MK4-AGU+k03s

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Чет 01 яну 2015 23:32


Ок ще взема dogbone за 1.8т дори да има вибрации мисля че ще намалее след време,а тампоните са купени отдавна от колегата -de.auto- и трябва да проверя дали са плътни,ако не са плътни не могат ли да пооправят новите?Доколкото знам от хондаджиите ги карали някъде и ги правели такива плътни,но не съм сигурен много :screwy
А за DOGBONE на Powerflex от къде да си поръчам? de.auto?

Последна промяна от nuri_3556 на Вто 17 ное 2015 0:29, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот feniksgod » Пет 02 яну 2015 0:52


ProSpeed могат да ти го доставят.
Да в началото са по-твърди и след няколко хил.км омеква. При мене червеният омекна леко и сега вибрации нямам при пуснат климатик.
Нямам идея дали могат се пълнят, на теория е възможно.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Чет 22 яну 2015 3:07


Колата е вече с нов дебитомер и ще сменям интейка(TIP-а) и се чудя дали конус да сложа или панелен.Иска ми се конус защото има сухи такива без да се маже,че някои ме плашат за тия мазните филтри за дебитомера.Новия дебитомер отчете макс 176 грама на 2-ра до прекъсвач.Също така искам да махна и картерната вентилация,тоест да я пусна към носача надолу :mhihi


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Пет 13 фев 2015 8:11


колеги джантите се продават или се бартеросват за 16ки или 17ки джанти с не повече от 7J


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU

Мнениеот nuri_3556 » Чет 19 мар 2015 18:41


Издирват се валове от АДР :smile


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: MK4-AGU

Мнениеот MK4 » Пет 20 мар 2015 9:35


за K03s-ката ли?
няма смисъл от каквито и да е валове за турбо с този размер :)


Потребителски аватар
kalopo0o
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
Автомобил: Golf TDI ++
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK4-AGU

Мнениеот kalopo0o » Пет 20 мар 2015 13:24


Подвърждавам мнението на колегата MK4 Смисал от тези валове на моята кола не видях. Не усетих никаква разлика във вървежа на колата , а си е и разправия да се сложат , по-добре сипи хубав бензин за тея пари и си раздавай цялата газ :mrgreen :Mr Green Fun


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU

Мнениеот nuri_3556 » Пет 20 мар 2015 16:02


мхмхм тъкмо бях намерил едни ...Нека кажи някой как протича мапването на дино,тоест колко време,какво се гледа най вече като цяло,мери ли се компресия,тест дали губи бууст,широколентова сонда слагат ли за смесите?Много ми се искаше да е при Брезел незнам защо сигурно се заблуждавам с техните графики като ги гледам,но ме отказахте и май трябва в Маднесс щото други няма в района.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU

Мнениеот nuri_3556 » Чет 26 мар 2015 1:42


Колеги мнения за KASAPINA майстор от Пловдив(който ми направи генерацията и съм доволен),гледам има си вече и дино или да се ремапне в Маднесс?Ето и линк на въпросния майстор https://www.facebook.com/FTMotorsports http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=124276
Ето едно клипче с малко газ на 3-та и 4-тана голфа преди големия сняг :mhihi https://www.youtube.com/watch?v=q4SrSS6tEmc
Как да разбера дали някой бобина не е пред инфаркт ?


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU

Мнениеот nuri_3556 » Нед 21 юни 2015 14:30


Някой да знае това малкото пишле за какво е?
Прикачени файлове
Снимка0165.jpg


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU

Мнениеот nuri_3556 » Пет 10 юли 2015 19:57


Колеги колко Ф да са турбопътищата,като се има предвид че съм с к03 засега(по нататък к04 или к03с хибрид)?


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU

Мнениеот nuri_3556 » Чет 30 юли 2015 20:54


Колеги преди 1-2 месеца смених абсолютно всичко по предницата.От няколко дена усещам шаване по предницата и така като вдигнах на крик установих че лявата предна гума има луфт за наляво и надясно! :eek Луфта идва откъм вътрешния накрайник,но пък всичко беше сменено от А до Я.Може ли рейката да е,но другата гума да няма луфт?


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU

Мнениеот nuri_3556 » Вто 17 ное 2015 0:28


От доста време не съм писал по темата :mhihi ,вече жегата няма да ни притеснява с голфи.Колата е готова за мапване,но се чудя дали да не сменя вече този сешоар с по голям :c020 .Какво турбо да си търся за около 250-280 коня?Дюзи имам 350 кубикови от СААБ ако ми вършат работа ще е добре.Колата вече се кара с 16ки оригинални джанти заради по добрия старт и по доброто време на 402м
Прикачени файлове
11885697_1002525296446834_6330106502219398693_o.jpg
11951682_1002525299780167_6634051961812071609_o.jpg
11891874_1002525289780168_7932604760292071503_o.jpg


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот Kuncavia » Вто 17 ное 2015 16:47


Прекрасен проект дано се реализира и нямаш проблеми. За към 300 HP бих ти препоръчал Garrett GT28R серията :th_up

Успех, ще следя с интерес.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Пет 20 ное 2015 19:43


Май пак ще търся от сорта к04 със всичко колектор,даунпайп,турбо входяща тръба и магистралите там за водата и маслото



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта