Caddy MK1-Caddy-llac

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6043
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 12 юли 2018 13:28


:beer




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6043
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 12 юли 2018 18:56


Тунела започва да си заема мястото
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот Spas » Пет 13 юли 2018 13:26


Аз имам един въпрос и преди него искам да кажа, че се възхищавам на уменията Ви с метала. По-повод последната снимка с тунела и едно липсващо парче метал, както и няколко кръпки в краката на шофьора, не е ли по-здравословно да се правят по-малко кръпки и да се ползват по-големи парчета метал, където е възможно? Нали всяко отрязано парче и намеса на шлайф е предпоставка за корозия в последствие?

И още един въпрос, ще се поцинкова ли купето в последствие или ще се нанася покритие само? :bowdown


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6043
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 13 юли 2018 13:58


Проблема на двете кръпки в краката и отпред в дясно на тунела са , че след като си рязахме парчета от може би 8 донора до тук, така и не намерихме въпросните ламарини като цели здрави детайли. Единствено на сивия голф от Сопот от който взехме цялата дясна четвъртинка харесахме тунела, но там където липсва парчето беше почнал да корозира и той, та общо взето нямаме вариант освен да се отреже до здраво и отрязаното да се изработи. Корозията нали знаеш тръгне ли... максимално се опитваме да направим нещата както трябва, всички заварки се обработват с цинков спрей, преди да се запечатат със грунд за заварки. Цялостно поцинковане не сме мислили. Веднага след пясъкоструенето е запечатано с реактивен грунд PKW и после грунд. Тепърва следва изправяне на на някои забележки по външните ламарини, китване , филер и..... някой ден база лак, но има много работа още.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот Spas » Пет 13 юли 2018 14:09


E те точно това питах, когато има възможност, да се прави с по-малко рязане.....явно е нямало. А за парафин във праговете? Щото аз слагах на една кола, с едни дълги маркучи през задната тапа, има ефект, вече 5 години.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6043
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 13 юли 2018 14:15


парафин ще има да, но той е накрая след всичко, че иначе прави поразии


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот Spas » Пет 13 юли 2018 14:21


Благодаря! Продължавайте в същия дух и още повече снимки :)


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3070
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот escrime » Пет 13 юли 2018 14:27


Видях назад, че са коментирани окачвания. Има ли причина да се избере ТА? Моето впечатление е, че е много твърдо.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6043
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 13 юли 2018 15:19


Не е избрано TA , просто това е налично в БГ и цената му е приемлива. Всъщност към момента се ревизира стандартното окачване с по-ниски пружини.
Писах на Хевеа да ми предложат и те, там почнахме от 1800лв и стигнахме до 3200лв което нещо не ми се връзва с реалността, за тези пари ще направя въздух отпред и отзад и ще останат много пари.

Последна промяна от DoH_KuXoT на Пет 13 юли 2018 15:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот Spas » Пет 13 юли 2018 15:24


Ти се шегуваш? 1800???? :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi ама стари пари ли?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6043
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 13 юли 2018 15:33


цитирам съобщението им. :stumm

KW Var.1 регулиращ се само на височина е 1841лв комплетка.
KW Var.2 регулиращ се на височина и твърдост ( 16 степени ) е 2524лв.
KW Var.3 регулиращ се на височина,твърдост ( 16 степени ) и отскок ( 12 степени ) е 3206лв комплекта.
ST X регулиращ се само на височина е 1724лв комплекта.
ST XA регулиращ се на височина и твърдост е 2134лв комплекта.
Всички варианти понижават 45-75мм отпред и 45-75мм отзад.
Имат 2 години гаранция.
Понижаващи пружини ST, които снижават по 40мм на ос са 476лв комплекта с 2 години гаранция.
Понижаващи пружини H&R, които снижават от 25 до 40мм на ос са по 304лв комплекта с 2 години гаранция.
Спортно нерегулируемо окачване ST, включващо 4 спортни нерегулируеми амортисьора с 4 понижаващи по 40мм пружини е 1100лв комплекта с 2 години гаранция.
Спортно нерегулируемо окачване H&R, включващо 4 спортни нерегулируеми амортисьора с 4 понижаващи по между 25 и 40мм пружини е 1024лв комплекта с 2 години гаранция.
ST е марка произвеждана от KW Automotive.
H&R Twin Tube регулируемо по височина окачване отпред 50-70мм отзад40-70мм е 1673лв с 2 години гаранция.
H&R Mono Tube регулируемо само по височина окачване отпред 30-70мм отзад 30-60мм е 2152лв комплекта с 2 години гаранция.
Това е всичко което се предлага за този автомобил от най-добрите производители в света
Относно KW може да проучите какво ви дават тези 3 варианта в галерията ни в албум KW Suspension,в който подробно сме описали всички окачвания на KW Automotive GmbH.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот Spas » Пет 13 юли 2018 15:36


Да са живи и здрави! :mhihi :mhihi А ти продължавай в същия дух, с повече снимки на обработката на метала, да се научим на нещо :beer


Потребителски аватар
escrime
Мнения: 3070
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
Двигател: OM642

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот escrime » Пет 13 юли 2018 16:03


Аз получих съвет от приятел като се чудех какво да направя с окачването. Марката е малко неизвестна - G&M, но след ровене намерих един сайт - http://www.autotechnics.nl/default?Lang=en-UK
Писахме мейли, исках оферта конкретно за G&M, конкретно за модел и двигател и накрая стигнахме до цена ~420 лв. с доставката до България. Пристигна за около 1 седмица.

Останах доста доволен, имайки предвид, че търсих основно комфорт - колата не блъскаше, не удряше, не подскачаше, не друсаше и т.н.
За писта не мога да кажа... така и не ми стискаше да я счупя на Калояново някой път.

Ако не говорим за бюджетно, поглеждал ли си AP дали нямат модел подходящ за Кади?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6043
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 13 юли 2018 16:14


Писах им, благодаря!


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Caddy MK1-Caddy-llac

Мнениеот radi_nrj » Съб 14 юли 2018 22:01


От опит казвам, че синьото Tuning art e с доста прилична возия като за койлове, Вече червеното TA Technix е твърдо на камИк.

Последна промяна от radi_nrj на Вто 17 юли 2018 1:04, променено общо 1 път.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта