MK4-AGU+k03s
- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: MK4-AGU+k03s
Ама ти май не разбра, че всички постове са адресирани към теб, а не към колегата на който е темата? Ти си този който иска да му се чува съскане, а не колегата
- Ceco_bg
- Мнения: 262
- Регистриран на: Пон 04 мар 2013 22:46
- Автомобил: Vw Golf mk4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: MK4-GTI
nuri_3556 написа:Колеги търся спешно съскащ клапан,от къде мога да поръчам и кой е по удачният клапан за мен за 1.8т AGU с чип
До двaмaтa хейтъри дето явно гледaт сaмо снимки и се чудят нa къде дa плюят.Aйде вече стигa цaпaхте темaтa нa колегaтa с хубaвaтa четворкa.Дa те слушa мноооого и сaмо гориво дa нaливaш aмa мaлко ;) (дa не съм офф)
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: MK4-AGU+k03s
Да със Силвен гледаме голфчета само на снимки.
Някой ден като имаме пари за мощен лъскав дизел като твойта 116ка ще видиш ти
Някой ден като имаме пари за мощен лъскав дизел като твойта 116ка ще видиш ти
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: MK4-AGU+k03s
Колеги не се карайте моля ви,нямаше ме известно време защото бях в болница една седмица . .За генерацията беше по важно да е на поне 60ф,а и да бучи все може допълнително да се сложи гърнета за да е по тиха.Генерацията отдавна е готова права тръба на 63мм,но мисля да сложа поне едно гърне(резонатор) за да е малко по тиха.На път съм да сменя кулера и да направя интейк-а,също така трябва да сменя дебитомера с нов и друг регулатор на 3.5 или 4 баров фпр.Всички тампони по окачването е поръчано и ще се сменят след зимата,като вече са сменени масло,филтри,вс.ролки ремъци опт.на паразитна ролка,водна помпа,сп. течност,антифриз + всички вакумни маркучи,нови свещи,блоу офф от ТТ225 коня и турбинка к03 .
Последна промяна от nuri_3556 на Пон 18 апр 2016 21:57, променено общо 2 пъти.
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: MK4-AGU+k03s
@Ceco_bg Прочети за разликата между Blow Off и Diverter Valve. И ще видиш защо не всички искаме да съскаме по светофарите като караме с до 50км/ч . Без никакво заяждане го казвам.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: MK4-AGU+k03s
Предстои ми смяна на предните дискове,те 280 или 288мм са?Също така дали продават регулатор на 3.5 бара ,защото имам един от ауди а4 4-баров,но още не съм го монтирал и няма да се монтира докато не се смени дебитомера
- Tipsy
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: MK4-AGU+k03s
принципно трябва да са 288 с ате 54 апарати
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: MK4-AGU+k03s
този кулер дали ще ми свърши работа колеги? http://olx.bg/prodavam-chelen-interkuler-valeo-i59435104
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: MK4-AGU+k03s
Колеги когато правя стартове цялата предница ми подскача защо е така?Амортисьор или някакъв тампон или гуми?На първа предавка или трябва да не въртя гуми много или да тръгна от 3-4000 оборота иначе имам чувството че таблото ще ми падне.
Ето и един клип с калпавия дебитомер - https://www.youtube.com/watch?v=6IpHvwtjjnQ&feature=youtu.be .
С работещ дебитомер нещата са малко по добре,мисля че с челен кулер,интейк и друг регулатор ще се подобри маалко
Ето и един клип с калпавия дебитомер - https://www.youtube.com/watch?v=6IpHvwtjjnQ&feature=youtu.be .
С работещ дебитомер нещата са малко по добре,мисля че с челен кулер,интейк и друг регулатор ще се подобри маалко
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: MK4-AGU+k03s
Челният кулер без по-голяма турбина, да знаеш че има осезаем лаг. Говоря от личен опит.
Относно "подскачането" има бол изписано във форума, най-вече обаче накратко включването на ЕDL-ла, разбити тампони на носачите, разбити тампони на мотора....... от това се дължи. Някое от тях...............или вкупом.
Относно "подскачането" има бол изписано във форума, най-вече обаче накратко включването на ЕDL-ла, разбити тампони на носачите, разбити тампони на мотора....... от това се дължи. Някое от тях...............или вкупом.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: MK4-AGU+k03s
Исках да сложа кулер с вход и изход от едната страна като този http://olx.bg/kuler-fiat-bravo-i63109506 без много преправяне на пътищата.
Подскачането е много гадно и затова немога да дам цялата газ на първа или когато съм на втора около 3000 оборота,тампоните на окачването са за смяна,също така и тампона на двигателя(dogbone) което не знам дали има по-усилени такива .
Търся 16ки лети джанти по леки от заводските(ако има такива де)
Подскачането е много гадно и затова немога да дам цялата газ на първа или когато съм на втора около 3000 оборота,тампоните на окачването са за смяна,също така и тампона на двигателя(dogbone) което не знам дали има по-усилени такива .
Търся 16ки лети джанти по леки от заводските(ако има такива де)
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: MK4-AGU+k03s
Вчера смених амортисьорите със спортни ,но подскачането си остана макар и да е понамаляло малко.Сега се чудя какъв спортен филтър да си взема конус или панелен?
Между другото ае наздраве на всички
Между другото ае наздраве на всички
- adr3nalinchy
- Мнения: 342
- Регистриран на: Съб 26 мар 2011 10:52
- Автомобил: Volkswagen Golf MK4
- Двигател: AGU
- Местоположение: Tърговище
Re: MK4-AGU+k03s
Не е ли малко рано за наздравици
Аз съм за панелен на KN
Аз съм за панелен на KN
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: MK4-AGU+k03s
Смени DOGBONE-на с усилен на POWERFLEX. Ако комфорта за тебе има някакъв смисъл вземи ЧЕРВЕНИЯТ, той е за дизели(реално поръчваш за някакво 1.9TDI DOGBONE на Powerflex).
Стандартният иначе за 1.8T на POWERFLEX е един жълт и е по-твърд. Обаче заради него е ВЪЗМОЖНО да имаш по-силни вибрации в купето от работата на мотора. Другото, което смени си тампоните на носачите с плътни, ако са разбити. Ако не са разбити като гледам, ще ги разбиеш скоро, но при смяна сложи плътни.
За филтъра вземи панелен K&N за НАЙ-МАЛКО проблеми. Няма смисъл от конусен освен ако не го изнесеш някъде да смука студен въздух, което си има и доста отрицателни страни, като цяло с конусният може почне едно ходене по мъките с дебитомери. Аз лично съм с изнесен Cold Air Intake и говоря от опит.
Стандартният иначе за 1.8T на POWERFLEX е един жълт и е по-твърд. Обаче заради него е ВЪЗМОЖНО да имаш по-силни вибрации в купето от работата на мотора. Другото, което смени си тампоните на носачите с плътни, ако са разбити. Ако не са разбити като гледам, ще ги разбиеш скоро, но при смяна сложи плътни.
За филтъра вземи панелен K&N за НАЙ-МАЛКО проблеми. Няма смисъл от конусен освен ако не го изнесеш някъде да смука студен въздух, което си има и доста отрицателни страни, като цяло с конусният може почне едно ходене по мъките с дебитомери. Аз лично съм с изнесен Cold Air Intake и говоря от опит.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Жоро Делчев и 116 госта