Вчера ми стана скучно по едно време.. и реших да пробвам телефона дали може да снима клипчета
Белия Дракон - Golf mk2
Re: Белия Дракон - Golf mk2
Гоше изкефен съм въпреки че с телефон си го правил много яко е станало . Ако може и програмата, с която си го правил да споделиш
- draconian
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 20:13
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E GTI 1993
- Местоположение: Варна / Велико Търново
- Контакти:
Re: Белия Дракон - Golf mk2
Благодарно брат... Мда.. оказа се, че настройките са ми фабрични на камерата и не е снимало на HD (16:9) :D .. както и да е... програмата е Camtasia Studio. Иначе за професионална обработка на клипчета аз използвам и предлагам да се използва Sony Vegas
По темата.... искам да попитам, ако случайно някой колега знае.. или се е слбъсквал някога с проблема... Карбуратура ми е Pierburg 2E .. искам да попитам врътката, която е за вакумите, как трябва да бъде: по развита или затегната? и другото е.. какви маркучета препоръчвате за вакумите, че моите ги сменях скоро, но не са подходящи за там.. силиконови са и се свиват от топлото. Благодаря предварително.
По темата.... искам да попитам, ако случайно някой колега знае.. или се е слбъсквал някога с проблема... Карбуратура ми е Pierburg 2E .. искам да попитам врътката, която е за вакумите, как трябва да бъде: по развита или затегната? и другото е.. какви маркучета препоръчвате за вакумите, че моите ги сменях скоро, но не са подходящи за там.. силиконови са и се свиват от топлото. Благодаря предварително.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Белия Дракон - Golf mk2
Sony Vegas стават много по-добре, но не всеки компютър я поддържа. Клипа е станал добре и то доста имаш идеи. Замислял ли си да я пребоядисваш ?
- draconian
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 20:13
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E GTI 1993
- Местоположение: Варна / Велико Търново
- Контакти:
Re: Белия Дракон - Golf mk2
Благодарно, Колега! ... Ами да.. замислял съм боя и се навъртам към два варианта.. или да я боядисам пак бяла с оригиналния бял цвят от VW (Alpine White), или да я боядисам в графитно сиво, като от сивото съм избрал 3 цвята:
- от Lamborghini Aventador - код на боята нямам, но името е Grigio Estoque.
- от VW Golf 7 - Limestone Gray
- от Mazda 3 - Galaxy Gray
но, като цяло още съм далеч да мисля за боя и не се знае дали изобщо ще се стигне до там. Само времето ще си покаже.
- от Lamborghini Aventador - код на боята нямам, но името е Grigio Estoque.
- от VW Golf 7 - Limestone Gray
- от Mazda 3 - Galaxy Gray
но, като цяло още съм далеч да мисля за боя и не се знае дали изобщо ще се стигне до там. Само времето ще си покаже.
Re: Белия Дракон - Golf mk2
Toва бяло харесва ли ти ?
код е на ауди, има го в акрилен вариант и база с лак, казва се "casablanca white"
п.с. ако си боядиваш колата, най-добре се придържай с цвета по талон. не ти трябват излишни главоболия и повече пари за боя от вътре и от вънка. както и да пръскаш коша,освен ако не си решил цялостна реставрация.
код е на ауди, има го в акрилен вариант и база с лак, казва се "casablanca white"
п.с. ако си боядиваш колата, най-добре се придържай с цвета по талон. не ти трябват излишни главоболия и повече пари за боя от вътре и от вънка. както и да пръскаш коша,освен ако не си решил цялостна реставрация.
- draconian
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 20:13
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E GTI 1993
- Местоположение: Варна / Велико Търново
- Контакти:
Re: Белия Дракон - Golf mk2
Малко не ми допада много.. прилича ми на старата жигула, която имахме едно време Бие ми на бежаво, мръсно бяло и нещо от сорта.. иначе е приятен цвета. Харесва ми един бял цвят от новите модели на VW и AUDI .. седи по специфичен и се набива още от далеко.
Смяната на цвета в талона е 30лв.. ама като знам каква лудница е в КАТ Русе.. чак не ми се мисли .
Иначе за пълна реставрация мисля eстествено, макар, че за много това е идиотско и няма смисъл в тази кола. Но за мен в известна степен има смисъл... ДА - Изгнила е... ДА - продължава да избива ръжда... ДА - 1.6 е .. не върви.. умряло от всякъде.. но за тази 1 година от както е в мен, толкова се привързах към нея, че не ми се сменя.. ще продължавам да я правя лека по лека, докато имам мерак и желание...
Смяната на цвета в талона е 30лв.. ама като знам каква лудница е в КАТ Русе.. чак не ми се мисли .
Иначе за пълна реставрация мисля eстествено, макар, че за много това е идиотско и няма смисъл в тази кола. Но за мен в известна степен има смисъл... ДА - Изгнила е... ДА - продължава да избива ръжда... ДА - 1.6 е .. не върви.. умряло от всякъде.. но за тази 1 година от както е в мен, толкова се привързах към нея, че не ми се сменя.. ще продължавам да я правя лека по лека, докато имам мерак и желание...
Re: Белия Дракон - Golf mk2
така е леко кремавее и наистина го има и на по-новите аудита, но понеже кремавее подсилва ретро ефекта на тия ръбати форми :) еми изкърпи я и какво като е 1,6 ,не си тръгнал на състезания я ? правиш е за да се возиш и да се кефиш.не да се състезаваш. пък цвета ще си решиш последно. пък и бялото си е бяло.
най-добре в оригиналния си цвят.
Поздрави
най-добре в оригиналния си цвят.
Поздрави
- draconian
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 20:13
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E GTI 1993
- Местоположение: Варна / Велико Търново
- Контакти:
Re: Белия Дракон - Golf mk2
Ииии... след няколко месеца застой продължаваме напред :) Не си мислете, че по голфа няма развитие .. напротив!
Та така, да ви кажа накратко как стоят нещата. Два месеца и половина колата беше в застой в гараж, а аз на 300км от нея. (бях на работа в Сл. бряг и реших да не я вземам с мен там .. понеже има всякакви типове и абе знаете как стоят нещата)
И прибрахме се ние.. слагам клемите на акумулатора, сядам аз в колата, въртя ключа и нищо. Опитвам пак и този път дори не светва лампичка на таблото.. Разбрах, че плаче за нов акумулатор..(стария беше Magneti Marelli), а сега взех Perion..не, че имаше голям избор в магазина.. прибрах се, сложих го и докато му покажа ключа и запали от раз . Не очаквах и дори работеше, като по часовник.
Част от парите от работата през лятото реших да ги вложа в колата и веднага поръчах регулируемо окачване: TA Technix... след няколко дни то вече беше при мен:
Ето и резултата. Искам да подчертая, че доста съм доволен от стойката, като се има на предвид, че съм със гуми 185/55/15.
Сложих къстъм сутиенче
Купих и нов спортен волан 310мм - Luisi, но ще кача снимка в следващ пост, че в момента нямам.
Реших най-после да се хвана здраво и без да отлагам със проблема относно ръждата и гнилото. Имаше доста мнения, съвети и критики от приятели и познати относно това. Някои ме посъветваха да продам колата и да взема друга 2-ка със здраво купе и после само да градя.. други ме съветваха да купя само здраво купе и да го сменя.. а аз реших да си го закърпя, където е изгнило и да премахна ръждите където са избили.
Трябва да се почне от някъде и аз реших да започна от задницата.. махнах задната седалка, газовата бутилка и задната част на мокета да видя какво се случва. Бяха избили ръжди на точици, които премахнахме с моята приятелка с шкурка 1500 водна до гол метал, минах с ръждопреобразувател на Wurth и следва да се мине с епоксиден грунд, антикор Body 930, обикновен грунд и после боя.
Същата процедура ще стане и на другите места където ще се кърпи. Отдолу ще се минава пак със всичките тия неща + шагрен и мисля, че така ще го освежа и запазя срещу корозия доста дълго и здраво. Обмислям и варианта да направя шумо/вибро изолация.
Ще се продължава напред и до края на годината трябва да няма капка ръждица :) Ще поддържам темата в течение на това, което правя по колата.
Та така, да ви кажа накратко как стоят нещата. Два месеца и половина колата беше в застой в гараж, а аз на 300км от нея. (бях на работа в Сл. бряг и реших да не я вземам с мен там .. понеже има всякакви типове и абе знаете как стоят нещата)
И прибрахме се ние.. слагам клемите на акумулатора, сядам аз в колата, въртя ключа и нищо. Опитвам пак и този път дори не светва лампичка на таблото.. Разбрах, че плаче за нов акумулатор..(стария беше Magneti Marelli), а сега взех Perion..не, че имаше голям избор в магазина.. прибрах се, сложих го и докато му покажа ключа и запали от раз . Не очаквах и дори работеше, като по часовник.
Част от парите от работата през лятото реших да ги вложа в колата и веднага поръчах регулируемо окачване: TA Technix... след няколко дни то вече беше при мен:
Ето и резултата. Искам да подчертая, че доста съм доволен от стойката, като се има на предвид, че съм със гуми 185/55/15.
Сложих къстъм сутиенче
Купих и нов спортен волан 310мм - Luisi, но ще кача снимка в следващ пост, че в момента нямам.
Реших най-после да се хвана здраво и без да отлагам със проблема относно ръждата и гнилото. Имаше доста мнения, съвети и критики от приятели и познати относно това. Някои ме посъветваха да продам колата и да взема друга 2-ка със здраво купе и после само да градя.. други ме съветваха да купя само здраво купе и да го сменя.. а аз реших да си го закърпя, където е изгнило и да премахна ръждите където са избили.
Трябва да се почне от някъде и аз реших да започна от задницата.. махнах задната седалка, газовата бутилка и задната част на мокета да видя какво се случва. Бяха избили ръжди на точици, които премахнахме с моята приятелка с шкурка 1500 водна до гол метал, минах с ръждопреобразувател на Wurth и следва да се мине с епоксиден грунд, антикор Body 930, обикновен грунд и после боя.
Същата процедура ще стане и на другите места където ще се кърпи. Отдолу ще се минава пак със всичките тия неща + шагрен и мисля, че така ще го освежа и запазя срещу корозия доста дълго и здраво. Обмислям и варианта да направя шумо/вибро изолация.
Ще се продължава напред и до края на годината трябва да няма капка ръждица :) Ще поддържам темата в течение на това, което правя по колата.
- beuchat
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Белия Дракон - Golf mk2
Колега мини ръждите в купето с по-едра шкурка,защото водната не е достатъчно едра и по-напред във времето ще избият пак.
- draconian
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 20:13
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E GTI 1993
- Местоположение: Варна / Велико Търново
- Контакти:
Re: Белия Дракон - Golf mk2
Благодаря за съвета, колега! И аз се досетих и го направих още тогава.. минах със шкурка 100. После загладих деругите с 1500 и вече нататък е ясно.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 12 мар 2014 16:07
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1Y 1994
- Местоположение: Казанлък
Re: Белия Дракон - Golf mk2
Браво колега!
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Белия Дракон - Golf mk2
Не виждам вътре смисъл от шкурка 1500...особено ако е под мокета
- draconian
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 30 апр 2012 20:13
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E GTI 1993
- Местоположение: Варна / Велико Търново
- Контакти:
Re: Белия Дракон - Golf mk2
Знам.. за това и си поиграх пак и този път най-финната беше 400. Минах където имаше ръжди с 100, после доизгладих с 230 и накрая минах с 400.. след това е ясно, преобразовател, грунд, боя ...
Където има гнило, сега в момента се прави. Ще кача снимки след няколко дена на крайния резултат. Ще вметна само, че под пасажерското място е изядена гредата и вътрешния праг. :)
Където има гнило, сега в момента се прави. Ще кача снимки след няколко дена на крайния резултат. Ще вметна само, че под пасажерското място е изядена гредата и вътрешния праг. :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта