Варианта с планката е по-добър!Защото:Опорната точка на моста си остава същата,пиковите удъри/вибрации
се обират от същата тази точка,а не само от шпилките.Не променяш хода на амортисьора.Можеш точно да си
изчислиш височината.Вярно е това за ЕТ-то,но ако ще се слагат широки джанти,така или иначе ще има игра
с веждите.Планката е дебела ~15мм,като и 10-12 са напълно достатъчни,това е стомана-не кашкавал.
За да няма обаче напрежение в болтовете трябва модифициране,а именно:Заваряване по една планка
от всяка страна на основната,която да служи за разпънка.
За да е още по-сигурна сглобката/подсигуряване
на заварките на допълнителните планки/ може и
основната планка да се завари към
заводската планка на моста.
