MK4-AGU+k03s

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот Kuncavia » Нед 22 ное 2015 0:27


За какво ти е тоя кенеф K04/K04S?




Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Нед 22 ное 2015 9:34


Защото ако ги взема всичките комлект.колата ще си я правя аз.Иначе трябва майстора да го монтира и да се занимава с колектори,маркучи и темп подобни.Снощи се разрових малко и видях някви турбини от сорта frankenturbo мисля че се пишеше,някакви идеи?


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Съб 26 дек 2015 21:27


Днес сложих по голям маф хаузинг и следователно 350цц дюзи от сааб мотор,Колата върви една идея по добре,турбото надува вече до 1.5 бара :icon_razz


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот hvp800 » Съб 26 дек 2015 22:30


1,5 бара за К 03s ( ако си още с нея ) не е добра идея! След като сложи дюзите от Сааб прави ли някакви настройки? Преди няколко години сложих такива дюзи ( карах Ауди А3, но със същия мотор ) със заводския софтуер и като дам газ от ниските обороти направо гърмежи се чуваха ( на 4-та и 5-та ) малко остана да окотя мотора. После окотих колата но това е друга бира и там тунинга не играе :) Проблема с гърмежите и с придърпването ( то също се появи след слагането на дюзите ) се реши след чEп......


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Нед 27 дек 2015 1:05


Колега настройки не съм правил,но да не забравим че съм с по голям маф хаузинг вече.Тоест утре ще видя колко грама показва дебитомера според мен ще е от порядъка на (130-140 грама в секунда),а преди със стоковия го таваних на 187г.с
Това го правя така,защото знам от ауди форума колегата JoroM със същия сетъп само че с по различно турбо като на к04,със маф хаузинг от крайслер 70мм вътрешно(като мойто) и дюзи от сааб 350 кубикови (като мойте)и с оригиналния 3 баров регулатор има стабилни смеси 11-12 .Метода с инжекторите и диаметъра на МАФ хаузинга решава горивния проблем, обаче така според мен аванса става с много голямо предварение защото отчитания товар е по-малко (и то доста, заради не скалирания МАФ) от реалния и следствие на това от аванс таблиците се чете аванс за много по-нисък товар т.е. едни 7-10 градуса повече (според един колега)


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот hvp800 » Нед 27 дек 2015 11:52


Това с хаузинга съм го проспал, признавам. Аванса ще се оправи не е толкова страшно. А защо турбото надува на 1,5 бара и това холд или пик?


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Нед 27 дек 2015 16:54


1.5 бара е пик и холд 1.4 така държи до към 5200,а защо надува толкова ли защото нали лъжем компа с по големия маф хаузинг и от там компа вижда че има по малко дебит гр.с. и иска повече бууст за да стигне желаното.С оригиналния удрях 187гр.с ,а с по големия маф сега е 136гр.с


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот hvp800 » Нед 27 дек 2015 17:05


Интересно. Записвам се да следя темата, и ще следя понататъшното развитие на проекта и дано да е успешен


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Чет 31 дек 2015 0:10


Малко закъсня дядо коледа при мен :icon_razz

Последна промяна от nuri_3556 на Пет 15 апр 2016 1:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Съб 23 яну 2016 21:30


Колеги как мога да почистя дюзите или къде да ги пратя за да минат един стенд и евентуално ако се наложи да се почистят,майстора каза преди ремап-а е било хубаво да се проверят и дюзите :th_up


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1073
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот Tipsy » Съб 23 яну 2016 22:03


До колкото знам ултразвукова ваничка се използва за почистване. За Пловдив Ацалов авто в сервиз тракия знам, че се занимават.
Иначе в ютуб има клипчета как с подръчни средства може това да стане.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Нед 21 фев 2016 17:39


След като бууста удари 1.8-1.9 бара изкривих биела,заради нескалиран маф.Вече имам бууст контролер за да намаля налягането на турбото,а то е Hallman Pro RX.Свързах по тая схема като и Н75 си бачка и този регулатор си бачка като само ограничавам бууста
Прикачени файлове
parralle.jpg
Ето я схемата


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Нед 21 фев 2016 18:05


Ето го и контролера
Прикачени файлове
oie_2117134GTNNq6B1.png
oie_2117134GTNNq6B1.png (193.84 KиБ) Видяна 3856 пъти


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Съб 04 юни 2016 18:55


Отдавна не съм писал в темата колеги,колата е настроена на 228 коня .Сменена е скоростната кутия за трети път и накрая от три направихме една както трябва.Съединителя май взе да се предава,все пак 3 години изкара с яко бой.Та много ме е яд че си продадох джантите,сег карам с оригиналните и с 4 фланци по 20мм.Някой да продава джанти 17-18 ки?Нещо немога да качвам снимки...


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: MK4-AGU+k03s

Мнениеот nuri_3556 » Сря 12 окт 2016 21:38


Колеги търся си леки джанти 15-16 цола.Искам да питам откъде да си купя алуминиеви(олекотени) шайби и дали си струва.За тия коне колата си ми харесва доста.Давам време 13.9 на 402 метра ,ето и едно клипче до 160
https://m.youtube.com/watch?v=cl5c-kSOMA8



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 202 госта