Следващата седмица живот и здраве добавяме още едно Pick-up-че в клуба
ето и снимки от лятото, когато го открих
Caddy MK1-Caddy-llac
- T.C.T.
- Мнения: 1234
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Caddy MK1
Another one Oldschool. Записвам се да следя. Какви са идеите за Lil Truck?
- Simo88
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 16 яну 2014 16:15
- Автомобил: Vw Golf
- Двигател: 1z
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Caddy MK1 - скоро нов проект
Успех с проекта!
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Caddy MK1 - скоро нов проект
Записвам се и аз, успех колега и качвай снимки.
Последна промяна от nokiangage на Пет 07 ное 2014 8:38, променено общо 1 път.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Caddy MK1 - скоро нов проект
Toва ще е интересно !
Re: Caddy MK1 - скоро нов проект
Има сделка, Caddy-lack-a вече е докаран, измина 500км без грешка, върви учудващо добре за мощността си 54 к.с. Има много работа по него, но на първо време трябва да му се оправят чистачките, светлина заден ход, осветление на номера, огледалата и дръжките на вратите, за да мине КАТ следващата седмица.
След това ще се почва по-сериозната работа.
Ето и малко снимки от пътуването.
След това ще се почва по-сериозната работа.
Ето и малко снимки от пътуването.
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Супер е, честито.Ако имаш проблем със водачите/осите на чистачките може да ползваш от мк 2 иначе ел.мотора е различен!
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Оправих чистачките, беше счупена едната ос, ползвах от Джета 1 като свалих само оста и я насадих на моя механизъм.
След това се заех да си направя всички патрони с един ключ, че бях с три ключа. Всичко стана за 10 минути с местене на пластинките докато се ориберат всички наравно.
Оправих малко кабели, светлините за заден ход и номера.
Поизчистих го малко отвътре че беше кочинка. Има много неща за оправяне, не работи моторчето на парното, касетофона - Alfa също не бачка. Лоста за скоростите е доста хлабав, трябва и там да се поиграе.
п.с. някой качвал ли е моста над ресорите ? Дали е удачно, приемам съвети всякакви.
След това се заех да си направя всички патрони с един ключ, че бях с три ключа. Всичко стана за 10 минути с местене на пластинките докато се ориберат всички наравно.
Оправих малко кабели, светлините за заден ход и номера.
Поизчистих го малко отвътре че беше кочинка. Има много неща за оправяне, не работи моторчето на парното, касетофона - Alfa също не бачка. Лоста за скоростите е доста хлабав, трябва и там да се поиграе.
п.с. някой качвал ли е моста над ресорите ? Дали е удачно, приемам съвети всякакви.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
И аз се записвам, очертава се доста интересна тема, успех ти пожелавам с реставрацията!
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Да, колегата bachi може да ти обясни по-подробно за ресорите!
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Очакваме включване от колегата batchi
За задния мост кой вариянт е по-удачен според Вас.
1) Да направя планки за качване на задните оси над оста на моста
или
2) Да кача моста над ресорите.
Аз като, че ли клоня повече за мост над ресорите. Четох на различни места и прецених, че е по-лесно изпълнимо предвид наличните ми инструменти, като,че ли ме притеснява планките да не почнат да се кривят. Мост над ресорите пък ме притеснява че цялата тежесе се пада на планките на опън. Ако правилно съм разбрал се изрязва планката и се заварява от долната страна, и скобите просто се обръщат, след това трябва да пипна и регулатора за задните спирачки.
За задния мост кой вариянт е по-удачен според Вас.
1) Да направя планки за качване на задните оси над оста на моста
или
2) Да кача моста над ресорите.
Аз като, че ли клоня повече за мост над ресорите. Четох на различни места и прецених, че е по-лесно изпълнимо предвид наличните ми инструменти, като,че ли ме притеснява планките да не почнат да се кривят. Мост над ресорите пък ме притеснява че цялата тежесе се пада на планките на опън. Ако правилно съм разбрал се изрязва планката и се заварява от долната страна, и скобите просто се обръщат, след това трябва да пипна и регулатора за задните спирачки.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Ако приложиш първия вариант, трябва да имаш и идея за джанти, щото директно ще играеш с ЕТ-то с планките
- T.C.T.
- Мнения: 1234
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Варианта с планката е по-добър!Защото:Опорната точка на моста си остава същата,пиковите удъри/вибрации
се обират от същата тази точка,а не само от шпилките.Не променяш хода на амортисьора.Можеш точно да си
изчислиш височината.Вярно е това за ЕТ-то,но ако ще се слагат широки джанти,така или иначе ще има игра
с веждите.Планката е дебела ~15мм,като и 10-12 са напълно достатъчни,това е стомана-не кашкавал.
За да няма обаче напрежение в болтовете трябва модифициране,а именно:Заваряване по една планка
от всяка страна на основната,която да служи за разпънка.
За да е още по-сигурна сглобката/подсигуряване
на заварките на допълнителните планки/ може и
основната планка да се завари към
заводската планка на моста.
се обират от същата тази точка,а не само от шпилките.Не променяш хода на амортисьора.Можеш точно да си
изчислиш височината.Вярно е това за ЕТ-то,но ако ще се слагат широки джанти,така или иначе ще има игра
с веждите.Планката е дебела ~15мм,като и 10-12 са напълно достатъчни,това е стомана-не кашкавал.
За да няма обаче напрежение в болтовете трябва модифициране,а именно:Заваряване по една планка
от всяка страна на основната,която да служи за разпънка.
За да е още по-сигурна сглобката/подсигуряване
на заварките на допълнителните планки/ може и
основната планка да се завари към
заводската планка на моста.
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
има логика Подсилващата планка и аз я мислих, но като, че ли вглъбих повече във втория метод с моста над ресорите и я оставих настрана. При вече направена планка монтажа е доста по-лесен от своя страна.
Вторник да минем КАТ без проблеми и да сложим от новите софийски номера CB и се втурване в приключението. Поръчал съм огледало дясно и дръжка дяснам надявам се вторник да пристигнат.
Вторник да минем КАТ без проблеми и да сложим от новите софийски номера CB и се втурване в приключението. Поръчал съм огледало дясно и дръжка дяснам надявам се вторник да пристигнат.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Ако остане варианта за планка, възползвай се да си сложиш едни дискчета отзад :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта