Caddy MK1-Caddy-llac
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря 12 май 2010 22:10
- Автомобил: skoda octavia golf mk1
- Двигател: 1.9SDI 2003 1.6D 1979
- Местоположение: Троян
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Добре действаш, ще стане супер, с каквото можем ще помагаме :)
пп: имам още ламарини за махане преден, заден капак и калници със забележки, но за закърпване на положението стават :)
пп: имам още ламарини за махане преден, заден капак и калници със забележки, но за закърпване на положението стават :)
- ganikolev
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пет 09 яну 2009 19:51
- Автомобил: Passat4 B5
- Двигател: AHL 1998
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Колега, Биксеноновите лупи нямат къси-дълги, те просто имат една ламаринка, която пада на дълги и се вдига на къси, затова има една отрязана светлина, т.е в лупата има една крушка, която свети и една ламаринка за къси и дълги.
Иначе с интерес и аз следя проекта ти.
Иначе с интерес и аз следя проекта ти.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Имат къси и дълги естествено.Това, че крушката свети с една и съща светлина и пластината се мести не означава, че няма къси и дълги
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
понеже нищо не се прави, поне събирам някои части, благодаря на колегата Vidol Nikolov
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
заминава на цялостно почистване на купето отвън, отвътре, отдолу със шлака
задния капак безсмилено почистван 3 дни с иглен чук и няколко гумени шлайф диска на 3М, запечатан с Wurth ръждопреобразувател
разстлана шлака на слънце , че дъжда я беше понамокрил, на заден фон се вижда самата машина
компресора който смукна 62 литра нафта за 10 часа работа без спиране
вратите, десния рог , който ще се насажда на нашето купе, левия род подарък от Boko_tuning и един мост вече почистени, купето на 30% изчистено
изчистен товарен отсег и започнахме пода на купето и каросерията
изчистения десен рог от донор, тунела над скоростите и разни дреболии
предпазното облекло, маска с климатик и въздух , шлаката влиза навсякъде
червеното е Wash primer, сивото е епоксиден грунд
това е доста отдавна качения заден мост над ресорите , вече изчистен с шлака и грундиран
обратно вкъщи всички минато с две ръце епоксиден грунд
следва насаждане на рога, смяна на десния под, тук там кръпки , изправяне на подбитостите скрити под доста слоеве боя и кит
вратите са чудни, дясната долу в дясно има дупка но ще стане чисто нова, добре че изкопахме до здраво, че не се виждаше и щеше да има изненади след време
коша се трябва да стане лъскач и той
задния капак безсмилено почистван 3 дни с иглен чук и няколко гумени шлайф диска на 3М, запечатан с Wurth ръждопреобразувател
разстлана шлака на слънце , че дъжда я беше понамокрил, на заден фон се вижда самата машина
компресора който смукна 62 литра нафта за 10 часа работа без спиране
вратите, десния рог , който ще се насажда на нашето купе, левия род подарък от Boko_tuning и един мост вече почистени, купето на 30% изчистено
изчистен товарен отсег и започнахме пода на купето и каросерията
изчистения десен рог от донор, тунела над скоростите и разни дреболии
предпазното облекло, маска с климатик и въздух , шлаката влиза навсякъде
червеното е Wash primer, сивото е епоксиден грунд
това е доста отдавна качения заден мост над ресорите , вече изчистен с шлака и грундиран
обратно вкъщи всички минато с две ръце епоксиден грунд
следва насаждане на рога, смяна на десния под, тук там кръпки , изправяне на подбитостите скрити под доста слоеве боя и кит
вратите са чудни, дясната долу в дясно има дупка но ще стане чисто нова, добре че изкопахме до здраво, че не се виждаше и щеше да има изненади след време
коша се трябва да стане лъскач и той
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Това е най- правилният начин.Поздрявления
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
golfmk1 написа:Това е най- правилният начин.Поздрявления
да, затова и толкова много забавих темпото искам да свършим и грубата тенекеджийска работа , да се изправи всичко и да се мине с филер, живот и здраве боя преди зимата, но ще видим
- 420
- R.I.P. High Roller
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 22:55
- Автомобил: Golf Mk1
- Двигател: DX
- Местоположение: София
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Харесва ми как работите - чисто и методично. Личи си, че имате отношение към колата, а когато това е налице добрите резултати са неизбежни. Успех!
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря 12 май 2010 22:10
- Автомобил: skoda octavia golf mk1
- Двигател: 1.9SDI 2003 1.6D 1979
- Местоположение: Троян
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Ее браво, влизам тука по често от колкото в моята тема, радвам се,че има напредък и то доста важна стъпка, за да станат нещата както трябват, супер :)
Купето изглежда доста добре, дори и отдолу, май няма много много за кърпене
Успех и смело напред :)
Купето изглежда доста добре, дори и отдолу, май няма много много за кърпене
Успех и смело напред :)
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Шапка ти свалям.
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Благодаря на всички за хубавите думи.
ето и най-страшната част дойде, започна сеч
ето и най-страшната част дойде, започна сеч
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
отметната е малко работа, напасване на десния рог донор, постригване на ламарини, разпечатване на заварки, запазваме ламарината с рамата за да си е чист документално,
Колонката на предното стъкло се оказа с малка разликата от тази на донора. Пикапа е 89' а донора по - стар. На пикапа има още една трета усилваща греда в колонката, както при голф 2. Запазихме я да си е заводско. Заварихме контролни разпънки преди да се отреже увредения рог с бомбето и колонката, за да не гоним размерите на ново. Благодарение на boko_tuning имаме размерите на право здраво купе, които ще ни водят в следващите стъпки.
Ето и размерите дадени от boko_tuning , дано някой ден видим пикапчето стигнало до това съвършенство.
А ето и малко полезни размери намерени от нет-а , някой ако му свършат работа.
Колонката на предното стъкло се оказа с малка разликата от тази на донора. Пикапа е 89' а донора по - стар. На пикапа има още една трета усилваща греда в колонката, както при голф 2. Запазихме я да си е заводско. Заварихме контролни разпънки преди да се отреже увредения рог с бомбето и колонката, за да не гоним размерите на ново. Благодарение на boko_tuning имаме размерите на право здраво купе, които ще ни водят в следващите стъпки.
Ето и размерите дадени от boko_tuning , дано някой ден видим пикапчето стигнало до това съвършенство.
А ето и малко полезни размери намерени от нет-а , някой ако му свършат работа.
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Сериозен проект Дано ти издържат нервите и да го завършиш. Вярвам, че ще стане много хубаво кади Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта