Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 12 мар 2014 16:07
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1Y 1994
- Местоположение: Казанлък
Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF
Евала за това,че си решил да я съживиш и успех!
- vwladi
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
- Автомобил: VW Passat B3 35i
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: София
Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF
brazy написа:Браво за мерака ,не всеки ще се заеме . Успех с проекта и вярвам че ще се получи доста добре пасатчето :)
Благодаря Колега имам доста сериозни планове, които се надявам да се получат
- vwladi
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
- Автомобил: VW Passat B3 35i
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: София
Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF
ivan_venelinov написа:Евала за това,че си решил да я съживиш и успех!
Благодаря Колега
- vwladi
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
- Автомобил: VW Passat B3 35i
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: София
Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF
По колата се действа бавно, но славно, както се казва, защото всичко се прави в не много добри домашни условия
Та всичко беше изшкурено и свалено от колата(мърсотия,ръжда,боя,горяло и тн.) След шкурките се мина на песъкоструй (в къщи разбира се ) Подцинкова се всичко и се грундира!! Реших,че понеже ламарината се е отвърнала ще е най-добре лекия кош да се мине с шегрен, така и стана и пода и таблото вътре и коша всичко шегрен, утре боя на коша и почване на подреждането на "агрегатите"
Та всичко беше изшкурено и свалено от колата(мърсотия,ръжда,боя,горяло и тн.) След шкурките се мина на песъкоструй (в къщи разбира се ) Подцинкова се всичко и се грундира!! Реших,че понеже ламарината се е отвърнала ще е най-добре лекия кош да се мине с шегрен, така и стана и пода и таблото вътре и коша всичко шегрен, утре боя на коша и почване на подреждането на "агрегатите"
- vwladi
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
- Автомобил: VW Passat B3 35i
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: София
Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF
Тоя гаден пясък влиза навсякъде и няма чистене направо ужас, но резултатите бяха задоволителни, забравих да кажа,че преди цинка колата се минава с обезмаслител и силен ръждепреобразувател и след изсъхването ламарината става сиво-черна
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
- vwladi
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
- Автомобил: VW Passat B3 35i
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: София
Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF
Благодаря, Колега Днес или утре ще има среща с Оги, който е добре познат във форума, за закупуването на рейка, конзола с педали и тн. и най-важното за мен по-големи спирачкии
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Моят VW Passat B3 "Немският рубикуб"
vwladi написа:Двигателят вече го свалих и купето ще бъде обработено всички ламарини и тн. каквото може ще се подмени ако не премахване на ръждата,подцинковане, боя разпънка и дано всичко се задържи здраво!! Купил съм друг двигател 2.016V ABF 150 кс. като ще му бъде направена пълна ревизия + порт на глава и обслужване + смяна на лагери на колянов вал, и дюзи да изкара малко повече коне, но това когато е готово да се слага моторчето :D Ще качвам снимки в процеса на действие защото май нямам от всичко снимки!
Не барай дюзите, че си отваряш проблем, и няма абсолютно никаква нужда. Дюзи се сменят едва след като в двигателя си вкарал пвече въздух.
Намери си кр-ска глава, като останеш с абф валовете
Портването върви с куп неща, нямаш ли валове, по-големи клапани, генерация, променена или различна всмукателна система, също няма много файда, даже ще ти свали мощност в ниските и средни обороти, заради падането на скоростта на потока.
За проект единственото, което ти трябва е перфектно купе. За горял автомовил дори и не бих си помислил. Дано занапред да нямаш ядове с тенекията.
- vwladi
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
- Автомобил: VW Passat B3 35i
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: София
Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF
Значи осввен ревизия на главата и евентуално преминаване към Кр-ска друго освен генерация няма смисъл да правя така ли? :(
А относно ръждите и аз много се притеснявам, но автомобилът има огромна сантиментална стойност за мен и се хванах да го правя и се опитвам максимално да го заздравя :(
А относно ръждите и аз много се притеснявам, но автомобилът има огромна сантиментална стойност за мен и се хванах да го правя и се опитвам максимално да го заздравя :(
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF
Според мен са го изгасили на време и едва ли е пострадала особено много ламарината.Виждал съм и по-зле.
А за двигателите е добре да послушаш Пешката,той не от случайните хора дето си говорят ей така
Евала ти за старанието,според мен ще се получи нещо добро.
А за двигателите е добре да послушаш Пешката,той не от случайните хора дето си говорят ей така
Евала ти за старанието,според мен ще се получи нещо добро.
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF
Интересно начинание - повечето народ не би се захванал с горяла кола.
Защо не помислиш за подсилване на предницата - така и така си я разглобил, можеш да подсилиш гредите и заварките, като застраховка след огъня.
Успех, ще следя с интерес.
Защо не помислиш за подсилване на предницата - така и така си я разглобил, можеш да подсилиш гредите и заварките, като застраховка след огъня.
Успех, ще следя с интерес.
- vwladi
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
- Автомобил: VW Passat B3 35i
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: София
Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF
Bai Sando написа:Според мен са го изгасили на време и едва ли е пострадала особено много ламарината.Виждал съм и по-зле.
А за двигателите е добре да послушаш Пешката,той не от случайните хора дето си говорят ей така
Евала ти за старанието,според мен ще се получи нещо добро.
Доста на време бих казал, защото само капака и калника бяха изгоряли сериозно, а другото ръждяса докато се хвана да го оправя
Пешката ми е идол исках и аз като него ама нямам финансите за такъв двигател като неговия и всичките подобрения Но определно приемам съвети и критиките,защото съм много раздвоен за много от нещата Благодаря и се надявам да стане както искам, но бавно и славно
- vwladi
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
- Автомобил: VW Passat B3 35i
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: София
Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF
logrus написа:Интересно начинание - повечето народ не би се захванал с горяла кола.
Защо не помислиш за подсилване на предницата - така и така си я разглобил, можеш да подсилиш гредите и заварките, като застраховка след огъня.
Успех, ще следя с интерес.
Ами на единя ботуш се направи заварка, защото беше по-зле, иначе всички стари упътнения или как да кажа и аз, които бяха налепени/намазани от немците се махнаха, да не са горели, провери се къде има дупчици и тн и се завари, просто нямам снимки, намаза се с Боди 999 обилно, после се напръска и с шегрен(по-късно ще кача снимки ) ще се купи и разпънка и се надявам да се задържи купето, защото нямаше много гнилочи, а и ламарината не се беше отвърнала
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF
vwladi написа:Значи осввен ревизия на главата и евентуално преминаване към Кр-ска друго освен генерация няма смисъл да правя така ли? :(
А относно ръждите и аз много се притеснявам, но автомобилът има огромна сантиментална стойност за мен и се хванах да го правя и се опитвам максимално да го заздравя :(
реално огъня не го е засегнал тежко.
с тия сантментални стойности е така
при тунинг, целта е да се накара двигателя да засмуква повече въздух (другото е да му се повиши степента на сгъстяване). Едва след като се вкара повече въздух, се добавя съответното допълнително гориво. Ето защо не ти трябва нито да пипаш дюзи, нито портове. По принцип портовете се преработват при смяна на валове, водещи до промяна на работния диапазон от обороти, клапани, дросели и т.н. Ако промените са сериозни, и се окаже, че оригиналните дюзи ще достигат максимума си, едва тогава се сменят с подходящи.
За съжаление с атмосферния тунинг нещата са така - една и съща модификация в един случай дава подобрение, в друг - влошава. Нещата са много навързани.
Много неща могат да се направят, зависи от целите и парите.
Кр-ската глава ще сгъсти мотора, има малко по-големи портове и клапани и за минимум пари ще живне мотора, ще стане по-икономичен, особено в комбинация и с хубава генерация. Оттам нататък се влиза във филм - атмосферен тунинг.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF
Жалко за фаровете...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 145 госта