В момента е Нед 18 ное 2018 12:08
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Отговори  [ 288 мнения ]  Отиди на страница Предишна 116 17 18 19 20 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: Caddy MK1-Caddy-llac Публикувано: Чет 12 юли 2018 13:28 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Мнения: 3732
Автомобил:
Двигател:
:beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Caddy MK1-Caddy-llac Публикувано: Чет 12 юли 2018 18:56 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Мнения: 3732
Автомобил:
Двигател:
Тунела започва да си заема мястото
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Caddy MK1-Caddy-llac Публикувано: Пет 13 юли 2018 13:26 
Извън линия
Модератор
Модератор
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Мнения: 3200
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София
Аз имам един въпрос и преди него искам да кажа, че се възхищавам на уменията Ви с метала. По-повод последната снимка с тунела и едно липсващо парче метал, както и няколко кръпки в краката на шофьора, не е ли по-здравословно да се правят по-малко кръпки и да се ползват по-големи парчета метал, където е възможно? Нали всяко отрязано парче и намеса на шлайф е предпоставка за корозия в последствие?

И още един въпрос, ще се поцинкова ли купето в последствие или ще се нанася покритие само? :bowdown


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Caddy MK1-Caddy-llac Публикувано: Пет 13 юли 2018 13:58 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Мнения: 3732
Автомобил:
Двигател:
Проблема на двете кръпки в краката и отпред в дясно на тунела са , че след като си рязахме парчета от може би 8 донора до тук, така и не намерихме въпросните ламарини като цели здрави детайли. Единствено на сивия голф от Сопот от който взехме цялата дясна четвъртинка харесахме тунела, но там където липсва парчето беше почнал да корозира и той, та общо взето нямаме вариант освен да се отреже до здраво и отрязаното да се изработи. Корозията нали знаеш тръгне ли... максимално се опитваме да направим нещата както трябва, всички заварки се обработват с цинков спрей, преди да се запечатат със грунд за заварки. Цялостно поцинковане не сме мислили. Веднага след пясъкоструенето е запечатано с реактивен грунд PKW и после грунд. Тепърва следва изправяне на на някои забележки по външните ламарини, китване , филер и..... някой ден база лак, но има много работа още.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Caddy MK1-Caddy-llac Публикувано: Пет 13 юли 2018 14:09 
Извън линия
Модератор
Модератор
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Мнения: 3200
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София
E те точно това питах, когато има възможност, да се прави с по-малко рязане.....явно е нямало. А за парафин във праговете? Щото аз слагах на една кола, с едни дълги маркучи през задната тапа, има ефект, вече 5 години.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Caddy MK1-Caddy-llac Публикувано: Пет 13 юли 2018 14:15 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Мнения: 3732
Автомобил:
Двигател:
парафин ще има да, но той е накрая след всичко, че иначе прави поразии


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Caddy MK1-Caddy-llac Публикувано: Пет 13 юли 2018 14:21 
Извън линия
Модератор
Модератор
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Мнения: 3200
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София
Благодаря! Продължавайте в същия дух и още повече снимки :)


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Caddy MK1-Caddy-llac Публикувано: Пет 13 юли 2018 14:27 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Мнения: 3033
Автомобил: Typ 53I [Ex]
Двигател: 9A
Видях назад, че са коментирани окачвания. Има ли причина да се избере ТА? Моето впечатление е, че е много твърдо.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Caddy MK1-Caddy-llac Публикувано: Пет 13 юли 2018 15:19 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Мнения: 3732
Автомобил:
Двигател:
Не е избрано TA , просто това е налично в БГ и цената му е приемлива. Всъщност към момента се ревизира стандартното окачване с по-ниски пружини.
Писах на Хевеа да ми предложат и те, там почнахме от 1800лв и стигнахме до 3200лв което нещо не ми се връзва с реалността, за тези пари ще направя въздух отпред и отзад и ще останат много пари.


Последна промяна от DoH_KuXoT на Пет 13 юли 2018 15:34, променено общо 1 път.

Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Caddy MK1-Caddy-llac Публикувано: Пет 13 юли 2018 15:24 
Извън линия
Модератор
Модератор
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Мнения: 3200
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София
Ти се шегуваш? 1800???? :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi ама стари пари ли?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Caddy MK1-Caddy-llac Публикувано: Пет 13 юли 2018 15:33 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Мнения: 3732
Автомобил:
Двигател:
цитирам съобщението им. :stumm

KW Var.1 регулиращ се само на височина е 1841лв комплетка.
KW Var.2 регулиращ се на височина и твърдост ( 16 степени ) е 2524лв.
KW Var.3 регулиращ се на височина,твърдост ( 16 степени ) и отскок ( 12 степени ) е 3206лв комплекта.
ST X регулиращ се само на височина е 1724лв комплекта.
ST XA регулиращ се на височина и твърдост е 2134лв комплекта.
Всички варианти понижават 45-75мм отпред и 45-75мм отзад.
Имат 2 години гаранция.
Понижаващи пружини ST, които снижават по 40мм на ос са 476лв комплекта с 2 години гаранция.
Понижаващи пружини H&R, които снижават от 25 до 40мм на ос са по 304лв комплекта с 2 години гаранция.
Спортно нерегулируемо окачване ST, включващо 4 спортни нерегулируеми амортисьора с 4 понижаващи по 40мм пружини е 1100лв комплекта с 2 години гаранция.
Спортно нерегулируемо окачване H&R, включващо 4 спортни нерегулируеми амортисьора с 4 понижаващи по между 25 и 40мм пружини е 1024лв комплекта с 2 години гаранция.
ST е марка произвеждана от KW Automotive.
H&R Twin Tube регулируемо по височина окачване отпред 50-70мм отзад40-70мм е 1673лв с 2 години гаранция.
H&R Mono Tube регулируемо само по височина окачване отпред 30-70мм отзад 30-60мм е 2152лв комплекта с 2 години гаранция.
Това е всичко което се предлага за този автомобил от най-добрите производители в света
Относно KW може да проучите какво ви дават тези 3 варианта в галерията ни в албум KW Suspension,в който подробно сме описали всички окачвания на KW Automotive GmbH.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Caddy MK1-Caddy-llac Публикувано: Пет 13 юли 2018 15:36 
Извън линия
Модератор
Модератор
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Мнения: 3200
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София
Да са живи и здрави! :mhihi :mhihi А ти продължавай в същия дух, с повече снимки на обработката на метала, да се научим на нещо :beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Caddy MK1-Caddy-llac Публикувано: Пет 13 юли 2018 16:03 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
Мнения: 3033
Автомобил: Typ 53I [Ex]
Двигател: 9A
Аз получих съвет от приятел като се чудех какво да направя с окачването. Марката е малко неизвестна - G&M, но след ровене намерих един сайт - http://www.autotechnics.nl/default?Lang=en-UK
Писахме мейли, исках оферта конкретно за G&M, конкретно за модел и двигател и накрая стигнахме до цена ~420 лв. с доставката до България. Пристигна за около 1 седмица.

Останах доста доволен, имайки предвид, че търсих основно комфорт - колата не блъскаше, не удряше, не подскачаше, не друсаше и т.н.
За писта не мога да кажа... така и не ми стискаше да я счупя на Калояново някой път.

Ако не говорим за бюджетно, поглеждал ли си AP дали нямат модел подходящ за Кади?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Caddy MK1-Caddy-llac Публикувано: Пет 13 юли 2018 16:14 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Мнения: 3732
Автомобил:
Двигател:
Писах им, благодаря!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Caddy MK1-Caddy-llac Публикувано: Съб 14 юли 2018 22:01 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Мнения: 9316
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro
Двигател: AEL
Местоположение: София
От опит казвам, че синьото Tuning art e с доста прилична возия като за койлове, Вече червеното TA Technix е твърдо на камИк.


Последна промяна от radi_nrj на Вто 17 юли 2018 1:04, променено общо 1 път.

Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 288 мнения ]  Отиди на страница Предишна 116 17 18 19 20 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: К.Одаджийски и 5 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design