Здравейте колеги ! Нашите купиха пасата през далечната 2004 година. Те искаха кола по-нова от жигулата , спираха се на ауди 80, било тясно за бащиката, мицубиши carisma нещо не изнасяло на майка ми, докато не предложиха пасата, и двамата го харесаха и бам честито имаме си Passat B3-ка седан 90 коня.За съжаление почти всичко, ще е стоково, но ще се старая да е поддържан и да изглеждащ добре.Чрез темата аз ще ви покажа колата от страна на външен и вътрешен вид. Интериор, двигател и купе. Така първо нека започна с външния вид на колата.
Малко е мръсен, за което се извинявам :D
Това е общо взето колата отвън. А сега нека ви покажа 22 годишния интериор.
Днес той навърши 192 хиляди километра, но забравих да снимам закръгленото число.
1.8 литров - Чист Бензин
Единственото освежаване в колата са джантите. Отделих си 10 лева купих и спрей за 5,50 грунд и четка. Изшкурих ги, грундирах, боядисах и ето разликата
Сега малко проблеми които се надявам скоро да ги оправя.
Както виждате в горен десен ъгъл на радиото има остатък от лепило. Там сложих 1 парче желязо да закрепя положението да не изпадне радиото
От долу в ляво пак така, но обаче със стотинка
И двата болта най-накрая това няма оправяне освен ново табло.
Нещо ми клопа отпред.
Тези 2 ръжди ми казаха, че с Coca Cola Можели да се оправят като ги накисна? Дали е така ?
Извинявам се, ако нещо не е както трябва в темата. :)
Синия.. Passat B3 1.8 RP Hella Lippstadt, 16"BBS RS GT
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Синия.. Passat B3 1.8 RP Hella Lippstadt, 16"BBS RS GT
Последна промяна от Johnsword на Чет 24 окт 2019 8:16, променено общо 20 пъти.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Синия.. Passat B3 1.8 RP
Привет отново колеги. Доста поработих и изкарах някой лев и бяха закупени някой неща..
- 2 задни амортисьора (поръчани)
- 2 задни пружини
- жила за ръчната, дискове, шенкели,ревизирани спирачни апарати,супорти, накладки, предпазни ламаринки.
- Табло с оборотомер.
- Предпазна пластмаса за багажника, нова конзола за ръчната.
- Централна конзола Най-накрая от вече година чакам..
- Нови предни спирачни маркучи.
Че мойте не бяха много добре...
- Форумни лайстни за номерата плюс стикер.
- Лед емблеми за вратите
Полирах едно петно което беше на заден десен калник.
Минах го с лека водна 2000 до матово и после полир паста 1ца за запълване и 3ка за блясък.
Тук една папарашка + непрофесионален клип.
Click 1080p
Чакам само да дойде моста и се почва трансплантацията.
- 2 задни амортисьора (поръчани)
- 2 задни пружини
- жила за ръчната, дискове, шенкели,ревизирани спирачни апарати,супорти, накладки, предпазни ламаринки.
- Табло с оборотомер.
- Предпазна пластмаса за багажника, нова конзола за ръчната.
- Централна конзола Най-накрая от вече година чакам..
- Нови предни спирачни маркучи.
Че мойте не бяха много добре...
- Форумни лайстни за номерата плюс стикер.
- Лед емблеми за вратите
Полирах едно петно което беше на заден десен калник.
Минах го с лека водна 2000 до матово и после полир паста 1ца за запълване и 3ка за блясък.
Тук една папарашка + непрофесионален клип.
Click 1080p
Чакам само да дойде моста и се почва трансплантацията.
Последна промяна от Johnsword на Сря 10 дек 2014 23:35, променено общо 7 пъти.
- recikler
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 07 дек 2013 21:16
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател:
- Местоположение: maritsa-iztok
- Контакти:
Re: Синия.. Passtet B3 1.8 RP
Личи си,че обичаш тази кола,И ТО МНОГО!
Възхищавам се на отношението ти към ''ветерана,,.Много добре изглежда .
Продължавай все така,темата ти е интересна и вдъхновяваща
Възхищавам се на отношението ти към ''ветерана,,.Много добре изглежда .
Продължавай все така,темата ти е интересна и вдъхновяваща
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Синия.. Passat B3 1.8 RP
Благодаря колега, наистина е така.
Последна промяна от Johnsword на Сря 24 сеп 2014 21:46, променено общо 1 път.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Синия.. Passat B3 1.8 RP
Здравейте .
Днес баща ми се оплаква, че нещо зажулило отпред в ляво било шум от пластмаса. Да, наистина беше от пластмаса, гумата незнайно защо е опряла в подкалника точно където са щипките (копчетата) които захващат подкалника за бронята са се изкъртили и се е счупил подкалника. Изобщо не се и замислих и директно поръчах подкалник, скоро ще е при мен.
Ето и една снимка на гаражчето.
Все още чакам моста, утре ще измия и изпречистя всички детайли за сглабянето, супорти, шенкели, спирачни апарати жила за ръчната, бронята на жилото за ръчната ще я напълня с течна грес да не замръзва зимата и комплекта е готов Отдавна си го мислех това да мина отзад с дискове и успях
Очаквайте много снимков материал.
Поздрави !
Днес баща ми се оплаква, че нещо зажулило отпред в ляво било шум от пластмаса. Да, наистина беше от пластмаса, гумата незнайно защо е опряла в подкалника точно където са щипките (копчетата) които захващат подкалника за бронята са се изкъртили и се е счупил подкалника. Изобщо не се и замислих и директно поръчах подкалник, скоро ще е при мен.
Ето и една снимка на гаражчето.
Все още чакам моста, утре ще измия и изпречистя всички детайли за сглабянето, супорти, шенкели, спирачни апарати жила за ръчната, бронята на жилото за ръчната ще я напълня с течна грес да не замръзва зимата и комплекта е готов Отдавна си го мислех това да мина отзад с дискове и успях
Очаквайте много снимков материал.
Поздрави !
Последна промяна от Johnsword на Сря 24 сеп 2014 21:55, променено общо 3 пъти.
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Синия.. Passtet B3 1.8 RP
Браво. Малко по малък си от мен но правиш нещата с желание което малко хора на тези години имат. Пиши ми ако имаш нужда от съвет за нещо ще ти помогна с каквото мога.
Последна промяна от Milenkatara на Сря 27 авг 2014 9:03, променено общо 1 път.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Синия.. Passat B3 1.8 RP
Благодаря, едва ли ще имам проблем, но ако има нещо ще драсна
Последна промяна от Johnsword на Сря 24 сеп 2014 21:47, променено общо 1 път.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Синия.. Passtet B3 1.8 RP
Снимчици..
И тук вече залезни..
И тук вече залезни..
Последна промяна от Johnsword на Сря 24 сеп 2014 21:43, променено общо 2 пъти.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Синия.. Passtet B3 1.8 RP
Up.... днес някой беше ожулил левите кори на вратите и цялата кола беше окъпана в нещо лепкаво.. от сорта на засъхнало меглио Колата седеше пред блока, пред нашия гараж.. Някой комшия ... Та търкане 2 часа с препарат и пребоядисване на корите. Снимки нямам, кой да се сети да снима в такъв момент.. как може да има такива хора, не мога да си го обясна.
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Синия.. Passtet B3 1.8 RP
Радвай се, че не е нещо по-лошо. Има ги всякакви хора. Мен като ме няма два месеца и като видях как са одрани предният капак и двата калника направо щях да полудея. Какъв кеф им прави не знам. Пък ме е яд за калниците, че няма и година от както са боядисвани ...
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Синия.. Passаt B3 1.8 RP
Изпростел народ..
Последна промяна от Johnsword на Сря 24 сеп 2014 21:47, променено общо 1 път.
- Mario951
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Синия.. Passtet B3 1.8 RP
Johnsword написа:- Централна конзола Най-накрая от вече година чакам..
Трудно ли се сменя това Търсех тема с обяснение как се разглобява ама нещо не намерих, защото и на моя пасат по същия начин е лепено и въпреки че аз почти не го забелязвам от шофьорското място, от пасажерското мноого се набива на очи колко отвратително е цапано с лепило
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Синия.. Passаt B3 1.8 RP
Значи общо са 8 болта, ако не се лъжа отвиваш ги панела на врътките е на щипки дърпаш и пада (трудно излиза не се притеснявай да дръпнеш по-силно) трябва да махнеш пластмасата на таблото понеже конзолата се закача под нея. Общо взето това е цялата работа, не е изобщо трудно. Ако имаш проблеми свържи се с мен на л.с.
Последна промяна от Johnsword на Сря 24 сеп 2014 21:48, променено общо 1 път.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Синия.. Passаt B3 1.8 RP
Днес снимах 2те любими марки.. а пасата къв стенс вади
А някой ден Ronal 15 7j et28
Така ще изглеждат долу горе на пасата.
А някой ден Ronal 15 7j et28
Така ще изглеждат долу горе на пасата.
Последна промяна от Johnsword на Вто 14 окт 2014 19:40, променено общо 2 пъти.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Синия.. Passat B3 1.8 RP
Привет на всички. Днес ще се занимавам главно със сглабянето на задната спирачната система.
Нареждане на лагерите в главината, ревизия на маркучите, жилата за ръчната, цилиндърчетата, монтаж на накладките и направо после да се монтират на моста.
Ето така трябва да бъде подретбата на лагерите в главината. (снимката е на колегата К.Одаджийски)
Набиваме леглата на новите лагери, на полеви условия аз ги набих с помощта на леглата от дисковете които взех 2ра употреба и си дойдоха с лагери, но аз реших да сложа всичко ново. Задължително преди тази операция почистете оста на шенкела хубаво и после намажете с грес, не убилно ! Да не я изхвърли и да падне циментацията на лагерите. Слагаме вътрешния лагер, после семеринга, (това черното най-отляво на по-горната снимка) и после главината на оста.
След като лагерите са набити добре трябва да сте сигурни, че сте ги набили хубаво, до упор и няма да има опастност да си оемат хлабините.
След като монтирате всички лагери, поставяте специалната законтряща шайба, така, че езичето й да си влезне в канала на оста. Затягате гайката на ръка.
С плоска отверка, се пробвате да избутате шайбата перпендикулярно на оста. Гайката се натяга до момента, в който това избутване все още е възможно, без да прилагате твърде много усилие. Просто шайбата трябва да може да се премества така, че да се обира луфта между отвора й и по-малката ос достатъчно стегнато, без да се чувства хлопане напред-назад, но и без да натягате здраво отверката.
Слагате осигурителната външна гайка и през 'перата' й прекарвате шплента. Супорта влиза в стойката си, а тя се закача с 2 болта с вътрешен шестограм на шенкела. (всичко е направено благодарение на форума отново ! Специални благодарности и на темата на radotom )
Вчера пристигнаха и амовете.
Марка vega с газово налягане. Ето и примерна снимка.
Ако бъркам нещо моля да ме извините.
Нареждане на лагерите в главината, ревизия на маркучите, жилата за ръчната, цилиндърчетата, монтаж на накладките и направо после да се монтират на моста.
Ето така трябва да бъде подретбата на лагерите в главината. (снимката е на колегата К.Одаджийски)
Набиваме леглата на новите лагери, на полеви условия аз ги набих с помощта на леглата от дисковете които взех 2ра употреба и си дойдоха с лагери, но аз реших да сложа всичко ново. Задължително преди тази операция почистете оста на шенкела хубаво и после намажете с грес, не убилно ! Да не я изхвърли и да падне циментацията на лагерите. Слагаме вътрешния лагер, после семеринга, (това черното най-отляво на по-горната снимка) и после главината на оста.
След като лагерите са набити добре трябва да сте сигурни, че сте ги набили хубаво, до упор и няма да има опастност да си оемат хлабините.
След като монтирате всички лагери, поставяте специалната законтряща шайба, така, че езичето й да си влезне в канала на оста. Затягате гайката на ръка.
С плоска отверка, се пробвате да избутате шайбата перпендикулярно на оста. Гайката се натяга до момента, в който това избутване все още е възможно, без да прилагате твърде много усилие. Просто шайбата трябва да може да се премества така, че да се обира луфта между отвора й и по-малката ос достатъчно стегнато, без да се чувства хлопане напред-назад, но и без да натягате здраво отверката.
Слагате осигурителната външна гайка и през 'перата' й прекарвате шплента. Супорта влиза в стойката си, а тя се закача с 2 болта с вътрешен шестограм на шенкела. (всичко е направено благодарение на форума отново ! Специални благодарности и на темата на radotom )
Вчера пристигнаха и амовете.
Марка vega с газово налягане. Ето и примерна снимка.
Ако бъркам нещо моля да ме извините.
Последна промяна от Johnsword на Чет 05 мар 2015 21:45, променено общо 7 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: edition и 75 госта