Caddy MK1-Caddy-llac
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Моя техникс е червен.Лагерница си е но мен ме учудва здравината на самото окачване.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Прекалено твърдото окачване може да изиграе лоша шега в завой с висока скорост, защото при малка неравност колата подскача и гумите губят сцепление.
Общо взето TA-то е евтин начин колата да изглежда добре, но за сметка на перформънса. Зависи от концепцията на колата дали си заслужава да се харчат повече пари за по-читаво окачване.
Общо взето TA-то е евтин начин колата да изглежда добре, но за сметка на перформънса. Зависи от концепцията на колата дали си заслужава да се харчат повече пари за по-читаво окачване.
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Vlad777 написа:Прекалено твърдото окачване може да изиграе лоша шега в завой с висока скорост, защото при малка неравност колата подскача и гумите губят сцепление...
Не съм съгласен, но това е др въпрос.. Аз съм с JOM, това е най-комфортното окачване, за същия бюджет като ТА... FK...
- escrime
- Мнения: 3070
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Малко офтопик на тема окачвания и от мен...
Максимално механично сцепление между гумите и асфалта се получава с меко окачване.
Твърдите настройки са необходими на гладки писти с високи изисквания към запазване мястото на центъра на тежестта и аеродинамична ефективност.
При положение, че коментираме само комбинацията амортисьор-пружина, мисля че Владо е абсолютно прав.
Максимално механично сцепление между гумите и асфалта се получава с меко окачване.
Твърдите настройки са необходими на гладки писти с високи изисквания към запазване мястото на центъра на тежестта и аеродинамична ефективност.
При положение, че коментираме само комбинацията амортисьор-пружина, мисля че Владо е абсолютно прав.
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Интересна дускусия сте заформили
В моя случай не се гони подобряване на динамика и стабилност, а по-скоро изравняване на предницата с вече снижената задница на автомобила.
Не съм привърженик на спортното окачване като цяло, но предвид възможността да се регулира е добър вариант. След доста търсене без успех на ботуши за пълнителите се бях насочил към спортно, но в последствие намерих два читави и ще се придържам към оригиналния вариант с по-ниски предни пружини.
В моя случай не се гони подобряване на динамика и стабилност, а по-скоро изравняване на предницата с вече снижената задница на автомобила.
Не съм привърженик на спортното окачване като цяло, но предвид възможността да се регулира е добър вариант. След доста търсене без успех на ботуши за пълнителите се бях насочил към спортно, но в последствие намерих два читави и ще се придържам към оригиналния вариант с по-ниски предни пружини.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
С какво ги точковате?
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
понареди се и пъзела от ляво
тук може да се види заварения окончателно вътрешен праг напръскан с цинково покритие
заварен външен праг към вътрешния , пода заварен окончателно към монтажните линии, цинково покритие и на външния праг
метнахме вратата контролно за да се водим по нейните линии ориентировъчно
тук може да се види заварения окончателно вътрешен праг напръскан с цинково покритие
заварен външен праг към вътрешния , пода заварен окончателно към монтажните линии, цинково покритие и на външния праг
метнахме вратата контролно за да се водим по нейните линии ориентировъчно
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Бая кофти изработка е самия праг.Моите бяха същите.Ръба под който стои лайсната си го произведохме ние на моята баба.Само е загатнат на тея китайци, че трябва да има ръбче.Виж на самата снимка как трябва да е на задния панел
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Да това го установихме още като ги взех. Аз по принцип тези лайстни май ще ги попусна в целия филм, защото не ми допадат никак, не коментираме колко трудно е да се намерят
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Преди бях без лайсни и честно казано не ми харесваше без тях.Затова сега си играхме толкова
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта