Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Новото попълнение Passat B3 GL

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Taunusa
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 02 апр 2018 8:01
Автомобил: Passat B3 GL
Двигател:
Контакти:

Новото попълнение Passat B3 GL

Мнениеот Taunusa » Чет 14 юни 2018 22:27


Здравейте,колеги от онзи ден влезнах и във VW family. Колата по километраж е 289 хил. Има неща,който лично мен много ме дразнят,но може да се движи и така. Имам и питане за някои неща към запознатите и сблъсквалите се с подобни ремонти.

1.Колата има централно,но продавача каза,че не работи,но ми го даде. Лошото в случая,е че няма как да го проверя дали работи. Ръкохватката на врата на шофьора е сменявана с нова, но не е издържала дълго време. Не съм пробвал през дясната врата, мисля че имам ключ за нея.
2.Има проблем с паленето,които от приятел имащ такъв пасат, разбрах че това им е болното място и се чудя как освен с бутон да го отремонтирам, за да бъде колата в приличен вид,а не с бутони и разни побългарявания. Мислех си от друга кола да взема ключалката с ключа и да сменя и самата букса, в случай че намеря стегната втора ръка. В момента колата я паля с ключ от Ауди и съм решил - намеря ли същия цвят кола с електрически прозорци на предните две врати директно да сменя двете врати и от същата кола да сваля и ключа за запалването и всички ключалки да са на един ключ /най-вероятно ще трябва и тази от багажника да взема/. Вратите искам да сменя, защото около ръкохватките и на двете е ръчкано с отвертка и стои много грозно.
3.Относно ел.стъклата се чудя дали е трудно да се направи от ръчка на ел. ?! Трябва да разгледам от колата донор инсталацията как върви и дали няма да ми се наложи да сложа допълнителен бушон в гнездото./всъщност още не съм стигнал да видя къде се намират бушоните/
4.Видях темата на един колега слагал теглич преди 10-тина години и там е упоменато,че производителите да няколко на оригиналните тегличи. Въпроса ми е трябва ли да търся оригинален теглич от определено купе и година за да ми бъде по - леко монтирането.
MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1528946938222.jpg_1528946940447[1].jpeg
received_1907483669283928[1].jpeg

Колата няма да я карам колкото да си върша селската работа и да я дам на някой,за да си "избия" парите,а си остава при мен во веки.




Потребителски аватар
К.Одаджийски
Мнения: 10376
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: Берковица
Контакти:

Re: Новото попълнение Passat B3 GL

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 15 юни 2018 6:10


Тоя пасат го видях преди 2-3 дни някъде около балканстар :biggrin
Имам някъде тука направена тема как да си ремонтираш ключа, ще я потърся и ще ти дам линк. За ел стъклата също има теми, трябва да се сменят машинките, да се прекара инсталация щото няма и комфорт модул също или да се направи силова с релета.
Бушоните са под волана в ляво, има един джоб, отвиваш му на четвърт квадратното копче и се отваря капачето. Тегличи има май няколко модела, моя вървеше заедно сбронята, той все още върви де, но го отрязах миналата година, отказах се да тегля вече.
За централното, купи си и монтирай един модул за централно, нещо подобно https://www.olx.bg/ad/modul-za-tsentral ... 69c334a2b1
Свързва се лесно и си отключваш и заключваш с него, при положение, че е наред останалата част, т.е компресорчето и маркучите на вакумното централно

Ето ти една тема за клеморед и неговата смяна, viewtopic.php?f=6&t=25895&p=4454080&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B4#p4454080 но може и клеморедът да си е здрав, а да се е прецакала другата джаджа на кллюча, за нея линк като я намеря
Ето в тая тема отдолу съм обяснил къде се пробива и какво се прави viewtopic.php?f=11&t=422599&p=4162088&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82+%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87#p4162088


Потребителски аватар
Johnsword
Мнения: 448
Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.8 RP1991
Местоположение: Монтана Баце

Re: Новото попълнение Passat B3 GL

Мнениеот Johnsword » Пет 15 юни 2018 8:25


Към ел.стъкла се минава лесно, когато имаш инсталация и комфорт модул. Захравнащите кабела са 3 бр, които влизат при бушоните. Механизмите се сменяват лесно. Всичко е на букси.. аз от ръчки минах на 4 ел стъкла. за 4 часа всичко беше на колата.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта