


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Пет 28 ное 2014 0:55


Колеги не се карайте моля ви,нямаше ме известно време защото бях в болница една седмица :cry . .За генерацията беше по важно да е на поне 60ф,а и да бучи все може допълнително да се сложи гърнета за да е по тиха.Генерацията отдавна е готова права тръба на 63мм,но мисля да сложа поне едно гърне(резонатор) за да е малко по тиха.На път съм да сменя кулера и да направя интейк-а,също така трябва да сменя дебитомера с нов и друг регулатор на 3.5 или 4 баров фпр.Всички тампони по окачването е поръчано и ще се сменят след зимата,като вече са сменени масло,филтри,вс.ролки ремъци опт.на паразитна ролка,водна помпа,сп. течност,антифриз + всички вакумни маркучи,нови свещи,блоу офф от ТТ225 коня и турбинка к03 :mhihi .

Последна промяна от nuri_3556 на Пон 18 апр 2016 21:57, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот feniksgod » Нед 30 ное 2014 0:16


@Ceco_bg Прочети за разликата между Blow Off и Diverter Valve. И ще видиш защо не всички искаме да съскаме по светофарите като караме с до 50км/ч . Без никакво заяждане го казвам.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Нед 30 ное 2014 16:31


Предстои ми смяна на предните дискове,те 280 или 288мм са?Също така дали продават регулатор на 3.5 бара ,защото имам един от ауди а4 4-баров,но още не съм го монтирал и няма да се монтира докато не се смени дебитомера :beer


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1073
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот Tipsy » Нед 30 ное 2014 18:20


принципно трябва да са 288 с ате 54 апарати


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Пон 01 дек 2014 19:14


този кулер дали ще ми свърши работа колеги? http://olx.bg/prodavam-chelen-interkuler-valeo-i59435104


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Съб 20 дек 2014 19:53


Колеги когато правя стартове цялата предница ми подскача защо е така?Амортисьор или някакъв тампон или гуми?На първа предавка или трябва да не въртя гуми много или да тръгна от 3-4000 оборота иначе имам чувството че таблото ще ми падне.
Ето и един клип с калпавия дебитомер - https://www.youtube.com/watch?v=6IpHvwtjjnQ&feature=youtu.be :mhihi .
С работещ дебитомер нещата са малко по добре,мисля че с челен кулер,интейк и друг регулатор ще се подобри маалко :screwy


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот feniksgod » Сря 24 дек 2014 16:07


Челният кулер без по-голяма турбина, да знаеш че има осезаем лаг. Говоря от личен опит.
Относно "подскачането" има бол изписано във форума, най-вече обаче накратко включването на ЕDL-ла, разбити тампони на носачите, разбити тампони на мотора....... от това се дължи. Някое от тях...............или вкупом.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Чет 25 дек 2014 19:20


Исках да сложа кулер с вход и изход от едната страна като този http://olx.bg/kuler-fiat-bravo-i63109506 без много преправяне на пътищата.
Подскачането е много гадно и затова немога да дам цялата газ на първа или когато съм на втора около 3000 оборота,тампоните на окачването са за смяна,също така и тампона на двигателя(dogbone) което не знам дали има по-усилени такива :gruebel .
Търся 16ки лети джанти по леки от заводските(ако има такива де) :c010


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Сря 31 дек 2014 15:32


Вчера смених амортисьорите със спортни ,но подскачането си остана макар и да е понамаляло малко.Сега се чудя какъв спортен филтър да си взема конус или панелен?
Между другото ае наздраве на всички :drunk


Потребителски аватар
adr3nalinchy
Мнения: 342
Регистриран на: Съб 26 мар 2011 10:52
Автомобил: Volkswagen Golf MK4
Двигател: AGU
Местоположение: Tърговище

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот adr3nalinchy » Сря 31 дек 2014 15:35


Не е ли малко рано за наздравици :mhihi :mhihi
Аз съм за панелен на KN :th_up


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот feniksgod » Чет 01 яну 2015 12:23


Смени DOGBONE-на с усилен на POWERFLEX. Ако комфорта за тебе има някакъв смисъл вземи ЧЕРВЕНИЯТ, той е за дизели(реално поръчваш за някакво 1.9TDI DOGBONE на Powerflex).
Стандартният иначе за 1.8T на POWERFLEX е един жълт и е по-твърд. Обаче заради него е ВЪЗМОЖНО да имаш по-силни вибрации в купето от работата на мотора. Другото, което смени си тампоните на носачите с плътни, ако са разбити. Ако не са разбити като гледам, ще ги разбиеш скоро, но при смяна сложи плътни.

За филтъра вземи панелен K&N за НАЙ-МАЛКО проблеми. Няма смисъл от конусен освен ако не го изнесеш някъде да смука студен въздух, което си има и доста отрицателни страни, като цяло с конусният може почне едно ходене по мъките с дебитомери. Аз лично съм с изнесен Cold Air Intake и говоря от опит. :th_up



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта