Здравейте, много се чудих дали да пусна тема за ежедневната си кола :) но в крайна сметка реших да видя какви ще са отзивите.
Става дума за Голф 3 ТДИ 90к.с. 1996г които купих в началото на 2013 с мисълта просто да се возя в него и да не правя нищо тъй като имам друга кола която е много по рядка и ценна от голфа а и не харесвам особено Г3 ::P:
За съжаление нямам снимки на колата в състоянието в което я взех но ще опитам да я опиша...гола като пушка без никакви екстри,с железни 13 от зад и 14 за предни джанти, висока като "кънтри" с тесни лайстни на вратите едносекционни фарове само с мигачи в бронята без халогени и бленди без нож и решетки в бронята... с една дума ГРОЗОТИЯ. Прибрах се в къщи след като я взех и жена ми като видя колата и призля :D
Обаче за сметка на грозния външен вид ходовата част и мотора бяха в много добро състояние :)
След като я покарах зимата 2-3 месеца в тоя вид почнах да мисля за глупости ::P: и взех ,че и купих една черна Хела меджик колор блек понеже оранжевите стопове стояха много грозно на зелената боя, сложих и халогени и бленди, Пешката ми подари един ГТИ пакет и му сложих 2 джанти 15" които ми се търкаляха в мазата.
Покарах я месец така и взех ,че и купих един O.Z 16" с които вече почна да заприличва на кола :)
Golf 3 "ABT"
Re: Golf 3 tdi...
Покарах така известно време и почна да ме дразни височината на колата и реших да и взема спортни пружини и амортисьори, спрях се на Билщайн Б6 (жълти с дебелия стержен) и пружини Айбах Про Кит
След като сложих окачването реших да махна 16-те и да сложа 17, харесах един АЕЗ с гуми 195/40/17 и ги взех.
Отдавна ме дразнеха и доста неща по интериора така ,че започнах малко по малко да сменям това онова.
Купих си сиво табло, и някакъв малък волан после почнах да се оглеждам за салон понеже моя беше в окаяно състояние.
Не след дълго и салона изскочи, кожено Рекаро от Колор Консепт (салса гриин)
След като сложих окачването реших да махна 16-те и да сложа 17, харесах един АЕЗ с гуми 195/40/17 и ги взех.
Отдавна ме дразнеха и доста неща по интериора така ,че започнах малко по малко да сменям това онова.
Купих си сиво табло, и някакъв малък волан после почнах да се оглеждам за салон понеже моя беше в окаяно състояние.
Не след дълго и салона изскочи, кожено Рекаро от Колор Консепт (салса гриин)
Re: Golf 3 tdi...
За съжаление салона беше от четириврата кола и корите на вратите не ми вършеха никаква работа и се наложи първоначално да карам със старите платнени, след известно време обаче ми изпаднаха и кори и веднага ги взех но с поставянето им се позабавих понеже колата нямаше ел. стъкла а не исках да правя цигании и да дипча корите за ръчни машинки ето защо първо си набавих ел. стъкла и ел огледала с инсталацията и го сложих. Поставянето си беше цяло приключение понеже не съм се занимавал но накрая станаха :) Впрочем стъклата са от четириврата кола и си пасват 1:1 с двувратите казвам го за информация ако някои се интересува.
След интервенцията със стъклата поставих и корите на вратите както и табелки "колор консепт" на лайстните
Също така си подвързах и подгрева на седалките( след стъклата и огледалата си беше детска игра :) )
Re: Golf 3 tdi...
След известно време АЕЗ-та ми омръзна и реших да го сменя с нещо друго, смених няколко комплекта джанти...
Но определено не бяха точните джанти и накрая пак сложих временно АЕЗ-та но в друг вариант
Но определено не бяха точните джанти и накрая пак сложих временно АЕЗ-та но в друг вариант
Re: Golf 3 tdi...
Междувременно сложих и някакви пишман фарове които в началото не ми харесваха но после свикнах с тях и почнаха да ми харесват.
Не ,че се задържаха много на колата в крайна сметка сложих двусекционна Хела :)
Сложих за малко едни 15" Пауър Тек предни 8J задни 9-ки но неможах да ги изтърпя на колата повече от 2 дни
След известно търсене и услушване най накрая намерих точните(поне тогава така си мислех) джанти за голфа
АЗЕВ А 17" предни 8J задни 9.5J ЕТ30 на които сложих гуми 195/40/17 и 225/35/17 но имах лек проблем със събирането на задните джанти и се наложи лека намеса на един 5кг чук и флекса :) но в крайна сметка ги напъхах в калниците
Не ,че се задържаха много на колата в крайна сметка сложих двусекционна Хела :)
Сложих за малко едни 15" Пауър Тек предни 8J задни 9-ки но неможах да ги изтърпя на колата повече от 2 дни
След известно търсене и услушване най накрая намерих точните(поне тогава така си мислех) джанти за голфа
АЗЕВ А 17" предни 8J задни 9.5J ЕТ30 на които сложих гуми 195/40/17 и 225/35/17 но имах лек проблем със събирането на задните джанти и се наложи лека намеса на един 5кг чук и флекса :) но в крайна сметка ги напъхах в калниците
Re: Golf 3 tdi...
Джантите на живо стояха много добре но ме дразнеха капачките и след известно време си намерих плоски капачки благодарение на Борко( Алпин Jr ) и с тях джантите вече ми харесаха
За известно време се бях кротнал докато не ми доиде на ум да пробвам джантите от другата си кола как ще стоят на Голфа :
Нямаше какво повече да мисля...АЗЕВ-а отиде в историята и си купих още един Брок Б1 17" предни 8.5J ET35 задни 10J ET20 5x100
За известно време се бях кротнал докато не ми доиде на ум да пробвам джантите от другата си кола как ще стоят на Голфа :
Нямаше какво повече да мисля...АЗЕВ-а отиде в историята и си купих още един Брок Б1 17" предни 8.5J ET35 задни 10J ET20 5x100
Re: Golf 3 tdi...
След като купих Брока се заех с решението на първия проблем а именно междуболтовото разстояние от 4х100 трябваше да мина на 5х100. Реших да разпробивамза да имам по голям избор на джанти в последствие но първо отзад трябваше да махна барабаните и да сложа дискови спирачки, което и направих. След това реших ,че ще е глупаво да разпробивам преднитте дискове на дизела понеже бяха малки и така Взех предни дискове и супорти от Корадо Г60 ислед разпробиването им на координатна машина вече бях универсален 4х100 и 5х100 + бонус 280мм дискове и задни дискови спирачки :)
Единия проблем беше решен но остана по сериозния,задните джанти по никакъв начин не се събираха в калника дори и след като ги бях пораздул и орязал заради задните 9.5J на АЗЕВ-а :dknow:
Започнах да умувам какво да направя за да ги събера и докато търсех решение на проблема взех ,че си купих и 3-ти комплект Брок Б1 17 но този път с предни 8.5J ET35 и задни пак 8.5J но с ЕТ13
Първоначално мислех да комбинирам комплектите като си направя един комплект 4 х 8.5J ET35 (без борд) и един комплект 8.5J ET13 предни и 10J ET20 задни ( 4 броя с борд) Като бях намислил да оставя за голфа 4-те 8.5J без борда
Реших и да проверя как ще стоят на колата и ...
... не останах много очарован от резултата.
Единия проблем беше решен но остана по сериозния,задните джанти по никакъв начин не се събираха в калника дори и след като ги бях пораздул и орязал заради задните 9.5J на АЗЕВ-а :dknow:
Започнах да умувам какво да направя за да ги събера и докато търсех решение на проблема взех ,че си купих и 3-ти комплект Брок Б1 17 но този път с предни 8.5J ET35 и задни пак 8.5J но с ЕТ13
Първоначално мислех да комбинирам комплектите като си направя един комплект 4 х 8.5J ET35 (без борд) и един комплект 8.5J ET13 предни и 10J ET20 задни ( 4 броя с борд) Като бях намислил да оставя за голфа 4-те 8.5J без борда
Реших и да проверя как ще стоят на колата и ...
... не останах много очарован от резултата.
Re: Golf 3 tdi...
Тогава реших да видя как ще стоят 10-те отзад и определено реших ,че на моя голф му трябват джанти с борд и то 4 бр :ban:
Пробвах и с 8.5J ET13 отзад но не ми хареса
Така ,че последно остана предни 8.5J ET13 задни 10J ET20
Пробвах и с 8.5J ET13 отзад но не ми хареса
Така ,че последно остана предни 8.5J ET13 задни 10J ET20
Re: Golf 3 tdi...
След като уточних с какви джанти ще бъде колата остана да измисля как да ги събера :D и тогава дойде ред на една моя много стара идея която ми дойде на ум още като купих голфа но в последствие се отказах от нея понеже на този етап не си струваше да се инвестира в тази кола но след всички подобрения които вече бях направил идеята вече не беше толкова абсурдна а именно Golf 3 ABT Edition
Това беше основния ми замисъл въпреки ,че в един момент залитнах по Golf 3 A59
В крайна сметка се върнах на ABT по няколко причини, броните щяха да са проблем въпреки ,че имаше човек които да ги изработи по снимка но другия проблем тогава ми се стори по голям става дума за веждите от Голф 4 които са много по големи от на Г3 и при поставянето им джанта 17" щеше да стои като 15 на Голф 3.
Това беше основния ми замисъл въпреки ,че в един момент залитнах по Golf 3 A59
В крайна сметка се върнах на ABT по няколко причини, броните щяха да са проблем въпреки ,че имаше човек които да ги изработи по снимка но другия проблем тогава ми се стори по голям става дума за веждите от Голф 4 които са много по големи от на Г3 и при поставянето им джанта 17" щеше да стои като 15 на Голф 3.
Re: Golf 3 tdi...
След като концепцията беше ясна започнах да подготвям изпълнението, орязах веждите и сложих джантите за да добия представа колко трябваше да раздуя колата
За половин час изрязах една вежда от Корадо и грубо я оформих за да добия представа как ще застане на колата
Хареса ми как стана и се захванах да търся калници от Корадо за донори...цели 4 броя загинаха заради моя голф :bum:
За половин час изрязах една вежда от Корадо и грубо я оформих за да добия представа как ще застане на колата
Хареса ми как стана и се захванах да търся калници от Корадо за донори...цели 4 броя загинаха заради моя голф :bum:
Re: Golf 3 tdi...
Поръчах и нови прагове и след като дойдоха и те започнахме префасонирането на голфа в ABT
Re: Golf 3 tdi...
При правенето на колата съм се старал да направя всичко както трябва за да няма бъдещи проблеми с ръжди и корозия, незнам дали някои от вас се е занимавал да заварява нещо по Голф 3 но определено това нещо е с много тънка ламарина и по нея се работи особено трудно. След като видях за какво става дума реших ,че единствения начин да запазя колата за по дълго време е да купя качествени антикорозионни материали с които да обработя всички места по които евентуално може да избие ръжда.
За целта навсякъде където имаше гола ламарина и заварки намазахме обилно с преубразувател за ръжда на Вюрт, след което напръскахме почти цялата кола с епоксиден грунд на Новол които не пропуска ръжда и върху него може да се китосва и боядисва, не е много евтин но си струва парите. След грунда абсолютно всички фуги и заварки са намазани с Полиуретан пак на Новол.
Накрая подкалниците, пода отдолу и вътре в купето, задните панели от вътрешната страна, гредите на праговете както и самите прагове преди да ги заварим ги напръскахме с шагрен пак на Новол.
След боядисването на колата имам намерение да я напръскам и със смазка,грес или масло още не съм решил кое точно от трите.
Смятам ,че ако тези интервенции не са достатъчни да спрат корозията няма какво повече да се направи :)
За целта навсякъде където имаше гола ламарина и заварки намазахме обилно с преубразувател за ръжда на Вюрт, след което напръскахме почти цялата кола с епоксиден грунд на Новол които не пропуска ръжда и върху него може да се китосва и боядисва, не е много евтин но си струва парите. След грунда абсолютно всички фуги и заварки са намазани с Полиуретан пак на Новол.
Накрая подкалниците, пода отдолу и вътре в купето, задните панели от вътрешната страна, гредите на праговете както и самите прагове преди да ги заварим ги напръскахме с шагрен пак на Новол.
След боядисването на колата имам намерение да я напръскам и със смазка,грес или масло още не съм решил кое точно от трите.
Смятам ,че ако тези интервенции не са достатъчни да спрат корозията няма какво повече да се направи :)
Re: Golf 3 tdi...
С тенекеджииската работа приключихме и в момента сме на етап пдготовка за боядисване, надавам се до месец да свършим и с боята.
Умишлено не правим колата по бързо за да може карбоновия кит които ползваме за основа да има време да потъне за да не стане после колата крива. Плановете ми са след като приключим с боята да поработим малко и по мотора, закупил съм някои части за леко засилване на печката :)
Закупените части са следните:
Турбина ККК К24
Разпръсквачи 230um
Елемент 12мм
Челен кулер
Съединител комплект от ВР6
Генерация на 63мм
След като монтираме всички нови части смятам да се разходя до Варна за ремап и... надявам се да изкараме към 180-200 коня но ще видим в крайна сметка какво ще излезе.
Това е за сега, впрочем още не съм решил какъв ще е окончателния цвят на колата,в началото мислех да е пак същия зелен металик но се чудя дали да не е някакъв друг зелен цвят
Умишлено не правим колата по бързо за да може карбоновия кит които ползваме за основа да има време да потъне за да не стане после колата крива. Плановете ми са след като приключим с боята да поработим малко и по мотора, закупил съм някои части за леко засилване на печката :)
Закупените части са следните:
Турбина ККК К24
Разпръсквачи 230um
Елемент 12мм
Челен кулер
Съединител комплект от ВР6
Генерация на 63мм
След като монтираме всички нови части смятам да се разходя до Варна за ремап и... надявам се да изкараме към 180-200 коня но ще видим в крайна сметка какво ще излезе.
Това е за сега, впрочем още не съм решил какъв ще е окончателния цвят на колата,в началото мислех да е пак същия зелен металик но се чудя дали да не е някакъв друг зелен цвят
Последна промяна от G60 на Пон 03 ное 2014 14:43, променено общо 1 път.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Golf 3 tdi...
Много добре....но тая чупка нямаше ли вариант да я няма отзад...изглежда ми доста странно. Сигурно като се боядиса ще е друго виждането ми. Следя с интерес. Браво
Re: Golf 3 tdi...
Ако имаш предвид чупката на прага няма как да я няма,стремя се да направя колата точно копие на АБТ и там тази чупка си я има както и прага слиза леко надолу, освен това колата е раздута с 10см навън така ,че е невъзможно да няма чупка. След като се китоса няма да изглежда толкова грубо и ще добие съвсем различен вид.
https://www.google.bg/search?q=golf+3+abt&espv=2&biw=1440&bih=785&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=AVJXVN_5JvKM7AbEu4GYBg&ved=0CCkQsAQ#facrc=_&imgdii=YbDh41kyag2ybM%3A%3BDalTw_M6WDD0YM%3BYbDh41kyag2ybM%3A&imgrc=YbDh41kyag2ybM%253A%3BZoJrWWAcc-EfJM%3Bhttp%253A%252F%252Fi148.photobucket.com%252Falbums%252Fs29%252FTurboDube%252FVAG%252FMark%2525203%252FMK3GolfVR6-ABT-CupKit.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fforums.kilometermagazine.com%252Fshowthread.php%253F5394376-Jetta-GLX-Body-Kit%3B800%3B600
https://www.google.bg/search?q=golf+3+abt&espv=2&biw=1440&bih=785&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=AVJXVN_5JvKM7AbEu4GYBg&ved=0CCkQsAQ#facrc=_&imgdii=YbDh41kyag2ybM%3A%3BDalTw_M6WDD0YM%3BYbDh41kyag2ybM%3A&imgrc=YbDh41kyag2ybM%253A%3BZoJrWWAcc-EfJM%3Bhttp%253A%252F%252Fi148.photobucket.com%252Falbums%252Fs29%252FTurboDube%252FVAG%252FMark%2525203%252FMK3GolfVR6-ABT-CupKit.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fforums.kilometermagazine.com%252Fshowthread.php%253F5394376-Jetta-GLX-Body-Kit%3B800%3B600
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта