Здравейте колеги, подтикнат от доста приятели и колеги от форума реших да си разкажа и аз историята на моето VW
Първо нещо като въведение ако може така да се каже. Далеч съм от мисълта, че това което ще видите и прочетете по-надоло ще се хареса на всички. Пределно ми е ясно, че критиките тепърва започват, но все пак това което е направено и се прави и ще тепърва ще се направи по колата се прави поради точно определено виждане за определени неща за модела а други неща са причина от моментната ми вълна и това какво мие щукнало в дадения момент.
Няма да бягам от коментари критики и съвети :)
И така всичко започна когато лятото на 2012та ми умря старото голф-че и понеже ми беше умръзнало да му чупя и правя двигателя за 3ти път реших че вече искам нещо друго, седмица след това бях излязъл от банката с малко кредитче и се започна с търсенето. Първо си харесах едно Юби в Софията, но... изтървах го. След това реших че ми се кара кабрио и зачесах обявите пак и си намерих едно, което изтървах по същия начин. Отчаях се и реших да спра с търсенето на кола, но на 2я ден се засякох с колегата ivayloat на една бензиностанция и му разказах за неволите си и думите му бяха: "знаеш ли, има тука едно кабрио англичанка, едно момиче го кара. не си ли му видял обявата?" и извади телефона и ми показа обява.
Естествено на следващия ден последва уговорка и след работа отидох да гледам колата, още когато я зърнах без да преувеличавам се влюбих в нея и след договорка я капарирах и на следващия ден при нотариус и в КАТ.
Ето и първите снимки докато чаках за новите номера и малко след това
нека ви запозная и малко с колата от към технически данни.
VW GOLF 3 CABRIOLET 2.0 115к.с. ADY произведена в през август 1995 за англииския пазар и регистрирана за първи път януари 1996.
По вин номер в partslink24 модификацията е golf cabriolet sport version или по общо казано пълен GTI пакет. Разликата с Golf 3 GTI 8V е окачването, което е от GT 4x100 с 256 дискове и барабани отзад
Първите неща, които колата получи в началото бяха полираните 15ки есторил и кристалките от стария ми голф и една GTI емблемка за предната маска.
И докато се чудих какво да правя със стария голф се радвах на новия дойде зимата и пролетта до тогава имаше някои дребни промени и случайни снимки
за днес толкова, утре вечер пак :)
Моята "палатка"
- LaM3
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 11:05
- Автомобил: Golf 3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Моята "палатка"
Красавец е много безаварийни километри
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моята "палатка"
Най-накрая
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Моята "палатка"
довечера колега, след работа продължавам да качам снимки и да разказвам :)
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Моята "палатка"
и така дойде март месец и съответно единственото време в което можех да си взема една цяла седмица почивка, бях разглобил старото голфче и бях събрал доста части и на 3ти март вкарах колата и се затворих в гаража последва това, което нямаше да се случи без помощта на доста приятли, но главно дейтващо лице наравно с мен беше sergo88 нямам особено много подробни снимки заради процеса на работа, но ще опиша накратко какво се случи - дирекцията се смени от дясна на лява, колата получи халогени и за ел регулиране на фаровете задно с фабричната им инсталация така, че да не си личи че са допълнително слагани както и задни дискови спирачки и други дреболиики
и крайния резултат след 1 седмица колата вече беше така
и крайния резултат след 1 седмица колата вече беше така
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Моята "палатка"
седмица след това Веско - PuShE_ и Радостин от Варна ми бяха дошли една вечер на гости. и докато хапвахме пушека предложи да ме снабди със старите си пружини. така и стана, на следващата седмица в неделята бях им отишъл на гости и за час пред блока палатката клекна на доло с прунижи Eibach Pro KIT 30/30 ( до преди това не мислех за окачването понеже след 3 години със зелените пружини на вайтек на стария голф ми се струваше че кабриото вози като Phaeton ) возията стабилносста и височината ме устроиха и продълважам и до сега да съм с тях. нямам снимки от процеса на работа, но пък ето на какво заприлича след монтажа
след като си тръгнах от тях минах и си взех едно капаче, което мой приятел татуист ми беше нарисувал с аерографа на майтап, а след феста колата получи оригинален windschott благодарение на Серго и Кокича от Варна.
последва леко освежаване на джантие и разбира малко лепенки тип "голфаджия съм"
една рисунка от моя много добра приятелка
и какво прави Sergo88 през работно време
след като си тръгнах от тях минах и си взех едно капаче, което мой приятел татуист ми беше нарисувал с аерографа на майтап, а след феста колата получи оригинален windschott благодарение на Серго и Кокича от Варна.
последва леко освежаване на джантие и разбира малко лепенки тип "голфаджия съм"
една рисунка от моя много добра приятелка
и какво прави Sergo88 през работно време
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Моята "палатка"
продължавамее, крушуна 2013 и потеглихме, малко снимки и от там
който се познае - ЕЙ ТОС за него
до узана и след това последваха незначителни промени, наблягаше се на поддръжката и карането главно
няма начин да не се тъпосаме до R32-ката на Вурал
след това ми щукна че отпред ще има колкото се може повече оранжеви детайли и се започна по малко..
колектора на Серго е с първи наченки на полиране
получихме и топка за скоростите от голф 4
и малко снимки от узана и навръщане
който се познае - ЕЙ ТОС за него
до узана и след това последваха незначителни промени, наблягаше се на поддръжката и карането главно
няма начин да не се тъпосаме до R32-ката на Вурал
след това ми щукна че отпред ще има колкото се може повече оранжеви детайли и се започна по малко..
колектора на Серго е с първи наченки на полиране
получихме и топка за скоростите от голф 4
и малко снимки от узана и навръщане
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моята "палатка"
...to be continue...
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моята "палатка"
Много добър
Само лепенките май са в повечко
Само лепенките май са в повечко
- AbSoLuT-15
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 09 окт 2012 16:51
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: София
Re: Моята "палатка"
Страхотен голф бих казал продължавай в същия дух , следя темата с интерес.
- sergo88
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 12 май 2008 16:52
- Автомобил: MK 3 GTI 16V VW 1302L
- Двигател: 2.0 150hp. ABF
- Местоположение: Добрич
Re: Моята "палатка"
Това с оранжевото ми беше най голямата грешка която съм правил по твоята кола
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Моята "палатка"
както казах това което се случва по колата е това което ми щуква на акъла и се прави къде на майтап къде сериозно, искам да бъде по разчупена визията и постоянно променяща се с по нещо малко къде красиво къде грозно и натрупано ;)
довечера живот и здраве продължаваме със снимките и разказите :)
довечера живот и здраве продължаваме със снимките и разказите :)
- Marto_cafeto
- Мнения: 439
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 21:14
- Автомобил: Peugeot 307
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Моята "палатка"
Колата е страшна,ама само тея фарове
Колко време ти отне обръщането на волана ?
Колко време ти отне обръщането на волана ?
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Моята "палатка"
точно 1 седмица, но се занимавах само с това, от сутрин от 9 вечерта до към 1 2 през нощта съм седял в гара като излизах от там само да ходя до тоалетна и да ям
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта