Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
ivan_venelinov
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 12 мар 2014 16:07
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 1Y 1994
Местоположение: Казанлък

Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF

Мнениеот ivan_venelinov » Пет 12 фев 2016 18:39


Евала за това,че си решил да я съживиш и успех! :th_up




Потребителски аватар
vwladi
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
Автомобил: VW Passat B3 35i
Двигател: ABS 1992
Местоположение: София

Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF

Мнениеот vwladi » Съб 13 фев 2016 10:46


brazy написа:Браво за мерака ,не всеки ще се заеме . Успех с проекта и вярвам че ще се получи доста добре пасатчето :)


Благодаря Колега имам доста сериозни планове, които се надявам да се получат :bowdown :gruebel


Потребителски аватар
vwladi
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
Автомобил: VW Passat B3 35i
Двигател: ABS 1992
Местоположение: София

Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF

Мнениеот vwladi » Съб 13 фев 2016 10:47


ivan_venelinov написа:Евала за това,че си решил да я съживиш и успех! :th_up


Благодаря Колега :redface :love.vwclub


Потребителски аватар
vwladi
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
Автомобил: VW Passat B3 35i
Двигател: ABS 1992
Местоположение: София

Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF

Мнениеот vwladi » Нед 06 мар 2016 0:47


По колата се действа бавно, но славно, както се казва, защото всичко се прави в не много добри домашни условия :thumb_down :banghead
Та всичко беше изшкурено и свалено от колата(мърсотия,ръжда,боя,горяло и тн.) След шкурките се мина на песъкоструй (в къщи разбира се :censored2 ) Подцинкова се всичко и се грундира!! Реших,че понеже ламарината се е отвърнала ще е най-добре лекия кош да се мине с шегрен, така и стана и пода и таблото вътре и коша всичко шегрен, утре боя на коша и почване на подреждането на "агрегатите" :11
Прикачени файлове
12066008_785239221609171_7060410110315500187_n.jpg
12066008_785239211609172_8998115880290802064_n.jpg
12799088_785239251609168_1036052610584087701_n.jpg
12795463_788736184592808_3570661580579260601_n.jpg
12794384_785239264942500_6995217496929569548_n.jpg


Потребителски аватар
vwladi
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
Автомобил: VW Passat B3 35i
Двигател: ABS 1992
Местоположение: София

Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF

Мнениеот vwladi » Нед 06 мар 2016 0:47


12804836_785239238275836_4726824961975026847_n.jpg

12814399_788065537993206_8983431689161526274_n.jpg


Тоя гаден пясък влиза навсякъде и няма чистене направо ужас, но резултатите бяха задоволителни, забравих да кажа,че преди цинка колата се минава с обезмаслител и силен ръждепреобразувател и след изсъхването ламарината става сиво-черна :rolleyes


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11166
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Контакти:

Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 06 мар 2016 2:36


Евала :bowdown


Потребителски аватар
vwladi
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
Автомобил: VW Passat B3 35i
Двигател: ABS 1992
Местоположение: София

Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF

Мнениеот vwladi » Нед 06 мар 2016 7:31


Благодаря, Колега :redface :love.vwclub Днес или утре ще има среща с Оги, който е добре познат във форума, за закупуването на рейка, конзола с педали и тн. и най-важното за мен по-големи спирачкии :twisted


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2997
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Моят VW Passat B3 "Немският рубикуб"

Мнениеот pe6kata » Нед 06 мар 2016 9:00


vwladi написа:Двигателят вече го свалих и купето ще бъде обработено всички ламарини и тн. каквото може ще се подмени ако не премахване на ръждата,подцинковане, боя разпънка и дано всичко се задържи здраво!! Купил съм друг двигател 2.016V ABF 150 кс. като ще му бъде направена пълна ревизия + порт на глава и обслужване + смяна на лагери на колянов вал, и дюзи да изкара малко повече коне, но това когато е готово да се слага моторчето :D Ще качвам снимки в процеса на действие защото май нямам от всичко снимки!

Не барай дюзите, че си отваряш проблем, и няма абсолютно никаква нужда. Дюзи се сменят едва след като в двигателя си вкарал пвече въздух.
Намери си кр-ска глава, като останеш с абф валовете
Портването върви с куп неща, нямаш ли валове, по-големи клапани, генерация, променена или различна всмукателна система, също няма много файда, даже ще ти свали мощност в ниските и средни обороти, заради падането на скоростта на потока.
За проект единственото, което ти трябва е перфектно купе. За горял автомовил дори и не бих си помислил. Дано занапред да нямаш ядове с тенекията.


Потребителски аватар
vwladi
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
Автомобил: VW Passat B3 35i
Двигател: ABS 1992
Местоположение: София

Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF

Мнениеот vwladi » Нед 06 мар 2016 14:28


Значи осввен ревизия на главата и евентуално преминаване към Кр-ска друго освен генерация няма смисъл да правя така ли? :(
А относно ръждите и аз много се притеснявам, но автомобилът има огромна сантиментална стойност за мен и се хванах да го правя и се опитвам максимално да го заздравя :(


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 7995
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик

Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF

Мнениеот Bai Sando » Нед 06 мар 2016 18:46


Според мен са го изгасили на време и едва ли е пострадала особено много ламарината.Виждал съм и по-зле.
А за двигателите е добре да послушаш Пешката,той не от случайните хора дето си говорят ей така :th_up
Евала ти за старанието,според мен ще се получи нещо добро.


Потребителски аватар
logrus
Мнения: 135
Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
Автомобил: Passat B3
Двигател: 06.1989
Местоположение: на баира до София

Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF

Мнениеот logrus » Нед 06 мар 2016 20:31


Интересно начинание - повечето народ не би се захванал с горяла кола.
Защо не помислиш за подсилване на предницата - така и така си я разглобил, можеш да подсилиш гредите и заварките, като застраховка след огъня.
Успех, ще следя с интерес.


Потребителски аватар
vwladi
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
Автомобил: VW Passat B3 35i
Двигател: ABS 1992
Местоположение: София

Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF

Мнениеот vwladi » Пон 07 мар 2016 8:03


Bai Sando написа:Според мен са го изгасили на време и едва ли е пострадала особено много ламарината.Виждал съм и по-зле.
А за двигателите е добре да послушаш Пешката,той не от случайните хора дето си говорят ей така :th_up
Евала ти за старанието,според мен ще се получи нещо добро.


Доста на време бих казал, защото само капака и калника бяха изгоряли сериозно, а другото ръждяса докато се хвана да го оправя :icon_sad
Пешката ми е идол исках и аз като него ама нямам финансите за такъв двигател като неговия и всичките подобрения :icon_sad Но определно приемам съвети и критиките,защото съм много раздвоен за много от нещата :question icon_idea :love.vwclub Благодаря и се надявам да стане както искам, но бавно и славно


Потребителски аватар
vwladi
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
Автомобил: VW Passat B3 35i
Двигател: ABS 1992
Местоположение: София

Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF

Мнениеот vwladi » Пон 07 мар 2016 8:08


logrus написа:Интересно начинание - повечето народ не би се захванал с горяла кола.
Защо не помислиш за подсилване на предницата - така и така си я разглобил, можеш да подсилиш гредите и заварките, като застраховка след огъня.
Успех, ще следя с интерес.


Ами на единя ботуш се направи заварка, защото беше по-зле, иначе всички стари упътнения или как да кажа и аз, които бяха налепени/намазани от немците се махнаха, да не са горели, провери се къде има дупчици и тн и се завари, просто нямам снимки, намаза се с Боди 999 обилно, после се напръска и с шегрен(по-късно ще кача снимки ) ще се купи и разпънка и се надявам да се задържи купето, защото нямаше много гнилочи, а и ламарината не се беше отвърнала :screwy


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2997
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF

Мнениеот pe6kata » Пон 07 мар 2016 10:23


vwladi написа:Значи осввен ревизия на главата и евентуално преминаване към Кр-ска друго освен генерация няма смисъл да правя така ли? :(
А относно ръждите и аз много се притеснявам, но автомобилът има огромна сантиментална стойност за мен и се хванах да го правя и се опитвам максимално да го заздравя :(


реално огъня не го е засегнал тежко.
с тия сантментални стойности е така :icon_lol

при тунинг, целта е да се накара двигателя да засмуква повече въздух (другото е да му се повиши степента на сгъстяване). Едва след като се вкара повече въздух, се добавя съответното допълнително гориво. Ето защо не ти трябва нито да пипаш дюзи, нито портове. По принцип портовете се преработват при смяна на валове, водещи до промяна на работния диапазон от обороти, клапани, дросели и т.н. Ако промените са сериозни, и се окаже, че оригиналните дюзи ще достигат максимума си, едва тогава се сменят с подходящи.

За съжаление с атмосферния тунинг нещата са така - една и съща модификация в един случай дава подобрение, в друг - влошава. Нещата са много навързани.

Много неща могат да се направят, зависи от целите и парите.
Кр-ската глава ще сгъсти мотора, има малко по-големи портове и клапани и за минимум пари ще живне мотора, ще стане по-икономичен, особено в комбинация и с хубава генерация. Оттам нататък се влиза във филм - атмосферен тунинг.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3480
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Моят Пасат Б3 от 1.8mono към 2.0 16V ABF

Мнениеот vucata » Пон 07 мар 2016 13:13


Жалко за фаровете...



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Angelov_bs, Vw_polo_16v, Ицку® и 6 госта