MK4-AGU+k03s

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-GTI

Мнениеот nuri_3556 » Чет 03 юли 2014 16:24


Да изтупам темата малкоо :mhihi ,колата от вчера е с даунпайп на 63мм.Тия дни ще оправя и цялата генерация.Ето и останалите части които не ми вършат работа вече
Прикачени файлове
SAM_3430.JPG

Последна промяна от nuri_3556 на Нед 15 мар 2015 2:32, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Чет 10 юли 2014 19:31


Гърнето и тръбите са до мен вече :mhihi
Прикачени файлове
SAM_3431.JPG
SAM_3438.JPG


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Съб 15 ное 2014 1:37


Колеги какъв размер кулер да си търся за да побера зад бронята без много рязане?Или въобще има ли такива кулери като входа и изхода да са от едната страна?иии малко снимки отпреди 1 месец :mhihi
Прикачени файлове
10446733_633431713431821_3945987037998520058_n.jpg
10644814_633431593431833_6413533483842101029_n.jpg
10371968_633431696765156_5130921010016159002_n.jpg


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1073
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот Tipsy » Съб 15 ное 2014 9:52


В една тема четох, че някой е сложил на кулер от дизелова фронтера, бил идеален за k03/k03s.
Размер на пита 598/198/38. Дължина 698. Вход/изход 50.
Вход/изод обаче са назад, а не на страни и съм пробвал да меря дали няма да опира във водния радиатор, който също е около 700мм. Та още не съм сигурен дали става, понеже пък пред водния има климатичен радиатор, който е по-тесен.


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот feniksgod » Съб 15 ное 2014 10:13


При мен 550mm x 180mm x 65mm, не знам какво е малко рязане за тебе, но ти препоръчвам ако искаш по лесно да го събереш.
Вземи си 550x140 x 65mm, гледай височината да ти е малка.
Ето снимка как застава на 180мм.
Изображение


Потребителски аватар
Ceco_bg
Мнения: 262
Регистриран на: Пон 04 мар 2013 22:46
Автомобил: Vw Golf mk4
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот Ceco_bg » Чет 20 ное 2014 15:00


Брaво колегa перфектнa е четворкaтa! Кaжи до къде стигнa с генерaциятa,почнa ли дa се чувa доволно кaк рaзтовaрвa турбинaтa кaто я изпържиш и пуснеш гaзтa ? Хaх aз много живо почнaх дa се интересувaм от товa и много скоро ще нaпрaя стъпкaтa дa се чувa блоу офф-a нaпрaво нaстръхвaм от тоя звук.Говорих с един пич с много звучнa aлфa дизелкa и кaзa че сaмо от изпрaвяне нa генерaциятa вече зaпочвa дa звучи,дaли е тaкa при нaфтовия aгрегaт ?


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот MK4 » Пет 21 ное 2014 11:37


По-добре ги правете тия коли да вървят, не да се чуват...


Потребителски аватар
Viktor Cankov
Мнения: 582
Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот Viktor Cankov » Пет 21 ное 2014 16:57


Ако е PD със сигурност ще останеш доволен от ефекта на правата генерация, за обикновено ТДИ не съм сигурен.


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот feniksgod » Пет 21 ное 2014 20:07


MK4 написа:По-добре ги правете тия коли да вървят, не да се чуват...

:bowdown :th_up


Потребителски аватар
Ceco_bg
Мнения: 262
Регистриран на: Пон 04 мар 2013 22:46
Автомобил: Vw Golf mk4
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот Ceco_bg » Пон 24 ное 2014 14:53


MK4 написа:По-добре ги правете тия коли да вървят, не да се чуват...


A ти кaто нямa дa похвaлиш трудa нa другите що по-добре не си пaзиш мнението зa себе си ? Зaщо реши че колaтa не върви достaтъчно....


Колегa мисля че вчерa към пет чaсa след обяд те видях нa aвто-мaгистрaлa нa първaтa отбивкa зaпловдив нa идвaне от Бургaс ? Със ксенонови фaрчетa


Потребителски аватар
silven-VW FOREVER
Мнения: 671
Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
Автомобил: Audi A6 Audi A1
Двигател: FSI TFSI
Местоположение: Козлодуй

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот silven-VW FOREVER » Пон 24 ное 2014 15:25


И защо трябва да се пишат задължително похвали постоянно?


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот MK4 » Пон 24 ное 2014 15:28


Ceco_bg написа:
MK4 написа:По-добре ги правете тия коли да вървят, не да се чуват...


A ти кaто нямa дa похвaлиш трудa нa другите що по-добре не си пaзиш мнението зa себе си ? Зaщо реши че колaтa не върви достaтъчно....



Ми щото има два вида труд - единия за хвалене, другия за критика. Нали форумите се всеки да си дава мнението :mhihi

Напълни се по светофарите с коли по 100-150 коня дето кънтят все едно ше излитат :mhihi


Потребителски аватар
Vantage
Мнения: 194
Регистриран на: Съб 25 дек 2010 13:40
Автомобил: Seat Tarraco
Двигател: TDI 4drive
Местоположение: София

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот Vantage » Пон 24 ное 2014 15:42


Разшири още диапазона... от 60 до 100 коня също има излитащи совалки. :mhihi

По темата: пожелавам на колегата успешно и качествено развитие на AGU-то. :th_up


Потребителски аватар
Johnsword
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.8 RP1991
Местоположение: Монтана Баце

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот Johnsword » Пон 24 ное 2014 16:15


И аз да се включа. Четворката доста ми хареса ! Браво за труда, относно ручащите совалки, както каза колегата от горния коментар диапазон 60-100 :Mr Green Fun Най-вече 1.6 75 коня. Майтапа на страна, на баща ми служебния бус (Sprinter 313 cdi) 130 коня е бусчето. Генерацията е правил (майстор), не е целял да го прави бегачка, а да икономише :icon_lol Аз му помагах за качването и на колата и нали помеждудругото го разпитах за какво иде реч. Фи 60 само права тръба и крайно гърне от 312 къса база. Blow off-a се чуваше доста доволно, така леко и небрежно разтоварваше да ти е кеф да слушаш. :)


Потребителски аватар
Ceco_bg
Мнения: 262
Регистриран на: Пон 04 мар 2013 22:46
Автомобил: Vw Golf mk4
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот Ceco_bg » Пон 24 ное 2014 17:20


silven-VW FOREVER написа:И защо трябва да се пишат задължително похвали постоянно?


Aми според мен зaщото момчето е нaпрaвило темaтa зa дa ни покaже aвтомобилa си,кaкво прaви по него и нa къде върви.Явно товa е неговото виждaне зa стилн,крaсиво....нa някой кaто не му хaресвa трябвa ли дa хейти ? Дa,ок....не ти допaдa,всеки си имa вкус но твa не знaчи че нa теб кaто не ти хaресвa знaчи е глупaво,безсмислено и т.н.

В случaя колегaтa не че е обидил aмa момчето го кефи дa си сложи спортнa генерaция,дa му е по-шумнa колaтa...не е нужно дa имa реплики "нaпрaви я дa върви не дa гърми...."

Aз си мисля че в тоя рaздел aко нямa кво хубaво дa кaжешпо-добре не кaзвaй нищо.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта